Jump to content

sebastianpop

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About sebastianpop

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/22/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Timisoara
  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SL
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    TM05XRZ
  1. Am căutat de am înebunit cauciucuri SH și/sau noi în Timișoara și am găsit ori la niște prețuri de dublam valoarea mașinii ori slick-uri... în final am găsit la http://www.cauciucuri.com/, la 187.7 RON/bucata Debica Frigo 135/80R12 cu tot cu transport în Timișoara au ajuns la 198 RON/bucata pe factură. Dacă vrea cineva, să-i contacteze, că în data de 30.11 au primit cam 50 de bucăți... Drumuri bune!
  2. Ieri am fost la un service din TM şi am schimbat un braţ din dreapta.. cel cu bucşă pe care se sprijină roata.. piesa a fost 72 RON, manopera 74 RON.. , trebuie să schimb şi plăcuţele.. la ei un set de plăcuţe costă 33 RON (tipa mi-a zis că le are demult pe stoc..) dar manopera 50 RON.. , cum vi se par preţurile ?
  3. filtru aer Tico - 33 RON EUROMOTORS
  4. Din pacate am cam ignorat problema si mi sa umplut toata mocheta de antigel, am dat-o ieri jos toata si acuma vreau sa o spal, problema ramane in continuare cu picuratul.. si din cate vad trebuie sa dau jos bordul ca sa ajung sa desfac aeroterma si sa vad ce are radiatorul. Intrebarea mea URGENTA: Cum se poate demonta bordul din TICO, a mai facut careva operatia ?
  5. Salut! Zilele trecut am observat că îmi scapă, adică picură apă din aerotermă, aşa cred că se numeşte cutia (scuzaţi exprimarea plastică) neagră care e chiar central după scrumieră. Apa scapă cred că pe la îmbinarea dintre cele 2 bucăţi din care e făcută aeroterma. A mai avut cineva vre-o prolemă asemănătoare ? ştie cineva cât costă.. ? sau alte detalii ca să pot rezolva problema singur.. Vă mulţumesc anticipat! Cu stimă.
  6. Salutare! am si niste probleme electrice la tico: - butonul pentru dezabuirea de pe luneta nu merge decat daca il tin eu apasat, se mai poate face ceva sau e irecuperabil ? - cand tin totusi butonul apasat ca sa dezaburesc am observat ca nu se dezabureste peste ci numai in mijlocul lunetei, sa fie de la buton ? - cum se schimba becul de pozitie ? am citit ca trebuie data jos aparatoarea de noroi, dar e musai sa dau si roata jos ? - becul pentru ceata din spate nu merge, am schimbat si becul si tot asa face, adica nu merge va multumesc anticipat!
  7. Ai vorbit serios la faza cu cartonul ? parca m-ar tenta...
  8. Kinetix cît de sigură e treaba cu înfundatul furtunului, se economiseşte ceva benzină ? se va strica ceva dacă mergem cu el aşa înfundat ? P.S. Ca să fiu sigur, vorbeşti de furtunul care iese din "pompa" acea de vacum, nu ?
  9. Am fost la un service Daewoo, au curatat carburatorul si mi-au rezolvat si treaba cu motorul turat, problema era plutitorul care era blocat.. din cate am inteles. Oricum, ultimul consum 6.9 %, exclusiv urban.
  10. Salut! Am o problema mai veche cu un TICO SL din 1998, problema e ca socul automat tine motorul f.f.turat dimineata si nu se lasa mai deloc.. si am fost la cineva care sa uitat si mi-a zis ca socul automat e de vina ca nu revine. Si sa nu mai zic ca are un consum de aproape 10%.. cu 15 litri am facut 155 de km si acul a ajuns pe rosu, plus ca face autoaprindere de fiecare data.. am folosit un milion de feluri de benzina si cu toate face la fel Daca stiti un mecanic bun sau un service bun pentru Tico in Timisoara as fi recunoscator, as vrea sa schimb sau sa reglez acel soc automat (am inteles ca nu prea se poate.. ) si as vrea sa reglez si carburatorul. Stiti cumva cat costa un soc automat ? cineva de la service Daewoo Timisoara mi-a spus ca ei nu aduc decat cu carburator la 16 mil, dar am vazut pe aici pe forum si pe net ca ar fi cam la 150 RON.. acuma nu stiu ce sa mai cred. Va multumesc anticipat!!
  11. Buna! De circa cateva saptamani sunt proprietar de Tico primit cadou de la parinti pentru ca am intrat la fac.. fericirea de la inceput insa a cam inceput sa se duca dupa ce am observat ca totusi consuma mai mult decat m-as fi asteptat.. cam 8%..(dupa ceva calcule dar dupa ce o sa-i fac plinul o sa va spun exact) si cand ma gandesc ca e un motoras de 800 parca nu imi vine sa cred.. si tind sa cred ca pierd benzina pe undeva,pentru ca in fiecare dimi cand pornesc masina simt miros puternic de benzina in masina.. ventilatorul din interior fiind pornit.. dupa ce se incalzeste masina insa nu mai miroase deloc. Am citit posturile legate pe tema benzina.. dar m-am uitat la pompa de benzina si nu prea ar da semne ca scapa benzina.. adica sa fie umeda sau ceva.. Nu exista oare un reactiv ceva pe care sa-l bag in benzina si dupa sa ma uit cu o lampa fluorescenta la motor si sa vad eventualele scapari ? O alta problema ar fi autoaprinderea.. am inteles de la cineva ca poate fi vorba de avans.. care nu este reglat corespunzator.. daca mi-ati spune un service in Timisoara unde as putea sa fac un test motor si un reglaj ca la carte va rog sa-mi spuneti si mie. Si as avea o intrebare mai stupida dar.. cum sa schimb vitezele cel mai optim? ca de exemplu eu acuma la 30 km/h schimb in a3-a si la 40 sunt deja in a4-a.. e bine?consuma mai mult sau mai putin asa? si care ar fi cea mai optima schimbare de viteze ca sa zic asa..? Va multumesc anticipat! Sebastian P.S. Tico SL din 1998 are martor care sa indice cand nivelul benzinei e scazut ? in manual am vazut ca ar avea.. dar ma gandesc ca poate au facut acelasi manual si pentru alte modele.. Acum acul indicator de la benzina e pe rosu si totusi nu sa aprins nici un bec in bord Daca plec cu tico imediat dupa ce il pornesc dimi in timp ce socul automat e pus.. are ceva ? consuma mai mult ?
 

×
×
  • Create New...