Jump to content

whoswho69

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About whoswho69

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    CT-07-GHH
  1. Am facut omologarea instalatiei de gaz si ITP-ul la RAR simultan. Mi-au pus ITP-ul pe talonul vechi, dupa care mi-au spus sa ma duc la Politie sa-l schimb, pentru ca trebuia trecuta in talon si instalatia de gaz. Mi s-a parut cam ciudat! Politia mi-a trecut instalatia de gaz in noul talon, dar a ,,uitat" sa-mi treaca si ITP-ul. Dupa ceva cautari ale vechiului talon prin arhiva, mi-a fost pusa si stampila cu ITP-ul valabil pe noul talon. In alta ordine de idei: unui prieten plecat afara, care si-a tinut masina in garaj mai bine de 1 an i-a expirat in martie ITP-ul. Nu si-a mai facut nici RCA nici CASCO in perioada asta. Vine acasa in septembrie si m-a rugat sa ma duc sa rezolv problemele cu masina, doar ca nu stiu de unde sa incep. Ca sa-i fac RCA si CASCO la masina am inteles ca imi trebuie neaparat ITP-ul, care dupa cum v-am spus a expirat in martie, deci nu pot s-o asigur. Ca sa-i fac ITP-ul, trebuie sa ma duc in service cu masina, circuland fara asigurare. Sa duc masina la ITP pe platforma, sau care ar fi varianta mai buna, ca sa n-am probleme? Doamne-fereste de vreun accident pe drum ca m-am scos!!! Trebuie sa-i fac ITP-ul neaparat la RAR, fiind expirat? Thanx!
  2. Astazi ma duc la Arrow sa vad cum stau lucrurile. Surpriza din nou. Nu s-au apucat de reparatii!!! Am dus masina la ei pe 13, astazi e 20, piesele cica vin pe 26 martie. Si din acel moment mai dureaza 7-8 zile pana e gata... E vorba de o planetara, un amortizor, geanta, aripa, bara fata, d-astea. Oricum, doar nu schimb motorul sau caroseria! Am intrebat si eu ca omul: puneti piese de schimb de la Ferrari, aduse direct de la Maranello sau de ce dureaza atata? Am facut stanga imprejur si dupa ce am platit tractarea pe care cu mare nesimtire mi-au imputat-o mie, mi-am luat (din nou) masina de acolo. Una peste alta, macar m-am convins de faptul ca in limba romana ARROW nu inseamna nicidecum sageata, ci mai degraba TEAPA.
  3. Pana la urma am ajuns exact in situatia ta!!! Sa vedeti continuarea evenimentelor... Dupa cum v-am mai spus, am mers pe varianta sa repar masina pe CASCO. Am vorbit cu cei de la Andromeda Serv. si mi-au spus sa discut mai intai cu agentul de asigurari de la Allianz. Asta am si facut. Nenea agentul a scris cu mana lui pe dosarul de daune numele ANDROMEDA SERV. Am intrebat la vremea aia, de 2 ori chiar, daca e vreo problema cu acest service si mi-a spus NU E NICI O PROBLEMA. Mai mult, mi-a zis sa duc urgent masina acolo pentru ca a doua zi el urma sa mearga sa faca constatarea. Ceea ce s-a si intamplat. Pe mine nu m-a mai sunat nimeni nici de la service, nici de la Allianz din data de 06.03.2008 si am crezut ca totul este OK. Astazi, dupa 1 saptamana ma hotarasc sa sun eu la service si ce aflu? Nu s-au apucat de reparatii, deoarece nici Allianz Tiriac nu mai are contract cu acest service din data, culmea, 05.03.2008, ziua in care am dus eu masina la ei. Agentul de asigurari nu avea cum sa stie ca n-a fost reinnoit contractul cu acest service, datorita nu stiu caror tarife modificate... Voi puteti sa credeti asa ceva? Mai mult decat atat, ce credeti ca ma sfatuieste? Sa duc masina inapoi de unde am luat-o, ADICA TOT LA ARROW. Cam ciudat, nu? Am si varianta sa platesc eu reparatia si sa-mi recuperez banii, estimativ doar vreo 35 milioane, daca nu mai mult. Din varianta asta eu nu am decat garantia ca dau banii, sincer nu mai cred ca am sa recuperez ceva vreodata. La cum vad merg treburile, sunt convins ca Allianz va gasi vreo prevedere in contractul de asigurare, prin care sa spuna ca am facut ceva gresit si d-aia nu pot ei sa-mi dea banii. In concluzie, asigurat obligatoriu si CASCO, cu banii luati, alergat de mi-au intrat picioarele in fund si cu masina rupta in service la 2 saptamani de la accidentul pentru care nici macar nu am fost vinovat. Sa mai ajung si in instanta ca sa-mi recuperez banii? Cand si unde am gresit? Poate cand m-am nascut in tara asta. Dar nici macar asta nu e vina mea.
