Jump to content

imax

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About imax

  • Rank
    Forumist
  1. la Radacini mi-a reincarcat inst cu freon cu 180 ron. Insa, inainte de a-ti baga freon verifica daca-ti merge ventilatorul de pe radiator din dreapta (cum stai la volan). Acesta trebuie sa porneasca atunci cand dai drumul la AC. Daca e busit iti decupleaza automat si AC-ul. Oricum, sa stii ca o reincarcare de freon se simte binisor in calitatea racirii.
  2. revin si eu cu aceasta problema. Am patit-o asta toamna. Problema este identica cu cea prezentata de Mircea: Am fost la Radacini si la Augsburg si mi-au pus acelasi diagnostic: caseta de directie; inlocuire caseta + manopera 15 700 000. Dupa care, am gasit topicul lui Mircea si am aplicat si eu un spray sub volan pe capatul axului si...surpriza, si-a dat drumul. Din pacate dupa 2 saptamani a revenit problema insa nu atat de pregnant ca prima data. Am aplicat din nou spray si si-a revenit iar. Pana la urma am intrat intr-un service unde cunosteam un tip care m-a pus in legatura cu un "pustan", asa cum mi s-a parut. M-a intrebat ce am, i-am spus si, fara sa ma lase sa termin, mi-a replicat: "E axul intermediar dintre volan si caseta. E problema frecventa la Nubira. 2 700 000 si vi-l schimb pe loc." Tare baiatu,! Inca n-am schimbat axul pt ca intre timp si-a dat drumul binisor insa il voi schimba si va voi anunta rezultatul - pentru cine se mai loveste de aceasta problema, nu va aruncati sa schimbati caseta conform "expertilor".
  3. Nubira I, 2000, 86000 Km, consum facut pe parcursul lunii februarie: - urban 12-12,5%, in conditii de ger (-10C), cu portiuni de mers la serviciu in coloana numai cu viteza I, cel mult aIIa. Vara imi ia intre 11 si 12l/100, functie si de cat de grabit sunt. - extraurban am incercat un drum cu viteza cat mai constanta (90-100km/ora) = 6,3%. In conditii de viteze normale (50 in localitati si 120 afara) ia cam 7-7,5% cu AC. Benzina Premium95 numai OMV sau Moll.
  4. Salut, Am o Nubira I din 2000. Ieri cand am pornit aerul conditionat am sesizat o schimbare in mersul motorului. Mai exact: atata timp cat n-a mers aerul, motorul a tors linistit iar la demaraj, de asemenea, motorul se auzea frumos. Cand am pornit aerul, la prima plecare de la semafor am sesizat ca masina a tins sa tremure si am plecat de pe loc ca si cum tractam o alta masina. Tragea parca mai greu decat de obicei cu aerul pornit. De asemenea, se simtea putin si la pedale o vibratie ca si cum ar fi fost produsa de un scrasnet (destul de vag ce-i drept). Am mers mult cu aerul pornit si anul trecut si anul acesta, dar abia ieri am sesizat comportamentul acesta, diferit de cel obisnuit. Un amic m-a sfatuit sa schimb benzina si eventual sa-mi curat injectoarele. Ati patit asa ceva cu masina voastra? Poate imi dati un sfat ce sa fac! Merci.
  5. emilv, ai putea sa-mi spui unde este localizat exact acest conector si pe unde am acces la el? Daca este dedesubt si o sui pe rampa , se vede conectorul sau este mascat de ceva? Te intreb pentru ca am aruncat o privire sub ea si nu l-am bunghit. merci. 8)
  6. sa inteleg ca trebuie sa ma uit pe dedesubt? Ar trebui sa-i desfac ceva sau se vede la suprafata?
  7. salut, am tot laudat Nubira, dar asta nu inseamna ca e chiar perfecta. Mai apar si problemute. De exemplu: Am mers acum 2 luni vreo 20 km pe un drum forestier destul de accidentat iar Nubira are garda destul de joasa. Dar n-au fost probleme; am mai luat cate o burta, insa in general s-a comportat bine (aici i-am simtit intr-adevar cei 106 cai). De la acel drum insa, luminile de la mersul in marsarier se aprind aleator. Am verificat aproape tot circuitul si e ok. Nu am gasit insa conectorul de marsarier, care ar trebui sa fie undeva la capatul manetei schimbatorului de viteze. L-am cautat si-n documentatia tehnica insa nici acolo nu specifica unde este amplasat. Imi poate spune cineva unde sa ma uit dupa acest conector?? Sunt aproape sigur ca este un contact imperfect. merci. 8)
