Jump to content

Buggy

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Buggy

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    buggy_mi

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Matiz E satin beige
  1. aduc stelele...:)

  2. Din cate am vazut nu reusim sa aflam, daca putem sa aliniem volanul prin mutarea lui pe canelurile de la ax. Nu am reusit sa aflu daca sunt suficient de dese ca sa permita mutarea volanului cu 2,3 grade. In manualul tehnic al masini teoretic ar fi posibil acest lucru daca canelurile ar fi dese ca de exemplu la Oltcit. Am ezitat la demontarea volanului deoarece am vazut ca piulita care fixeaza volanul este sigurantata cu o saiba din tabla cu o margine indoita, si nu sunt sigur ca pot rezolva de aici aceasta problema
  3. Exista zvonuri ca la Craiova nu se mai fabrica Matiz, insa de Cielo si de Nubira nu se aude nimic. Ce se intampla cu uzina de la Craiova pt ca in mass-media nu este nimic concret?
  4. Am gasit blocul/maneta stergatoare cu comutare pentru temporizare cu 45 RON la un magazin din Pantelimon, dar nu au codul pt releul de temporizare. Stie cineva, poate cei care si-au pus temporizare acest cod? Totodata m-ar interesa si codul de la maneta de lumini cu pozitia pt proiectoare...
  5. Referitor la problema volanului nealiniat, pe care o am si eu (1 grad dreapta aproximativ) as dori sa intreb cine a rezolvat-o, si cum? Din cate stiu eu exista doua posibilitati: 1. din canelurile de la volan daca sunt suficient de dese iar geometria rotilor este corecta; 2. din geometrie. Nu stiu daca la volan canelurile sunt suficient de dese ca sa permita deplasarea cu 1-2 grade a volanului, pentru ca masina merge corect lasata libera pe un drum drept. La geometrie lucrurile sunt mai complicate, trebuie mers la service si nu stiu daca sunt dispusi sa rezolve prablema chiar daca masina este in garantie.
  6. Magazinul se afla langa Mega Image-ul din Dr. Taberei, cu o statie inainte de capatul trolebuzelor 69 si 71. Raionul de piese Daewoo este in acelasi magazin cu cel de piese Dacia. Dopurile de la finitiile de haion nu se potrivesc cu cele de la portbagaj. Eu nu am luat decat dopurile pentru haion, nu am intrebat daca au si pentru portbagaj.
  7. Pentru dopuri la finiti de la haion, eu i-am luat din Drumul Taberei in bucla spre capatul trolebuzului 69,71.
  8. Referitor la problema volanului nealiniat, pe care o am si eu (1 grad dreapta aproximativ) as dori sa intreb cine a rezolvat-o, si cum? Din cate stiu eu exista doua posibilitati: 1. din canelurile de la volan daca sunt suficient de dese iar geometria rotilor este corecta; 2. din geometrie. Nu stiu daca la volan canelurile sunt suficient de dese ca sa permita deplasarea cu 1-2 grade a volanului, pentru ca masina merge corect lasata libera pe un drum drept. La geometrie lucrurile sunt mai complicate, trebuie mers la service si nu stiu daca sunt dispusi sa rezolve prablema chiar daca masina este in garantie.
  9. Am facut revizia la Grand Garaje la 1300Km si nu aveau ulei decat Aral si OMV asa ca am pus Aral 10W40. Acum trebuie sa fac a doua revizie, iar la Grand Garaje nu vor sa auda de ulei Daewoo sau altceva. As fi preferat Daewoo 10w30, dar am inteles ca si Aral este bun. La Grand Garaje revizia de 5000km costa cu ulei, filtru ulei si filtru aer + manopera, totul de la ei ~2.200.000lei. A mai fost cineva la GG, sau la alt service unde te lasa sa pui Daewoo? P.S. Am gasit filtru original (GM) de ulei, langa Politehnica la 105.000lei si filtru de aer ~150.000lei. Au spus ca sunt importatori direct Korea si ca vor aduce si alte piese pt Matiz.
  10. M-am interesat si am aflat ca ceasul costa 1.150.000. Se face comanda si de un avans, iar ceasul vine in 2 zile.
  11. Am inteles ca exista sigur conectorul pereche pt ceas la Matiz E. Da, este adevarat ca ceasul original este cam scump, dar cred ca merita. Eu intentionez sa-l pun singur si vroiam sa stiu daca a mai incercat cineva asa ceva. Tot pe un Matiz E am vazut montat ceasul original si proiectoare originale in spoiler; din pacate nu dau de posesor pt informatii.
  12. Ceasul costa 1 milion si 1/2 la Radacini, dar nu shtiu daca este conectorul pereche sub bord. A reusit cineva sa-l instaleze? Din documentatie nu reiese ca ar exista gata tras conectorul, iar daca incerc sa dau de el pe sub bord nu am reusit.
  13. Eu am fost la Grand Garage Auto si nu m-au lasat sa pun uleiul meu, ci mi-au recomandatsi pus Aral 10 W 40. Mecanicul mi-a pus tot 3 l, iar la intrebarea mea de ce nu pune 2,7 l mi-a spus ca nu conteza; asa ca acasa, cu ajutorul unei siringi si a unui varnes(furtun) fixat pe seringa in locul acului si de lungimea jojei, mi-am scos singur cei 300ml in plus pe teava unde este introdusa joja in ~20min. De aici inainte imi schimb singur uleiul. Ce cantitate de ulei este intre indicatia de minim si maxim de pe joja? Mecanicul mi-a spus ca ar fi 1l, dar n-am gasit nimic scris in manual.
  14. Da, la Tico exista buzunar numai pe stanga, dar se poate pune cel pentru stanga si pe dreapta cu o usoara asimetrie.
  15. Referitor la buzunare: pt Matiz exista doar pe stanga la 140 000 si se poate cumpara de la Radacini sau Raxon, Calea Grivitei; dar mi se pare mai potrivit buzunarul de Tico care este un pic mai mare si daca nu tine-ti la simetrie se poate pune si pe dreapta, si costa 120 000. Se potrivesc foarte bine buzunarele de la Super Nova, dar eu nu le-am gasit separat ci doar cu finitii de usi la 600 000 complet. Poate stiti voi unde se gasesc separat, doar buzunarele? Daca nu, raman tot la cel de Tico.
 

×
×
  • Create New...