Jump to content

antique-cat

Membru în rodaj
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About antique-cat

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Fagaras
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    BV11AXP

Recent Profile Visitors

293 profile views
  1. Buna seara tuturor . Detin o Nubira II de 4 ani de zile . Am avut neplacerea sa mi se fisureze in mers un furtun de la lichidul de racire in zona alternatorului . Am schimbat furtunul , iar dupa 2 zile au inceput defectiunile : In mers au aparut 2 trei intreruperi ale radioului de aprox . 1 sec , urmata de picarea turometrului dar cu revenirea la normal dupa scurt timp . A mai durat o zi pana i s-a stricat alternatorul , dar am reusit sa o aduc acasa cu 9.5 V pe baterie . Am reincarcat bateria , am pornit-o din nou pt a masura si a fi sigur ca nu exista incarcare , cand am facut rost de alternator si am vrut sa o duc la service sa mi-l schimbe , nu a mai vrut sa porneasca . Tot ce se mai intampla este ca da un rateu cand se opreste demarorul . Scateie are , benzina pana in filtru are ,iar pompa scoate aproape 1 l la 2 invartiri de chei . Am chemat pe cineva cu scaner care mai facuse diagnostic la Nubira si nu s-a putut conecta pe calculatorul masini sub nicio forma . S-a mai confruntat cineva cu astfel de simptome simultan ?
 

×
×
  • Create New...