  4. Pana la urma am facut exact cum au zis Mircea si Mcojo: am deschis dosarul de daune la alliantz fara nicio problema din partea lor. Am ramas chiar placut surprins cand m-au intrebat: la ce service doriti sa duceti masina? fara alte intrebari suplimentare. Probabil la anul o sa am o rata ceva mai mare la CASCO, asta n-am mai intrebat, dar cred ca se merita. Totusi n-am inteles de ce BT Asigurari n-a acceptat din prima service-ul propus de mine, pentru ca desi n-au vrut sa plateasca direct reparatiile, vor fi nevoiti sa returneze banii catre alliantz si practic n-au reusit decat sa incurce un pic lucrurile... E prima data in 18 ani de cand conduc, cand ma lovesc (si la propriu si la figurat) de probleme de acest gen si nu prea stiam cum merg treburile. De aceea multumesc inca o data tuturor, pentru ca sfaturile voastre chiar m-au ajutat.
  5. Nice: ,,In fapt exista si anumite intelegeri mutuale intre agentii constatatori si anumite service-uri, eu persoanal cunosc un caz concret, in care acestia primesc diferite atentii in schimbul orietarii potentialilor clienti catre ei. " Am sesisat asta din modul in care vorbeau la telefon de parca erau prieteni din copilarie! Multumesc pentru ideea cu devizele de la ambele firme. Mircea: ,,Poti s-o repari in orice service pe banii tai si apoi sa decontezi cu RCA-ul, insa poti avea surpriza sa nu-ti dea toti banii si sa ti-i ea foarte tarziu." Am full casco la allianz tiriac. Pot sa fac reparatia pe casco si apoi alliantz sa recupereze banii de la transilvania? Trebuie sa dau bani din buzunar in situatia asta sau... Tommy: ,,Asiguratorul are o lista de service-uri autorizate. Daca te indoiesti ca serviceul nu ar fi autorizat, intereseaza-te atat la serviceul cu pricina cat si la BT , poate reusesti mai sus decat agentul respectiv, se poate sa aiba anumite comisioane particulare, se poate sa nu. Dar, da se poate sa refuze un anume service. De regula serviceurile mari au relatii bune cu anumiti asiguratori. E bine de intrebat la service cand bagi masina in ce relatii e cu Asiguratorul XX, si daca trebuie sa astepti plata la terminarea reparatiei, etc." Ambele service-uri sunt autorizate. Doar ca daca te uiti 5 secunde, numai la cum arata, deja iti faci o parerere. La service-ul unde am vrut eu sa duc masina au spus ca mi-o repara in cateva zile si eventual, imi pot tine acolo talonul masinii, pana la plata reparatiei de catre firma de asigurari, mai devreme sau mai tarziu... Cu Transilvania Asigurari mi-au spus ca nu au fost probleme, dar nu m-am gandit sa intreb in ce relatii sunt cu un anume agent... Multumesc mult pentru pareri, dar tot nu stiu ce sa fac
  6. Am un Cielo Euro 3 din septembrie 2005, inca in garantie, 20000 Km la bord. De 1 martie, un ,,meserias" nu a oprit la ,,cedeaza trecerea" si mi-a tras-o drept in roata dreapta-fata in parcarea Carrefour Constanta, cu urmatoarele rezultate, maxim posibile de obtinut la viteza de 15 Km/h: capota, aripa, portiera, bara fata sifonate bine + cateva mici detalii cum ar fi roata rupta cu tot sistemul de rulare/franare, planetara probabil rupta si niscaiva probleme minore la cutie (nu mai intra in viteza). Asta e tot ce am sesizat eu la prima vedere... ce-o mai fi, Dumnezeu cu mila. Am facut tot ce trebuia facut la politie, mi-am luat autorizatia de reparatie declaratii etc. Am transportat masina cu o firma particulara (cei de la Carrefour ma zoreau sa plec mai repede ca incurc circulatia, parca eu eram de vina), pe banii mei, chiar sambata seara, la firma de unde am achizitionat masina, Andromeda Serv SRL Constanta, unde am facut toate reviziile periodice si despre care vreau sa va spun ca sunt foarte multumit pana in prezent. De aici incep problemele, ca si cum n-ar fi deja destule!!! In momentul in care am ajuns la BT Transilvania Asigurari, unde ,,meseriasul" avea facuta asigurarea obligatorie, agentul lu' peste mi-a zis ca ei nu lucreaza cu acest service, deoarece au preturi mari si sa-mi iau masina de-acolo sa o duc la alt service, agreat de ei, Arrow SRL Constanta. Intrebarea mea este: are dreptul firma de asigurari sa-mi impuna la ce service sa-mi fac masina? Va rog mult sa ma ajutati, maine dimineata trebuie sa iau o decizie. Eu la Andromeda am fost foarte multumit de servicii, mi-au promis ca-mi rezolva masina in cateva zile, cei de la Arrow nu-mi inspira incredere, mai ales ca mi-au zis ca poate dura si 10 zile reparatia. Imi poate pune bete in roate BT Transilvania Asigurari? Poate exista un alt topic pe aceasta tema, dar va rog sa ma credeti ca nu mai am rabdare sa-l caut. Ce ma sfatuiti? Scuze adminilor daca am deschis un topic aiurea...
 

×
×
  • Create New...