Jump to content

sabotaj

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About sabotaj

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/26/1965

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Rosiile / judetul Valcea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    VL10BVE
  1. da , am facut achizitia mai mult pentru ca are inst. GPL cu butelia noua schimbata in 14 iulie anul trecut , in afara de asta la probe m-a uns pe suflet , nu bate , nu troncane , si trage de rupe pe GPL , in plus mi-a dat la ea si jante de aliaj cu pneuri de vara folosite putin timp anul trecut , bare portbagaj de capota si s-a tinut de cuvant , mi-a trimis contractul fiscal de vanzare - cumparare prin posta , masina este dotata si cu alarma , dar la impactul din accident , aceasta sa spart fiind undeva pe sub aripa stanga fata , in rest full electric , toate geamurile electrice , toate cu folie omologata pe spate negre , pe fata fumurii , spalatoare de parbriz ..etc . triplele sunt din alea smechere pe spate , carlig de remorcare cu priza electrica , proiectoarele cu lumini albastre , si farurile aveau becurile tot blue fabricate de philipps , dupa ce i-am dat banii pe masina , si-a luat de la ea detectorul anti-radar , in rest mi-a lasat CD-pleyer-ul RDS , sistemul de boxe este original al masinii , necazul cel mare este ca a avut discurile de frana pe fata subtiri , acestea s-au ovalizat si la momentul impactului nu am m-ai avut frana , prin Strehaia si Filiasi s-a circulat bara la bara , cum am trecut de Craiova spre Balcesti , in prima localitate Motoci , am ramas fara frana , norocul meu a fost ca am redus din a-3-a in a-2-a , cand sa franez nu se apasa pedala in jos , am apucat doar sa pun mana pe frana de mana , si-a avut loc impactul , am vazut o lumina in fata ochilor concomitent cu zgomotul si zgaltairea mea in centura de siguranta !
  2. 450 de euro , i-am facut asigurare pe 6 luni , si ma costat 315 lei la euroins , I-am luat baterie carranda de 70 Ah cu 230 de lei cu bateria veche la schimb , i-am platit impozitul 58 de lei , i-am platit rovinieta pe 3 luni 62 de lei , piesele de schimb le-am luat de la un prieten care foloseste si el tot cielo , si are doua radiate pentru a avea piese de schimb , deocamdata nu imi cere banii pe ele , dar s-ai dau cand imi permit la pretul pietei de piese provenite din dezmembrari , capota , aripa , spoiler cu proiectoare , bara de protectie , faruri , si radiator AC .
  3. azi i-am schimbat discurile de frana si-am incercat sa plec cu ea din loc , dar pana azi am tot incercat sa o bag in treapta marsarier la rece , se simtea bila care se opunea , ridicam de tija culisanta , si trecea pragul spre mersul inapoi , a mers 5-6 metri inapoi , apoi a sarit singura din treapta si nu a mai intrat in nici-o treapta , nici de a dracului ! asa ca am lasat-o usor inapoi , este un pic de inclinare si nu este nevoie sa imping , si inca ceva , i-am trecut releul ala de la gaz pe treapta a-2-a , si-am oprit pompa de benzina , pai s-a oprit si motorul , cred ca la impact atunci cand am avut accidentul , s-a activat vre-o supapa de inchidere a instalatiei GPL !
  4. a mea este fabricata in 1997 , piesele de pe ea au fost aduse din Coreea si montate la Craiova , va rog sa ma credeti , eu am lovit-o pe a-mea si-am fost nevoit s-ai demontez aripa stanga fata , asa cocolosita cum este se vede galvan alb in ea , nici pic de rugina , am demontat alta aripa de la un model m-ai nou din 2002 , va rog sa ma credeti , la interior se vad punctele de rugina , mai ales la partea de jos acolo unde este prinsa de prag este ruginita si subtiata de rugina , este diferenta mare intre masinile fabricate in Coreea si cela fabricate in Romania ,!
  5. asa cred si eu , multumesc pentru confirmare , am impresia ca m-ai intai trebuie s-ai rezolv tinichigeria ca sa pot rezolva problema cu schimbatorul de viteze , si eu am crezut la fel , in momentul impactului , datorita curbei la stanga , am lovit frontal stanga , iar atunci cand s-a aplecat in jos lonjeronul si putin inapoi , a fortat motorul si cutia de viteze intr-o parte ramanand blocata in treapta in care am avut-o la impact , insa un vecin care a avut si el un Cielo , ma cam pus pe ganduri cu pompa de frana care are si functie de pompa hidraulica pentru cutia de viteze , treaba este ca paharul cu lichid de frana este la acelasi nivel pe care la avut atunci cand am luat masina de la Severin , eu crad ca latunci cand am ramas fara frane , s-au dilatat discurile de frana , sunt cam subtiri , smecherul care mi-a vandut-o mi-a spus ca sunt cam subtiri , si mi-a dat doua care m-ai au aproape un cm grosime , sa le schimb dupa ce ajung acasa , desi a avut aproape o