Jump to content

4di

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About 4di

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Braila
  • Din
    Braila
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2004
  1. Am căutat pe un site de vânzare online și am găsit uleiuri pt motoare de curse , e vreun avantaj fata de uleiurile bune dar normale ... ? M-a găsesc ca dacă rezista la turații mai ridicate ar rezista totuși mult mai bine calitativ in perioada asta de 10000 km sau un an , oferind protecție mai buna . Greșesc ?
  2. Problema când rămâne turata știam ca e de la senzorul pedalei de accelerație.. eu am pățit-o la un Ford ka, am scos senzorul și a mers perfect după.
  3. Acela e ECU, (prima din stanga)... nu iese nimic din el astfel incat sa se potriveasca cu mufa?... Daca nu...se complica treaba destul de mult ... Pune te rog poze cu iesirile exacte sa vad poate gasesc o interfata, posibil problema la tine e sa nu aiba mufa de conectare din ecu direct si sa trebuiasca sa improvizezi ceva gen ...se poate construi o interfata , dar e mult de bibilit , sugestii http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/35894-conectare-instalatie-gpl-lovatorge92loveco/ au acelasi model de ECU (2720001) Off topic Solutii oarecum la indemana pentru scaderea consumului sunt, 1, daca masina are doar o sonda lambda (trebuie vazut valorile cu un multimetru) , poti pune o rezistenta sau o dioda semireglabila dupa lambda pana in ecu , ECU masini va fi pacalit crezand ca ii se da prea putin oxigen si prea mult hidrocarbura in camera de ardere si va taia din timpi de injectie. Se va pierde (direct proportional ) o parte din putere dar se va castiga deasemeni putere prin arderea completa, se poate verifica la tester hidrocarburile ramase care tind spre 0. 2, Se poate pune un robinet dupa vaporizator si refacuta harta de injectie daca suporta softul e de preferat in mers.
  4. Minutul 8.35 arată exact , omite te rog partea cu bluetooth legată la calc , sunt și cabluri cu bluetooth , eu prefer cablul simplu.
  5. Eu folosesc Liqui Moly 10w40 de când am cumpărat-o , nu pot spune ca papa ulei după 1000 km, e la maxim nivelul.
  6. Am încercat sa găsesc poze pe net cu conexiunea cablului dar nu am găsit , ideea e sa bagi USB de pe acel cablu in laptop, softul sa fie deja instalat cu ceva timp înainte ca sa găsească drive-uri . Apoi sa fii atenț la port , portul din calculator și rata de transfer sa fie idem cu cea din masina ... Ți-am trimis un pm cu nr meu de tel . Am găsit și pașii http://www.autogenv.ru/shop/images/lovato/manual_easy_fast_eng.pdf
  7. Mi-am pus instalație de gpl clasica pe nubira 2 , 2004, pana acum e bine, nu am detonatii , reglajul îl fac după ce termin primul plin, vaporizator Landinrenzo , mixer înainta clapete de accelerația ... check engine aprins NON stop, e și normal sa fie așa ... voi reveni cu mai multe impresii ...
  8. Acesta este cablul, softurile le găsiți aici , http://www.lpgshop.co.uk/lpg-autogas-diagnostic-software/ Erorile le găsiți in configure-F6 diagnosys. Plămânul de lovato la instalație clasica ca și orice instalstie clasica nu se poate regla prin computer ci doar prin Lambda sau prin analizator de gaze sau după ureche , relanti și putere. Instalațiile secvențiale sunt computerizate și se reglează prin soft și manual, ... cei de la service sunt convins ca aveau altceva in agenda de au spus ca nu se poate regla ... Eu am avut un lovato secvențial pe un Ford ka , eram cu laptopul pe el cred ca de câteva ori pe sapt din dorința de a învață ceva nou ... reducerea consumului și a puterii se face din harta de injecție .inainte de intervenție asupra hârtii se face un backup ...
  9. Eu nu știu de ce nu cumpărați un cablu de 20 lei, care face legătura între laptop și instalația gpl... softul e gratis. partea buna e ca instalația are senzori care pot spune exact unde e buba ... altfel mergeți pe bâjbâite...
  10. Am găsit este euro 2 , dar am o nedumerire, am sonda din poza , Lambda 1 , e corect sa aibă doar un fir, sau cel puțin așa cred eu . https://ibb.co/dgiT3F
  11. Sub masina pe unde mai exact te rog se afla sonda Lambda 2 ? Ms
  12. Găsesc și eu un tester de cumpărat pt nubira 2 din 12.2004? Are obd2 dar nu găsesc protocolul, Torque nu găsește protocolul și nu se poate conecta , conectare fizica cu telefonul e ok, neștiind protocolul însă nu poate comunica cu ecu. Sfaturi ? PS am și un check Engine aprins când se încălzește apa in radiator , dar asta întreb de obd2...
  13. Caută un cablu care se cheamă interfața Gpl, găsești pe olx multe , e ieftin ... problema e de la Gpl, Descarcă softul pt lovaato, conectează la computer și vezi ce erori ai ... Cielo 2006 are obd2 parca dar nu te ajuta pt ca folosește un protocol se comunicație ciudat ... cea mai sigura și la fix soluție e diagnosticarea electronica... in funcție de codul de eroare vedem ce se poate face ... am avut și eu lovato ...f bune ...
  14. @Mbgnn, refa harta de injectie in primul rand , sa stii ca nu tine de soft, apoi te duci pe partea de hard ... a mai mers pana acum ? Baga computerul pe lovato si dai autosetare, va copia si multiplica timpii de pe benzina si apoi daca nu ai erori acolo ar trebuii sa mearga f bine dupa , daca insa ai erori e mai usor de diagnosticat decat prin ghicite... descarci softul gratuit de pe net
  15. Unde se afla a doua sonda lamda la nubira 2 2004, dupa catalizator unde anume ?
 

×
×
  • Create New...