Jump to content

Adi_Iacob

Membru
  • Content Count

    341
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Adi_Iacob

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/22/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    olgutza34jack

Profile Information

  • Location
    Casteau, Haynaut
  • Interests
    I'm back on the road again, uraaaa...
  • Din
    Haynaut, Mons, Belgia
  • Auto
    OPEL
  • Model
    ASTRA 1.6 85 kw
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    boooring
  1. Zmeule, asta e din categoria mi-au spus 2 vecini??? Ca mie mi-a placut muuult tare Astra G si la materialele folosite la interior si la ergonomie. La vremea ei a fost o masina de succes, chiar asa de tare au coborat polonezii standardul? Intreb ca nu m-am urcat intr-o Astra Clasic pana acum, doar in G-uri. Cu mici exceptii, materialele la Aveo sunt OK, si vorbesc din pozitia unui fost posesor de Nubira, nu actual posesor de Astra H.
  2. @uskt2005 Ori nu cunosti motoarele Opel pe benzina prea bine, ori te-ai grabit cu concluziile. Motorul tau si al meu sunt identice constructiv pana la distributie, care la mine e variabila (VVT iti spune ceva? un VVT-i mai putin inteligent copiat de la Honda). Diferenta e un cuplu mai bun in turatii joase si cuplul maxim atins la mine oleaca mai sus in ture(4000 vs. 3900 la tine). Amandoua sunt twinport si/sau 16 valve, diferentele constructive ar trebui sa fie in favoarea motorului meu, dar nu e chiar asa, sunt depunctat de greutate. Apropo, nu ai adus vorba, ce greutate are masina ta? 100 de kilograme diferenta conteaza, sa stii. PS Alte considerente luate in discutie te califica si pe tine in cursa pentru offtopic. End of discussions, topicul e pentru Kalos vs. Aveo, care apropo e o masina foarte buna in segmentul de piata in care se incadreaza. Incapatanarea polonezilor de a fabrica un model de masina in principiu dezvoltat acum 11 ani pe care tu il consideri state of the art car e tot un fel de offtopic.
  3. Astra H hatchback echipare Cosmo motor 1.6 115 cai la 110-125 la ora pe autostrazile belgiene nu ia sub 6,5% sub nici o forma! Un 120 cat de cat constant pe relatia Mons-Paris e 7% media, ca la francezi limita e de 130 pe autostrazi. O singura data mers cu 90 pe un segment de 40 de kilometri doi adulti in masina, scos 5,9%. Toate consumurile afisate sunt de la computerul de bord, care apropo e foarte precis, eroarea e de maxim 1 litru la un plin, deci metoda de plin la plin are o diferenta de maxim +/- 0,2% ceea ce e o eroare acceptabila. A, am uitat sa spun, masina are 1300 de kilograme si 13 mii de km la bord. Poate la un mers ideal cu 90-100 in viteza a 5-a vei obtine 5,5% dar idealul in Romania e sa nu-ti rupi masina in gropile patriei... PS Un Aveo de 1,2 poate avea consumul asta de mai sus, un Opel Astra nu prea cred, sau au descoperit polonezii reteta unui motor mai economic decat urmasul lui dpdv tehnic... Ori uskt2005 isi cam supraapreciaza masina...
  4. @bogdan Frumoasa tare, nimic de zis. Auzi, navigatia onboard are si Romania? Sau e ca la posesorii de Opel cu NCDR, nema harti pentru plaiurile noastre?
  5. Strict parerea mea: daca vrei sa faci credibila o teapa, faci reclama agresiva. Tot repetand acelasi nonsens continuu, vei reusi sa modifici parerile unora, asta e treaba. Testati, va urez succes, dar nu va asteptati la minuni, e chestie de marketing, daca vinzi un c...t, fa-o cu convingere. Ma repet, e doar parerea mea.
