Jump to content

altieri

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About altieri

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/13/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Help U and help myself !
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SL
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B-89-UCU
  1. Aduc stelele..:) La multi ani!

  2. Leutzu am si eu probl. asta am mai scris si mai sus dar mai fac o completare si anume ca zgomotul dispare atunci cand calc ambreiajul. E posibil sa fie de la rulmentul de presiune cum a zis cineva p-aici?
  3. In sarcina nu aveam detonatii sau cel putin nu se simteau, in schimb se simteau in gol cu ajutorul unei coli de hartie in spatele esapamentului. Motorul mai functioneaza in jur de 1-2 sec. dupe ce iau contactul dar cu zgomote ciudate ca si cum "s-ar da peste cap". Bujiile sunt Champion recomandate de producator. Cand am reglat turatia eu de acel surub am strans, eu am crezut ca de acolo ai dai relantiul (probabil sunt mai habarnitic asa...). O sa vad pe unde e mufa respectiva poate o fi electrovalva de vina. Totusi nu am auzit nimit de tacheti ar putea cineva sa imi spuna ce simptome are motorul daca sunt prost reglati, in afara de tzacanit. Si inca o chestie eu am bagat si vreo 4-5 litrii fara plumb odata ca asa am auzit ca s-ar arde calamina si s-ar curata toate cele pe acolo in rest cu Pb (fara rezultat bineinteles). Subscriu si eu, am aceiasi problema numai ca eu as descrie zgomotul ca provenind de la "o oala acoperita care clocoteste" scuze asa sunt eu mai plastic . La mine zgomotul nu dispare daca apas pe ambreiaj si dureaza in jur de 1-2 minute. In schimb alta ciudatenie ar fi ca daca pornesc masina cu ambreiajul apasat cand ridic piciorul de pe el masina are o usoara tendinta de a se misca (nu e baga in viteza ca nu-s tampit doar), a mai auzit cineva de asa ceva ? Nu am inteles cum e cu bagatul in a-5-a doar duc maneta in partea dreapta sau chiar sa incerc sa o imping inspre a-5-a usor? Sunt curios daca dispare si faza e intradevar de la pinionul de a-5-a, deci cine a incercat sa imi explice si mie mai amanuntit
  4. Bun, deci cu lichidul am inteles, s-ar putea ca asta sa fie cauza incalzirii. Dar ce fac cu autoaprinderea si cu consumul maricel . Si inca ceva relantiul l-am reglat pe la 950 Rpm odata cu avansul, pistolul strobo avea si turometru. Inainte sa reglez avansul motorul avea detonatii la mersul in gol. Acum stau si ma intreb daca nu cumva si reglajul tachetilor sa fi fost facut "bine" de meseriasii din service... Multumesc de sfaturi, am mai lamurit cate ceva daca aveti vreo solutie si pt restul problemelor ar fi minunat
  5. Am si eu una din problemele mentionate mai sus. Motorul se supra incalzeste in trafic intens, apa creste pana la jumatate dar nu depaseste acest nivel. Apar trepidatii destul de mari porneste si electroventilatorul iar apa scade pana pe la un sfert dupa cara in cateva min. urca la loc si tot asa. In mers se comporta excelent. La oprire face autoaprindere din cand in cand. Mentionez ca am fise noi, pompa benzina noua, bujii noi, filtre si uleiuri schimbate, curea distributie si alternator schimbate, tacheti si avan reglate cu strobo. Consuma in jur de 8 si ceva in oras. Masina e din 2000 fara aer carburatie, 42.000 km. Pls. help me! Sunt dispus sa vin si la intalniri numai sa imi dea cineva un sfat! Multumesc mult si scuze de ditamai postul...
  6. Bujiile sunt noi Champion. Uleiul este Mobil. Cel putin asa scria pe bidonul din care mi-a turnat mecanicu de la City Center (bidonul era desigilat). Masina are 40k. Inainte mergea perfect "rotund" daca pot zice asa. Trepidatiile nu sunt constante, sunt niste socuri care le da (rateuri dupa parerea mea). Tipul uleiului a fost si inainte acelasi si bujiile le-am avut Bosch. Am auzit de la cineva ca dupa reglarea tachetilor e necesara si reglarea aprinderii (momentul aprinderii va fi altul).
  7. Am mai descoperit doua simptome : acul de la apa se ridica foarte usor aproape de jumatatea indicatorului atunci cand stau pe loc si turez motorul, in mers scade undeva la 1/4 din cadran. Motorul trepideaza si mai tare odata cu cresterea temperaturii apei. Vreau si eu o opinie, mi-am luat cumva teapa cu uleiul? Adica e prea subtire, nu e pt. tipul asta de masina? Nu imi dau seama ce poate fi. Astept cu nerabdare sa fiu indrumat ca sa pot linistit. Multumesc mult.
  8. Salut ma numesc Bob si sunt din Bucuresti.Am si eu o problema cu ticozaurul meu din 1999 decembrie.Am fost la service la City Center indrumat de un vecin binevoitor din bloc.Acolo am luat legatura cu un anume mecanic...nu dau nume.Mi-a schimbat cureaua distributie, filtrele ulei,aer,benzina, uleiul motor, lichid frana, sabotii pe spate, bujii, toba finala, reglat culbutori(tacheti). Cost 850 ron. Nu am avut de comentat nimic. La plecare dupa 10-15 km parcursi am observat la relanti ca masina trepideaza, da niste socuri, rateuri cred dar nezgomotoase. In weekend m-am dus la un prieten si impreuna am schimbat pompa benzina si fisele bujiilor. Nimic nu s-a schimbat doar ca masina trage mai bine. Prietenul mi-a mai aratat o ghidusie cu foaia de hartie in spatele tobei si intradevar erau niste rateuri la cateva secunde. M-a indrumat la omu care ma chelise de 850 ron sa ai zic sa imi regleze aprinderea si avansul ca s-ar putea rezolva cu asta. Ajutooor cineva! Ce as putea sa fac unde sa ma duc va rog.
 

×
×
  • Create New...