  8. De fapt este cunoscuta foarte putin. Cand mi-am luat masina, unii colegi de-ai mei ma intrebau mirati: "ai avut atatia bani sa-ti cumperi Nubira? Da nu consuma enorm?" Practic putini stiu cat costa sau ce caracteristici, dotari are aceasta masina. Am observat pe alte forumuri ca 99% din discutiile relative la aceasta masina sunt simple pareri. Sincer sa spun, nici eu n-as fi bagat-o in seama daca nu mi-ar fi sugerat o cunostinta care calareste de 5 ani o Nubira de la serviciu. El mi-a adus argumentele hotaratoare ca s-o cumpar. Dar: sa spun ca am o mica problema la ea. Am mers acum 2 luni vreo 20 km pe un drum forestier destul de accidentat iar Nubira are garda destul de joasa. Dar n-au fost probleme; am mai luat cate o burta, insa in general s-a comportat bine (aici i-am simtit intr-adevar cei 106 cai). 8) De la acel drum insa, luminile de la mersul in marsarier se aprind aleator. Am verificat aproape tot circuitul si e ok. Nu am gasit insa conectorul de marsarier, care ar trebui sa fie undeva la capatul manetei schimbatorului de viteze. L-am cautat si-n documentatia tehnica insa nici acolo nu specifica unde este amplasat. Imi poate spune cineva unde sa ma uit dupa acest conector?? :?: Si, ca veni vorba, am un CD cu manualele tehnice pt cielo, damas, matiz espero, tico si nubira. Din pacate pt matiz si nubira documentatia este scanata insa nu deranjeaza. Daca imi dati o adresa de ftp (una singura, de unde sa poata lua mai multi) le pot pune acolo, no charge, bineinteles. Ar fi bine daca as putea sa le pun pe undeva pe site-ul acesta.
  9. He! Iaca am descoperit si eu forumul, desi posed Nubira I SX de aproape 2 anisori. Adica, va pot spune in cunostinta de cauza (putin subiectiv) cam ce-i bun la masinuta asta. Asa ca, Ngruia, cand spuneai …mai e unu'. Inainte sa-mi cumpar Nubira, am stat calare pe oferte (in aprilie 2003) mai bine de 1 luna. Aveam 6500 Euroi si vroiam ce-i mai bun (din punctul meu de vedere, evident) si cred ca Nubira a indeplinit cele mai multe din cerintele mele. Iar acum, dupa 25 000 km rulati cu ea (am luat-o la 61000 km) ma felicit pentru alegera facuta. Si sa va spun si care este parerea mea dupa acesti 25k de km: 1) prima revizie m-a costat 2 700 000, in care a intrat: o inspectie generala, schimbat ulei (Mobile1 semisintetic) filtru aer, polen, benzina, ulei, geometrie roti fata, echilibrat. Uleiul l-am luat din Cora, iar filtrele de la International Motors Group (parca asa-i spune). Per ansamblu mi se pare un pret foarte rezonabil. 2) in 25k de km i-am schimbat o singura bucsa care m-a costat nici mai mult nici mai putin decat 200 000 rol. 3) in oras (bucuresti- il mentionez pt ca se stie ca este f aglomerat si plin de stopuri) imi ia undeva intre 11,5 si 12%. 4) afara, pe drumurile patriei, cu masina incarcata si cu AC permanent, ia cam 7-7,5% 4') am mers odata numai cu 100, am tinut-o in 2900 rpm si am mers cat de constant am putut. Mi-a luat 6,5 cu AC pornit. Probabil ca acel consum de 6,1% pe care-l dau la carte nu este chiar imposibil. 5) afara, pe autostrazi unguresti si nemtesti, la fel de incarcat si cu ac, dar tinuta la 140-160km/h mi-a luat aprox 8-8,5%. 6) un lucru vi-l spun sigur: masina asta e facuta pentru croaziera. La drum lung se asterne excelent, iar suspensiile de "barcuta" isi dovedesc eficacitatea la un astfel de drum. Masina este confortabila (are scaunele bine concepute si construite). Dispune de multe facilitati (in banii astaia) si are amplasate comenzile destul de inspirat. Singurul lucru care putea fi facut ceva mai bine sunt aeratoarele. Unghiurile sub care se poate regla jetul de aer sunt destul de mici (nu poti, de ex, sa ghidezi aerul sa sufle spre plafon). In schimb, aerul conditionat merge brici - il folosesc doar pe treapta 1 a ventilatorului si , mai rar, pe treapata a 2a (inca nu l-am folosit pe 3 sau 4 - doar l-am incercat). Asa cum am scris aici poate aveti impresia ca-i fac reclama sa o vand. Nimic mai fals. Va spun sincer, face toti banii pe care i-am dat si va mai poposi o vreme la mine. Asa-i Ngruia? Ce problemuta am avut (totusi) la ea si ce-as vrea sa-i mai cumpar, in alt post. 8)
 

×
×
  • Create New...