  6. @uskt Sorry de intarziere, dar ma refeream la blur la pozele luate din exteriorul masinii, ce ai facut inauntru te apropie putin de stirile de la ora 5. Referitor la stopuri, ca sunt frumoase, ca sunt urate, e subiectiv subiectul ) dar pentru linistea ta da masina cuiva intr-o zi insorita si mergi cu masina respectivului in spatele lui sa vezi cum sesizezi semnalizarea si mai ales stopul pe frana, s-ar putea sa ai o surpriza sa se vada altfel decat esti in picioare la 1 metru in spatele masinii, adica mult mai putin... La Astra H facelift neamtul a afumat partea de sus a stopului, cea cu semnalizarea, dar nu s-a jucat la geam in dreptul pozitiilor/stopului pe frana ca nu mai primea agreerea de punere in circulatie. Or fi ai nostri mai batuti in cap cu piese de rezerva agreate RAR, dar in cazuri ca astea au dreptate. Utilul/vizibilul primeaza in fata frumosului macar prin prisma securitatii rutiere. parerea mea...
  7. @Cumnatu Bree, da nu citesti printre randuri? XC70, nu 90 si cotie otomata, nu manuala. Tot un fel de dric, da mai cocotat... @BogdanG Vazut XC70 p-acilea, placut, da strugurii cam acri... chiar si benzenari, astia de la Volvo sunt pretaluiti tare in Belgica. Sa o stapanesti sanatos, desi nu prea imi plac caravanele, ma fura peisajul cand ma uit dupa cate unul de la Volvo...
  8. Fantastic ce a scazut calitatea materialelor in doar 3 ani. Nubira mea, nascuta noiembrie 2002, inmatriculata 2003 si manarita la kilometraj nu a scartait/huruit nici un rulment de cand am luat-o pana am dat-o. Zici ca i-au facut din plastic, nu alta... Si nici pe Mircea nu l-am auzit de asa probleme cand avea Nubirica. Oldies but goldies, asta e...
  9. @baden Poate sunt eu batut in cap, dar tot nu pricep ce ai luat de la Kia sa fie 4x4, la Opel ar fi fost Antara, care sncer sa fiu e ditamai jipanu cu doar putin mai mult spatiu in habitaclu decat Astra. Probabil dealerii dn Bruxelles sunt prosti, la Mons de unde am luat eu masina (Willems) se scuza dealerul si cand suna mobilul personal, am picat la ora inchiderii vineri ca atunci am putut sa merg dar a stat inca o jumatate de ora zambind pana am terminat proforma. Am intrat in toate masinile din showroom si el a zambit tot timpul, ba chiar mi-a zis ca nu e nici o graba, pot sa le studiez pe toate (si erau fo 12 masini atunci). Si rezultatul s-a vazut... am luat Opel desi plecasem chitit pe Toyota Corolla ( nu am fost dispus sa astept 6 luni pentru configuatia aleasa de mine).
  10. @naghis Alea par valori de tester de noxe, oamenii ti-au zis sa te duci la un baiat cu DaewooScan, si inca unul care se pricepe sa interpreteze bine valorile. Valori nasoale la noxe o sa ai cand se duce sonda lambda. Daca ai cu adevarat 10 mii si oleaca nu trebuie schimbat nimic, decat doar stilul de mers, daca in afara consumul e ok in oras e problema de mers. Si eu daca merg cu Opelul 2 km si ma opresc, plec iar dupa 4 ore inca 2 km. consumul pe CB este intre 10,5 vara si 14% iarna, deci pe real chiar mai mult, ca computeru' e invatat sa minta frumos... Schimba la 3000 de ture si oleaca peste si nu mai pune botul la vecini care zic ca de ce o turezi domle? pe aia trimite-i sa se plimbe cu autobuzele RATB alea vechi.
  11. @uskt Bree, mai lasa pozele cu telefonul mobil ca ne plang ochii de blur... Gaseste un aparat foto decent, chiar daca are mobilul 2 megapixeli pozele tot blurate sunt. Faine jantele, sa le stapanesti sanatos. De curatat motor nu am nevoie, am aruncat o ocheada saptamana trecuta, dar cocosata mea alearga pe alte sosele acum, vezi avatarul. Cand oi aduce-o in tara, se schimba socoteala.
  12. Adi_Iacob

