Jump to content

Adrian Mel

Membru în rodaj
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About Adrian Mel

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    București
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Captiva
  • An
    2012
  • Nr. Inmatr.
    AG 69 EGO
  1. Salut... Am o Captiva, acelasi motor ca tine, automata si la fel, cand calcam pedala scotea fum negru cat timp o tineam turata... Am schimbat multe lucruri la recomandare tuturor "necautatilor", descoperind intr-un final, dupa vreo 6000 lei bagati in reconditionat injectoare (fara erori la teste dar pentru a le duce si mai aproape de specifcatiile de fabrica), filtru presiune EGR, senzor presiune gaze pe retur, doua regenerari ale DPF, una mecanica si una indusa electric... BUBA... Un furtun de presiune retur turbina... Este un furtun extrem de gros pe care nu il descoperi decat desfacand capacul motor si galeria de intake (nu am stiut corespondentul in romana, asa mi-a spus "meseriasul"(in apararea lui, chiar era))... Era crapat de la presiunea ce se acumuleaza cand turbina incetineste si nu mai recircula aerul presurizat... Furtunul este cam 1000-1200 lei, dar eu am montat unul de competitie la sfatul "meseriasului" in cauza, facut de niste baieti ce pregatesc masini de competitii pentru viteza pe traseu montan, sustinand ca este superior ca durabilitate... Plus ca a fost 700 lei... Nu am mai avut probleme de atunci! Succes!
 

×
×
  • Create New...