Jump to content

cornel_mocanu

Membru în rodaj
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About cornel_mocanu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Brasov
  • Auto
    Chevrolet Spark
  • Model
    Spark
  • An
    2009
  1. Salutare! Ma puteti ajuta si pe mine unde e pozitionat senzorul MAP la un Chevrolet Spark din 2009, motorizare 800 cmc. I mi tot da eroarea P0108 Manifold absolute pressure senzor - hight input si ma gandesc ca poate il pacalesc cu o curatare. Multumesc!
  2. Salutare! Am redevenit iarasi posesor de auto din grupul GM, pana in 2015 am avut un tico pe care-l consider pana in prezent cea mai fiabila si ieftina la exploatare masina. Am achizitionat de la firma la care lucrez un Spark ce nu intra in treptele de 2, 4 si R. Am inlocuit cablurile de la timonerie, am rezolvat probleema, insa la fel ca multi dintre voi intra de cele mai multe foarte greu in treapta 2, uneori in treapta 1 trebuie sa actionezi ambreiajul de doua ori. Cu aproximativ 13000 de km a fost inlocuit kitul de ambreiaj iar atunci cei de la service au complatat cu uleu 75w90. Am inlocuit si uleiul din cutie cu unul original GM 75w85 sperand ca de acolo e problema, insa inbunatatirile au fost foarte mici. Am mai incercat sa reglez pedala de ambreiaj insa fara prea multe imbunatatiri, intra putin mai bine daca il las sa tina foarte sus. Am mai citi pe forum ca multi din colegi au inlocuit cablul de ambreiaj, cel de pe masina are in jur de 30000 km , merge foarte usor, nu e gripat, nu scartie, insa atunci cand l-am inlocuit nu am pus original, ci ce am gasit pe stoc, ceva din korea/china probabil. Merita sa incerc sa inlocuiesc si cablul? Am vazult ca Autokarma pe TRW. Mai iau in calcul sa bag un aditiv la la Liqui Moly pe cutie. A folosit cineva?Are rezultate? Daca aveti sugestii, toate sunt binevenite. Va multumesc!
 

×
×
  • Create New...