    Kitsch-URI

    Zici ca sunt site de la masina de tocat carne... Bleah!!!
  13. Nu stiu daca am mai spus, dar anul trecut am cunoscut un maniac al strecuratului motorinei in Mangalia. Tipul se ducea sa faca plinul pe la 11 noaptea si pe buna dreptate, isi confectionase o palnie cu o sita pe interior si alimenta numai cu ajutorul ei. Ii trebuia cam un sfert de ora sa faca un plin, dar masina aia avea 50 kkm (lighean 1.5 dci) si mergea ceas. Offtopic, dar adevarul e ca abia m-am abtinut sa-i zic ceva de haripioara de rechin cu leji, zarurile de la oglinda si alte chestii inutile prin masina, cum ar fi cotiera prost montata de am mers 2 km cu frana de mana trasa la 3 dinti pana cand m-am prins de ce era cam puturoasa masina(bine ca el era intr-o masina in fata mea ca ma omora, ce sa fac daca becul de la frana de mana se aprindea la al 4-lea dinte...). Spunea ca la revizia de 30 de mii cand i-au schimbat aia filtrul de motorina au ramas cu gura cascata cat de curat putea sa fie, si l-au intrebat de unde pune motorina asa buna. Deci mitul cu motorina buna in Romania la orice pompa e busted, si el proceda la fel cu alimentatul la Aro-ul armatei cu care isi facea treaba in timpul programului, spunea ca el e responsabil daca ala nu porneste, nu santinela din postul 4...
  14. Nu stiu cat de fiabil e deceiul de 1.5 dar tata e taximetrist si e la a 3- masina Clio 1,5 dci (nu a fost decizia lui sa le schimbe, ci a patronului) dar ale de 65 de ponei, nu Challengerul de 85 pe care il lauda Balanel. Cu primele doua a facut cate 250 de mii de km si in afara de consumabile, un pivot la una si cureaua de accesorii la alta nu a avut alte necazuri. Un singur tip de motorina a folosit in ultimii 4 ani (de la Rompetrol, patronul are abonament cu carduri la ei). Am votat o masina corecta la banii pe care-i dai, cu un aport cam mare de plastice si o pozitie infecta pentru pasagerii din spate, daca sunt 3 sunt vai de mama lor. Acum putin offtopic, am doi colegi aici in Belgia care si-au luat doua Lagune SH de 2002 1.9 dci ambele, asta acum 2 ani jumate, unul cu 150 kkm la bord unul cu 79 de mii. Ala cu cea de 79 de mii a cam loganit-o si drept urmare motorul se aude cam naspa si e cam puturos. Cel cu aia mai rulata nu a menajat-o deloc, schimbat frecvent la 3000 de ture si drept urmare as cumpara si maine masina aia avand ca etalon cum se aude si cum trage motorul ala. Consumul, la fel la amandoi. Concluziile le trage balanel singur. A, si pe aici termenul de loganeala e complet necunoscut, belgienii trag de masini fara mila, mai ales ca aproape toti sunt dieselari convinsi.
  15. Adi_Iacob

    Dricu Negru

    Bogdane, nu spera sa scapi de viciul asta cu calutii, cu totii (sau cel putin o parte din noi) o sa ajungem ca mosul din reclame, care nu mai putea sa se urce pe motorul mult-visat ca-l tinea lombosciatica (sau costumul ala de motorist o fi fost prea stramt...). O sa ajungem la 60 de ani sa avem masina de 500 de cai putere si 450 N/metru (cel putin) si o sa lesinam la prima wide open trottle executata. No offence, nu intentionez sa jignesc pe nimeni, da tare bine ar fi sa avem la tinerete rezervele financiare disponibile abia la batranete...
 

×
×
  • Create New...