Jump to content

xetu

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About xetu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B-66-LIZ
  1. tomy, am avut aceeasi problema anul trecut la nubira, service-ul dadea din umeri, pentru ca la relanti aveam variatii, foarte mici care se vedeau numai pe scaner. Am schimbat fise, bujii, si nici o imbunatatire. Pana la urma am facut un rationament ca la dacie, si la aia cand se incalzea aprinderea nu mai functiona. In final la mine s-a dovedit a fi bobina de inductie care da scanteie la bujii. Daca ai motor de 1.6, 16 v, incearca sa imprumuti o bobina de la un alt cielo, sau nubira, si vezi daca merge. La mine nu dadea scanteie pe unua dintre bujii decat in turatii mari, peste 3000. dar cand era rece masina mergea excelent. bafta
  2. ovi merci pentru raspuns. Eu am folosit numai ulei de calitate (Mobil 1 sau texaco), dar nu stiu ce a fost inainte. Tind sa cred ca are si pompa de ulei ceva probleme, dar inainte de a cere inlocuirea, o sa cer un test de presiune la ulei . Piesele sa fie GM sau alta marca? Inca odata multumesc.
  3. Salut, poate ma lamureste si pe mine cineva, ce trebuie schimbat ca sa ai motorul "silentios". Mai exact ma bate gandul la o revizie totala a motorului de la nubira de 170k, tachetii fac mai rau ca la vechea dacie. Eu am pus pe lisa: axe cu came (2 buc, ca asa e la 16v) tacheti hidraulici pompa de ulei (sigur problema a aparut din cauza ungerii, uleiul a fost schimbat la 5k de km incepand cu 100k, si s-a agravat in timp) Mai trebuie sa am in vedere ceva? Sunt constient ca odata desfacut motorul e posibil sa mai gasesc una alta . Segmentii deja sunt in plan pentru ca mananca destul de mult ulei .
  4. Salut fratilor. am o problema la Nubira 1, in sensul ca la plecarea de pe loc se aude un pocnet in partea din stanga fata, il simt in podea, acelasi lucru si daca franez mai brusc. Mentionez ca am fost la service si am schimbat bascula si flansa amortizor, dar zgomotul a reaparut dupa 2-3 zile. Multumesc anticipat
  5. Salut, se pare ca problema mea a revenit, deci readuc in discutie acesta discutie. Acum vreo 3 luni dupa turatii variabile, pierderi de putere am schimbat bujiile si totul a fost ok. Ieri dintr-o data in mers a inceput sa "dea in nas" am oprit, ac-ul era pornit, turatia motorului a scazut brusc la 500, aproape ca s-a oprit. Am oprit AC-ul, si motorul mergea ok, dar aveam senzatia ca merge in 3 pistoane. Am fugit repede si am cumparat bujii le-am schimbat, nici o modificare, am trecut si la inlocuirea fiselor, "defectul" a disparut dar tot exista pierderi de putere, intreruperi si din cand in cand relanti variabil. In plus s-a accentuat senzatia de dat in nas . Va rog spuneti ce sa mai verific. Multumesc.
  6. Salut, uite ca n-am scapat de probleme, caseta de servodirectie la nubira curge , din ce zic cei de la service trebuie schimbata, dar pretul nu ma lasa . Am aflat aici ca exista kit de reparatii si pentru nubira, intrebarea este cat de dificila este operatiunea, si unde in Bucuresti (daca a mai avut cineva din astea) se poate face operatiunea. Multzam fain.
  7. Salut, Saptamana trecuta cand am fost la service cu problema cu bujiile, mecanicul a spus "aveti un adevarat concert de tacheti" si ca ar trebui inlocuiti. Am mai citit cateva posturi mai sus ca se verifica si se inlocuiesc numai cei care prezinta urme de uzura sau alte defecte. Mecanicul sustine sus si tare ca nu se pot identifica cei care bat si ca imi recomanda sa ii schimb pe toti. In afara de costuri (23 ron bucata) ma pot astepta sa mai trebuiasca sa schimb si altceva sa scap de "concert"?
  8. Salut, Am avut o probema asemanatoare legat de pierderi de putere, tremurat motor la turatii mici, turatie variabila. Dupa o verificare amanuntita a fiselor si a bujiilor, am descoperit bujia numarul 4 foarte afumata, aproape neagra. Inlocuit bujii, dat o tura cu masina, mergea impecabil, apoi verificat, bujia 4 la fel de neagra, parea plina de ulei. Consum de ulei are, masina cred ca a consumat 500 ml in 4000 km (143.500 la bord). A mai avut cineva probleme de genul asta? Ce naiba mai trebuie sa mai schimb, set motor? Dupa schimbarea bujiilor este necesar un reset ECM si reinitializare IAC? Multumesc.
  9. Salut, Dupa ce am asteptat cu infrigurare ziua programarii la service iata ce au descoperit baietii de la Auto-net: 1. pompa de benzina defecta (arsa), costa 4.600.000 pentru cine are nevoie sa stie. 2. busonul de la baia de ulei a iesit cu tot cu filet ?? si mi-au montat altul mai lung facut la strung, daca curge ma fac si cu o noua baie de ulei, noroc ca nu am ramas fara ulei. Aici probabil ca la ultimul schimb de ulei nu a fost pus bine, sau cine stie. In rest, foarte ciudat nu au gasit si alte probleme Ati mai avut careva probleme cu pompa de bezina? A fost foarte ciudat faptul ca din cand in cand mai arunca bezina la injectoare cand puneam contactul, dar si-a dat duhul cand au testat-o baietii scoasa din rezervor. Sa traiti bine!
  10. am incercat si asta, ca doar sunt fost posesor de dacie , m-a uitat pe la motor pe la cabluri, fire ... etc. o sa ma duc maine dimineata sau miercuri la grand garage ca e mai aproape, sa vedem ce zic oamenii si revin. sa nu fie vreun mizer de senzor, ca nici nu stiu prea bine ce are prin motor, o am doar de 2 luni si e prima problema. multumesc frumos. Te rog foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie.
  11. salut din nou. se pare ca avem benzina la injectoare cand pn contactul si exista si scanteie la bujii in momentul in care dau la automat. service scrie pe ea. merci de ajutor oricum.
  12. salut ovi. exista benzina in rezervor, aprox. 30 de litri. o sa verific si restul diseara (acum sunt la munca) si revin multumesc frumos
  13. Salutare, poate ma ajutati si pe mine, vad ca va pricepeti la nubire. Deci problema a inceput aseara dupa ce m-am intors dupa un drum in afara bucurestiului (aprox. 300 km). Imediat ce am ajuns in oras, s-a oprit motorul, viteza a-2a, am tras pe dreapta, am dat la cheie si nu a pornit. am asteptat un timp dupa care am incercat din nou, rezultatul ... se invarte dar nu porneste. am sunat un prieten sa ma tracteze si am asteptat. inainte sa punem sufa am mai incercat odata, surpriza, motorul a pornit, dar nu sta pornit. adica porneste, creste turatia la relanti pana la 1100 iar apoi se opreste (sta max. 5 sec pornit) sau porneste si se opreste imediat. daca ati avut astfel de probleme, pls help. multumesc.
  14. Salut, Am citit si eu pe aici diferite consumuri, si ma expun si eu: nubira 1 din 2000, 140.000 de km la bord, ultimul consum in oras 12.25 %, in afara aproximativ 8.5 %. Mi se pare cam mult in oras si de aceea o sa ma duc la o verificare.
 

×
×
  • Create New...