Jump to content

recordpcs

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About recordpcs

  • Rank
    Forumist
  1. Salut! Cred ca vei folosi masina proponderent in oras, unde, de obicei, nu cred un drum depaseste 40 minute. Spun asta pentru ca daca lasi masina in soare toata ziua, aerul conditionat nu va face fata deloc. Daca gasesti vreo masina fara aer conditionat mai ieftina decat un SX iti recomand sa o cumperi. Reversul apare la drum lung, cand mai bine pornesti AC decat cu geamuri deschise. Ca verificari: sa nu aiba rugina, mai ales pe dedesupt, sa nu aiba cauciucuri Montana (sau daca are sa negociezi pretul, pentru ca valoarea lor este zero); uita-te si la toate cauciucele de pe masina (burdufe la planetara, capete de bara etc) sa fie in buna stare. Inca un lucru important, cred eu, vezi sa nu agate in nici un fel schimbatorul de viteze la introducerea in orice treapta de viteza (in mers), iar acesta sa fie in pozitie cat mai verticala (deobicei am vazut ca aceasta se schimba la Tico busite, nu ma intrebati de ce), iar cutia de viteze sa nu aiba nici un fel de zgomot sau suierat. Dau sfaturile acestea din experienta de 9 ani si ceva a unui Tico care a avut tot felul de probleme care au aparut ca urmare a nerespectarii de catre mine a celor de mai sus. Cele bune si bafta.
  2. Buna ziua! Sunt posesorul unui Tico si de cateva zile intampin o problema cu maneta de selectie a locului prin care aerul intra in habitaclu (direct, pe la picioare etc): anume ca maxim stanga (direct) si maxim dreapta (pe parbriz) nu mai pot fi selectate, maneta opunand o mare rezistenta. Un alt lucru pe care l-am mai observat este ca debitul cel mai mare de aer iese continuu pe la picioare, opritoarele de aer de acolo parand a fi intepenite. Inca un lucru de interes probabil: asta vara mi-a cazut intre parbriz si bord o moneda care probabil acum s-a proptit pe undeva. M-am uitat pe sub bord si am vazut o mare cutie neagra care are o parghie exterioara actionata de maneta; daca o misc pe aceasta direct cu mana pot ajunge la echivalentul a maxim stanga si dreapta. Concluzia pe care am tras-o este ca problema este in cutie si ca aceasta trebuie desfacuta. Stiti cumva o modalitate simpla prin care sa fac acest lucru sau, mai corect, cum asi putea remedia aceasta problema, mai ales ca vine iarna si am nevoie de ventilatie sa functioneze bine pentru dezaburire. Orice sugestie este bine-venita. Multumesc
 

×
×
  • Create New...