Jump to content

relu17

Membru
  • Content Count

    187
  • Joined

  • Last visited

About relu17

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/17/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.daewooespero.3x.ro

Profile Information

  • Din
    Rm. Valcea
  • Auto
    Espero 1998 CD 1.8MPI albastru metalizat
  1. Poti incerca la un tapiter, sa mergi cu bordul si sa-l imbrace in imitatie de piele sau chiar piele. Bafta
  2. Vorbeste cu Nicu Barbu pentru o plansa de bord Second Hand. Este cea mai buna solutie. http://www.autodaewoo.ro/
  3. In legatura cu regimul termic optim cred ca temperatura optima de functionare este in jurul valorii de 90 de grade Celsius. Cu cat este mai rece afara cu atat consumul va fi mai mare deoarece ajungerea la temperatura de lucru va necesita consumarea unei cantitati mai mari de energie (bezina). Consumul in oras este mai mare decat la alte marci, din punctul meu de vedere, in primul rand conceptiei vechi a motorului (anii 80) , dar si etajarii inadecvate a cutiei de viteze corelata cu masa si puterea masinii. Eu am renuntat sa mai fac un calcul la consumul urban deoarece este irelevant, mai ales ca eu parcurg distante scurte 2-3km , masina functionand aproape tot timpul sub regimul termic optim.
  4. Plinul nu il fac decat cand plec la drum lung asa ca in oras nu am sanse sa aflu consumul exact. Oricum consuma prea mult urban fata de cat consuma extraurban si fata de alte masini asemanatoare. (Opel Vectra 1.8)
  5. Stiu ca ma pot insela dar eroarea nu este mai mare de 1l asa ca ori 14 ori 16 l la suta de km este mult chiar daca se fac drumuri scurte. Metoda de facut consumul a fost sa bag benzina cand s-a aprins becul si apoi cand se aprinde becul am facut calculul.
  6. Am facut un consum in oras si am iesit cam la cifra de 15l/100km . Distanta parcursa 100km in oras , drumuri scurte de 2-3km. In afara ultimul consum 6,5 cu 120 pe autostrada si 100 maxim pe alte drumuri nationale.
  7. In ultima vreme (de cand cu masina nationala de 5000 Euro ) vanzarile sh nu mai sunt in floare. Iar profitul la revanzare este de ordinul a trei cifre si nu patru cum era pana acum 2-3 ani. Binenteles ca la masini scumpe de peste 10000Euro se poate castiga mai mult de 1000E la revanzare, dar deja piata este saturata de masini second hand. In autovit asta vara cred ca din 3-4000 de masini de vanzare daca se vindeau 1% e mult. Iar preturile in loc sa scada daca nu exista cerere raman la fel. Este destul de greu sa schimbi mentalitatea balcanica si sa impui regulile economiei de piata.
  8. Daca masina este inmatriculata de cateva luni (se poate vedea in cartea de identitate) este aprope sigur ca este a unui samsar. Este foarte putin probabil ca cineva sa cumpere o masina si sa o vanda dupa cateva luni. Sansele sa gasiti o masina buna la un intermediar de masini sunt mici, dar nu lipsec cu desavarsire
  9. Eu zic sa mai astepti 2-3 saptamani si cred ca poti lua masina cu 5000Euro. Eu stiu un Espero vandut cu 5000Euro si nu avea decat 28000km! cu carte de service, intretinut de patronul unui magazin si service auto. Eu zic ca nu gaseste client la 5800Euro la masina aia nici in 2-3 luni. Este imposibil sa dea cineva banii astia pe o masina de 7-8 ani doar pentru ca arata bine si a fost intretinuta. Gasesti Leganza la banii astia , mai alergata dar nu se compara cu Espero. Bafta si nu te grabi sa cumperi
  10. Sonda lambda ai daca ai platit rovigneta 600.000 lei. Daca ai platit mai mult nu ai sonda lambda. Poti merge la o statie Petrom cu talonul masinii si poti afla daca masina este Euor 2 (atunci are sonda lambda). Pretul la o instalatie de Gpl este cam 500Euro, in functie de comerciant si fabricantul instalatiei.
  11. relu17

    Despre calculatoare

    Adresele unor firme din Cluj si Bucuresti care vand imprimante sh laser: pcmadd xdata
  12. Am cumparat si eu un aparat foto digital Canon S1 IS si sunt foarte multumit de calitatea pozelor. S1 IS Pentru preturi decente la aparate foto , camere video si altele : Ramiris
  13. La punctul 1 este destul de greu de raspuns. Si la mine se aprindea becul Check engine atunci cand era sonda lambda defecta si era scurtcircuitata cu un fir la masa. Se aprindea mai ales la drumuri lungi pe autostrada, dar se stingea cand acceleram mai tare. Dupa ce am schimbat sonda lambda cu una Bonsal made in England (cred ca de Opel) nu s-a mai aprins becul galben. La punctul 2 s-a putea sa fie de vina cureaua de AC care sa patineze sau rulmentul de la rola presoare. Daca a fost schimbata cureaua de AC probabil nu a fost bine intinsa. Rulmentul daca a fot inlocuit ar trebui scos din posibilele cauze.
  14. Am gasit o pagina interesanta care face tunning (fara a altera ECM) la orice model de Daewoo cu injectie multipunct (costa aprox5 Lire sterline, dar problema este cu transportul) tunning daewoo
  15. Astazi am reusit sa identific sursa apei care intra in habitaclu. Ma tot intrebam de unde vine miros de umezeala si cand colo aveam apa pana la locurile din spate Dupa ce am decopertat mocheta in fata si am vazut ca apa nu intra pe la praguri sau pe sub masina, am observat ca se vedea afara din masina printr-o gaura cat pumnul . Gaura respectiva este locul prin care timoneria cutiei de viteze intra in masina si e circulara cu diametrul de 5-6cm. Mansonul care ar trebui sa o acopere era sarit de la locul lui. Am urcat masina pe o rampa si in cateva minute am reusit sa fixez mansonul de cauciuc la locul lui. Acum nu mai am decat sa astept sa se usuce mochetele din masina
 

×
×
  • Create New...