Jump to content

ionitacatalin92

Membru
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About ionitacatalin92

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Va salut,ce ulei îmi recomandați sa folosesc la un Chevrolet aveo cu motor de 1.2 ,an 2007. Am mers pe GM 10w40 dar as dori sa ii pun un ulei mai bun.Ce îmi puteți recomanda?
  2. Făcând o socoteala erau foarte mulți bani de investit în el. Chiuloasa la fel trebuia făcut prima data testul de presiune care costa 500,600 de lei,abea după aceea se apuca sa o facă dacă nu era fisurata.Am înțeles ca alezatul era undeva în jur de 200 de lei de cămașă,plus segmenti pistoane etc. Am găsit un motor la 1500 de lei.Il curat ii pun distribuție noua ,filtre și ulei și vad cum se prezintă. După aceea dupa ce ma mai redresez putin cu banii, ma duc sa fac chiuloasa mea la atelier și dacă nu este fisurata și o face ca noua ori o țin de rezerva ori o vand sa îmi mai amortizez din cheltuieli
  3. S-a desfăcut motorul din nou,cămășile sunt zgâriate toate destul de urât,am pus ulei pe fiecare piston în parte,am învârtit motorul și rămân dare de ulei pe cămăși. M-am hotărât sa schimb motorul cu totul,este investiția prea mare pentru a-l repara pe asta din păcate 🥺
  4. Am descoperit ca da cu stropi de ulei pe eșapament. Care sa fie cauza?Am făcut și testul de compresie și este ok
  5. Este destul de complicat.Cred ca nu îmi rămâne decât sa ma duc într-un service sa ii pun pe ei sa îmi depisteze problema.Numai ca știți cum este și cu service-urile îmi este teama sa nu înceapă sa schimbe jumătate de motor degeaba.Adica sa ia lucrurile prin eliminare
  6. Este posibil sa se fi dus simeringurile la supape atât de repede,2,3 ani? Sau sa se defecteze fix când am schimbat garnitura chiuloasei? Ce teste pot efectua pentru a vedea dacă sunt de vină segmentii sau simeringurile supapelor?
  7. Îmi poți spune mai exact cum sa fac aceste teste de compresie? Înainte sa schimb garnitura de chiuloasa am făcut test la service cu manometrul.Atunci pe pistonul 1 și 2 nu aveam compresie deloc adică 0.Insa a fost de la garnitura ptr ca era rupta între pistonul 1 și 2
  8. A fost efectuata revizia chiuloasei însă nu acum.S a făcut asta în urma cu 3 ani și ceva când am schimbat chiuloasa atunci pe motiv ca se corodase cea veche. Atunci am luat alta chiuloasa care a fost planeta schimbate simeringuri de supape. Acum nu am mai planat chiuloasa.Am curățat foarte bine blocul și chiuloasa înainte de montaj.Cand am desfăcut sa schimb garnitura,accea era rupă între pistonul 1 și 2 ca simptome atunci era lipsa de compresie pe acestea.Inainte de operațiunea asta nu manca ulei mai deloc. Motorul merge bine,pornește bine.In mers nu da cu fum deloc.Antigelul este la nivel și curat.Nu are presiune în vas nici spuma pe capacul busonului.Trag concluzia ca nu se amesteca uleiul cu antigelul.
  9. A fost efectuata revizia chiuloasei însă nu acum.S a făcut asta în urma cu 3 ani și ceva când am schimbat chiuloasa atunci pe motiv ca se corodase cea veche. Atunci am luat alta chiuloasa care a fost planeta schimbate simeringuri de supape. Acum nu am mai planat chiuloasa.Am curățat foarte bine blocul și chiuloasa înainte de montaj.Cand am desfăcut sa schimb garnitura,accea era rupă între pistonul 1 și 2 ca simptome atunci era lipsa de compresie pe acestea.Inainte de operațiunea asta nu manca ulei mai deloc
  10. Va salut,am efectuat operațiunea de schimbare a garniturii de chiuloasa în urma cu câteva săptămâni în urma,plus a chitului de distribuție și de atunci observ un consum foarte mare de ulei. Mașina când este pornită dimineața la rece scoate un fum alb destul de des care tine aproximativ 1-2 minute pana când se încălzește puțin,apoi numai scoate fum deloc. Am mai observat cu masina ținută la relanti și turata pe loc în 4000 de ture scoate la fel un fum alb-cenușiu foarte gros de nu se mai vede nimic în spate.Am verificat la montaj cuzineții care nu aveau joc,cămășile care nu erau zgâriate,arătau foarte bine etc. De la ce credeți ca este posibil sa am aceasta pierdere de ulei atât de mare.La 1000 de km parcurși de atunci am băgat aproximativ 4 l de ulei:(
  11. Va salut, știe cineva unde se afla seria motorului la un chevrolet aveo din 2007? Motor de 1.2 benzina, 53 Kw
  12. https://youtu.be/Yxz5dMI6VJc Am pus un filmuleț pe YouTube cu motorul meu, ca să se vadă mai exact cum se aude. Trebuie ascultat cu atenție, ca să se audă exact, cel mai bun reper de pe video este furtunul de pe capac, care tremura exact după mersul motorului. Mai aștept unele sfaturi. Mulțumesc
  13. Le am verificat, le am scos mufele la fiecare în timp ce motorul mergea și se simțea diferit când scoteam câte o mufa
  14. Am schimbat capacele de la distribuție pentru ca ale mele erau rupte. Și totodată am verificat dacă este pusa la punct. Totul este în regula cu distribuția. Dar totuși cum am zis, are o turație neregulata la relantii și uneori pornește destul de greu la prima cheie, învârte dar pornește greu. Ce pot sa mai verific? Tot este schimbat, bujii noi, fise, bobina, garnitura admisie, furtunul în care întra valva pcv. Ceva sfaturi?
  15. Acum am alta problema, nu mai merge în 3, însă este totuși o turație neregulata a motorului la relantii, o mica întrerupere și nici nu mai trage cum trăgea înainte. Am chemat un mecanic sa îmi regleze tachetii imediat după schimbarea chiuloasei, deci aceștia sunt ok. E posibil oare sa nu fie pusa bine la punct? Menționez ca nu mai am nici o eroare în bord, dar nu mai trage ca înainte. Ce ar putea fi?
 

×
×
  • Create New...