Jump to content

Gabriel-CT

Membru în rodaj
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Gabriel-CT

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Mangalia
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.4/16v
  • An
    2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am patit si eu la fel cu un etrier care s-a blocat si mi s-a incins roata. Am fost la reprezentanta , in CT si mi-au spus ca trebuie sa in locuiesc etrierele cu unele noi si ca m-ar costa 1850 de lei fara manopera. Masina avea atunci cam 5 ani. I-am lasat in pace cu preturile lor si am gasit pe internet garnituri si pistonase sub 100 de lei setul. Asa ca am rezolvat treaba cu costuri modeste si de atunci nu am mai avut probleme. Masina are acum aproape 15 ani, Aveo 1.4/16v din 2006
  2. Si eu am patit acest lucru de 3 ori pana acum pe un Aveo 1.4/16v din 2006. De fiecare data mi s-a intamplat dupa ce am spalat masina si am dat cu spatele sa ies din garaj a doua zi. (Nu am tras frana de mana !) Acum m-am invatat, dupa ce spal masina, ori o rulez putin actionand frana ca sa scap de apa care intra in tamburi ori inainte sa ies din garaj, dau putin in fata ca sa se deblocheze sabotii de pe tambur (chestie riscanta, zic) si abia apoi dau cu spatele ca sa ies. Se pare ca la umezeala se lipesc de tamburi si sunt mai sensibili la mersul inapoi, de aceea s-au dezlipit numai pe mersul inapoi (in cazul meu). Cine are timp si se pricepe, se pot nitui ferodourile si astfel rezolvi o problema care te scapa de desfacut rotile cand ti-e lumea mai draga. Nu stiu daca se intampla acest lucru si la alte masini (nu am auzit inca) dar la Chevrolet e ceva comun. De mentionat ca am patit si cu saboti originali si cu saboti after-market, si asta ma duce cu gandul ca proiectarea tamburilor lasa de dorit.
  3. Va salut ! Am descoperit de curand acest forum si regret ca nu am stiut de el mai din timp. Probabil ca nu mi-as mai fi cumparat un Chevrolet daca citeam aici. Mai mult de jumatate dintre paginile postate au fost de dinainte sa cumpar eu masina. Mi-a luat cateva ore sa citesc tot. Detin un Chevrolet Aveo 1.4/16v din august 2006, cumparat in leasing de la Kamsas Constanta. Probabil ca cei care ati scris aici in primii ani, nu mai aveti masinile. Mie mi s-a aprins martorul in bord la nici macar 1 an de la cumparare (prin aprilie 2007), la inceput clipea, apoi, la scurt timp, a ramas aprins pentru totdeauna, masina avand atunci sub 10.000 de km si fiind inca in garantie. Am fost cu ea la reprezentanta si mi s-a spus ceea ce am citit si pe aici, adica e de la benzina, sa merg cu ea turata, sa pun benzina buna. De atunci am cautat sa pun numai benzina de 98 sau mai mult si o vreme am mers cu ea turata (o nebunie din punctul meu de vedere si normal ca am renuntat rapid la acest stil). De fiecare data cand mergeam la revizie le aminteam de acel martor. Desigur, stergeau eroarea din tester si imi spuneau acelasi lucru, an de an. Desigur, martorul se aprindea dupa 2-3 zile. M-am resemnat cu treaba asta si multi ani nu i-am mai dat importanta. Cand mai ajungeam la reprezentanta, imi stergeau eroarea. Mai tarziu am descoperit si eu ca daca scot borna de la baterie pentru o vreme, nu mai apare eroarea cateva zile. Timpul a trecut si oamenii de la reprezentanta s-au mai schimbat. Intre timp am aflat si eu de lipsa acelui guler care curata automat calamina de pe supapele de evacuare si care lipseste la unele modele de motoare, printre care si 1.4/16v (ghinion). Cauza problemei este chiar acel guler lipsa (ca tot intreba cineva care e cauza, efectul fiind cunoscut). In opinia mea, si nu numai, este intr-adevar o eroare de proiectare. Aceasta eroare a fost rectificata la noile modele de motoare dar cele vechi au ramas cu problema. In alte tari au rechemat masinile si au fost schimbate supapele, nu si la noi. Ai nostri au ales sa renunte la marca Chevrolet si nu au mai importat-o, pentru ca erau prea multe sesizari. Au ales calea usoara, s-au spalat pe maini, dar noi am ramas sa ne chinuim cu fiarele astea. Mai nou, cand ajung sa fac revizia (inca o fac anual, desi masina are aproape 15 ani) mi se spune ca e de vina catalizatorul. Nici acum, dupa atatia ani nu recunosc ca sunt probleme la supape. Sigur ca nu ma cred ca eroarea e din aprilie 2007, pentru ca asa cum am spus, s-au mai schimbat mecanicii pe acolo. Acum, dupa atatia ani, daca citeam acest forum la inceput, sigur nu mi-as fi cumparat aceasta masina, desi si-a facut treaba in acesti 14 ani jumatate, chiar cu acea eroare. Nu am avut un consum peste asteptari si nici nu am pierdut din putere sau altceva, doar ca m-a tocat psihic acel beculet aprins. Nu renteaza sa schimb acum supapele de evacuare care vin la pachet cu garnituri si altele pe langa, plus manopera ... cred ca m-ar ajunge la mai mult decat valoarea masinii in momentul de fata. Raman asa cu ea pana crapa de tot, desi arata si functioneaza inca bine. Poate o voi folosi la un program Rabla cand va da semne vizibile de oboseala. Mai nou fosta reprezentanta, atat Kamsas cat si Radacini Constanta nu mai au tester pentru masinile Chevrolet. Si-au luat mana complet de pe aceste masini. Nu poti decat inlocui anumite componente, la preturi de reprezentanta, exorbitante.
 

×
×
  • Create New...