Salut!
Cred ca vei folosi masina proponderent in oras, unde, de obicei, nu cred un drum depaseste 40 minute. Spun asta pentru ca daca lasi masina in soare toata ziua, aerul conditionat nu va face fata deloc. Daca gasesti vreo masina fara aer conditionat mai ieftina decat un SX iti recomand sa o cumperi. Reversul apare la drum lung, cand mai bine pornesti AC decat cu geamuri deschise.
Ca verificari: sa nu aiba rugina, mai ales pe dedesupt, sa nu aiba cauciucuri Montana (sau daca are sa negociezi pretul, pentru ca valoarea lor este zero); uita-te si la toate cauciucele de pe masina (burdufe la planetara, capete de bara etc) sa fie in buna stare.
Inca un lucru important, cred eu, vezi sa nu agate in nici un fel schimbatorul de viteze la introducerea in orice treapta de viteza (in mers), iar acesta sa fie in pozitie cat mai verticala (deobicei am vazut ca aceasta se schimba la Tico busite, nu ma intrebati de ce), iar cutia de viteze sa nu aiba nici un fel de zgomot sau suierat.
Dau sfaturile acestea din experienta de 9 ani si ceva a unui Tico care a avut tot felul de probleme care au aparut ca urmare a nerespectarii de catre mine a celor de mai sus.
Cele bune si bafta.