saptamana la dispozitie pana sa merg eu la Severin , sa schimbe acele discuri , ii trimisesem o copie de pe cardul de identitate ca sa inceapa perfectarea actelor , de pe data de 20 decembrie , la facut cu data de 21 , iar eu am ajuns acolo pe data de 27 la ora 8.00 , a durat un timp pana sa ne intalnim ca sa mergem sa semnam contractul , mi-a motivat ca este la serviciu si trebuie sa se invoiasca de acolo , si-am terminat cu proba masinii si semnarea actelor pana pe la ora 10 si ceva minute , pana a merge la un peco sa alimentez se apropia de ora 11.00 , fiind si iarna m-am temut sa nu ma prinda noaptea pe drum ca mergeam la un atelier sa le schimb , in orice caz , cu tot traseul meu de ocolire prin comunele alea fara asfalt si pana la momentul impactului din localitatea Motoci , s-a facut ora 13.30 , o am trecuta si in adeverinta de reparatii , pentru ca pana sa ma dezmeticesc eu , si pana sa deschid usa ca sa ies afara , soferul lui astra H , sunase deja la politie , iar eu ramasesem blocat pentru ca aripa imi forta in usa incat nu o puteam deschide !
  6. Si eu am un Cielo tot din 1997 , l-am cumparat asta iarna de la cineva din Severin , am plecat cu el de acolo pe la ora 10.30 - 11.00 spre Balcesti -Valcea dar pe ruta spre Craiova , insa inainte de a intra in localitatea Simian , la intersectia cu sens giratoriu , am virat la dreapta spre Calafat si undeva la o urmatoare intersectie am virat stanga spre localitatea Livezile , insa nu am mers in acea localitate , cii am condus spre iesirea inapoi in drumul european , am iesit undeva intre Simian si urmatoarea localitate , dar pe tot acest traseu am intalnit drumuri care nu au vazut asfaltul nici-o data , greu accesibile , pline de gropi si teren accidentabil , prin localitati era asfalt cred ca de pe vremea comunista dar nereparat , iar zapada era doar topita pe un sens pe care se circula cu acord de prioritate intre soferi , nu mi-am batut joc de masina , am mers si cu treapta 1 , insa ma uns la suflet , fara batai si zgomote anormale , motorul raspundea perfect la comenzi , functioneaza foarte bine si pe gaz si pe benzina , m-ai mult din acest motiv am ales aceasta masina , faptul ca are inst. GPL cu butelia de 50 de litri inlocuita nou-nouta anul trecut in 14 iulie , am toate actele de omologare GPL , geamuri negre pe spate , fumurii pe fata , am descoperit si cauza pentru care nu simti nici-un fel de zgomot , pai are telescoape pe gaz , cand am plecat din Severin am mers la un peco si-am alimentat cu 10 litri de benzina 50 de lei , si-am facut plinul la butelia GPL in jur de 33 de litri , ma costat 100 de lei , prin Strehaia si Filiasi s-a circulat bara la bara si-am circulat numai pe GPL , pot sa spun ca este chiar nervoasa ca un BMW la drum intins , te arunca-n scaun pe GPL , pe benzina nu am circulat cu ea , si-am folosit m-ai mult frana de motor la restrictii si curbe , dar cu toate astea , pe ruta de la Craiova spre Balcesti pe DN65C in localitatea Motoci m-au lasat franele , eram in treapta a-3-a , am schimbat in a-2-a si imediat dupa o usoara curba la stanga , am lovit o alta masina care a fost in fata mea din Craiova la aproximativ 200 de metri , un localnic a iesit cu masina in carosabil , si-a lasat-o acolo cu avariile pornite ca sa isi inchida portile casei , masina din fata mea a oprit brusc , iar eu abea am avut timp sa schimb treapta de viteza si-am redus la 30 km/h , cand am apasat pedala de frana , nu se apasa de parca opunea ceva rezistenta impotriva pedalei , am izbit brusc si-am vazut o lumina scurta in fata ochilor , masina lovita era un opel astra H , i-am desfacut spoilerul de la capete , si i-am spart un senzor de parcare , la a-mea s-au spart spoilerul , farul stang , bateria , s-au indoit rau capota si aripa , iar ochelarul in care se prind farurile si spoilerul cu aripa , sa rasucit in roata stanga , am adus-o acasa de acolo cu o platforma , toata iarna a stat la poarta , acum cand a inceput sa se incalzeasca afara , am luat toate piesele pentru a o repara , am incercat eu sa indrept cate ceva , dar fara un tinichigiu nu pot sa o indrept , insa i-am refacut celelalte pene , am si pornit-o dar nu o pot scoate din treapta a-2-a , a ramas cutia de viteze blocata , nu inteleg ce s-a intamplat cu ambreiajul , nu o pot deplasa decat in fata , cineva mi-a zis ca are ambreiajul hidraulic si este in legatura cu pompa de frana , eu i-am desfacut rotile pe fata pe rand , planetara stanga nu are nici-un pic de joc , in schimb planetara dreapta are joc o jumatate de rotatie de roata , daca stie cineva ce poate fii de vina , motivul pentru care nu pot schimba treapta a-2-a de viteza , ii multumesc anticipat pentru informatie !
 

×
×
  • Create New...