Jump to content

Nicolae22

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Nicolae22

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    București
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Epica
  • An
    2007
  1. Nu persista, am patit-o anul trecut de doua ori daca tin bine minte si anul acesta o singura data. Pedala de acceleratie, mufele/conectorii mai exact, arata bine si nu vad niciun semn de oxidare sau ceva similar. Daca doar sta parcata si ploua afara nu exista absolut nicio problema. Problemele au aparut mereu dupa ce am trecut cu partea dreapta a masinii prin balti maricele. Momentan si-a revenit, o sa cumpar un spray de contacte cum m-ati sfatuit, nu strica sa-l am.
  2. M-am gandit la apa deoarece am trecut inevitabil prin cateva balti dar nu pot sa exclud nici umiditatea ridicata. Masina si-a revenit acum, o sa fiu mai atent la conditii cand o mai patesc si le iau prin eliminare.
  3. Salut, a fost clar, am desfacut langa piciorul pasagerului si am verificat mufele, pareau ok asa ca doar am recurs la metoda de anul trecut si am dat AC-ul la maxim pe 32*. Dupa o ora de stat cu motorul pornit si caldura, eroarea deja dadea semne ca voia sa dispara(o stergeam din tester si aparea dupa 3-5 min cu masina pornita si accelerari scurte). Dupa inca o ora de motor pornit si caldura eroarea a disparut complet si masina(acceleratia) este iar functionala. Acum deja am facut un drum de 200 km si nu am mai avut probleme. Incerc pe cat posibil sa evit baltile, cand doar ploua pe ea nu se intampla nimic. S-ar putea sa ai dreptate cu mufele de langa pasager, cu capacul dat jos a durat mai putin s-o "repar" doar prin pornirea caldurii. Multumesc si pentru invitatia la meet, nu stiam ca se face asa ceva acolo 🙂
  4. Salutari tuturor! Sper ca postez in locult potrivit fiind nou pe site. 🙂 Detin o Epica (2.0 Diesel, 150cp, 2007) care imi da de lucru de cate ori se pune o ploaie torentiala si trec prin balti de apa. Mai exact: -duminica a plouat torential si am facut un drum de ~150km -la 2-3 km de casa, plec de la semafor calm si simt cum motorul da sa moara de parca plecasem de pe loc cu a 5-a (eram in treapta I deci singura optiune a fost sa apas acceleratia mai tare dar parca primeam putere cu lingurita) -acceleratia raspunde foarte ciudat in sensul ca pot s-o apas la maxim dar motorul se tureaza abia dupa 2-3 secunde de "gandire" + nu prea am control asupra ei turandu-se random indiferent de cat de calcata este pedala (cei 3km i-am facut cu distanta tripla de siguranta de frica sa nu se arunce singura in cei din fata mea) Am pus tester-ul unui prieten pe masina si au rezultat urmatoarele coduri: P1632 - Powertrain P2120 - Powertrain Throttle/pedal Position Sensor/Switch D Circuit P2138 - Powertrain (Aceasta eroare persista spre deoesibere de celelalte care dispar dupa stergere) Throttle/Pedal Position Sensor/Switch D/E Voltage Correlation Acum stiu ca in mod normal si firesc cel mai bine este sa mergi la mecanic doar ca dupa cum am scris mai sus patesc asta in fiecare an si singura solutie pe care o primesc de la mecanici este sa schimb pedala de acceleratie fara prea multe investigatii. Urasc sa rezolv o problema prin a schimba 10 piese bune pana o gasesc pe aia stricata. Anul trecut am patit la fel si si-a revenit dupa ce am tinut caldura pornita la maxim o ora + am scos-o la drum sa incalzesc putin motorul. A mai patit cineva ceva similar? Aveti vreo idee unde ar trebui sa ma uit? Pedala de acceleratie si firele care pleaca din ea sunt uscate si nu prea inteleg pe unde ar putea sa intre apa. Masina functioneaza perfect in rest.
 

×
×
  • Create New...