Jump to content

Rimax

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Rimax

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    București
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz SE
  • An
    2006

Recent Profile Visitors

119 profile views
  1. Raspuns primit de la acest "mecanic". Nu recomand.
  2. Rimax

    Probleme Motor Matiz

    Chiar ma bucur ca mi-ai spus asta, ca sa scriu aici ce mi-a spus domnul "mecanic" sa nu cumva sa se mai bucure si altii (in atasament). Deci omul e departe de a fi mecanic auto, este un dorel care mestereste si el in curte cate ceva. Apreciez macar ca mi-a spus direct, altul imi lua banii si ma trezeam ca fug rotile spre primul tir de pe contrasens pe sosea. Deci ca sa stie oamenii, acest Tudor NU E MECANIC AUTO si nu recomand nimanui sa apeleze la el.
  3. Rimax

    Probleme Motor Matiz

    Am facut screenshot la fluturas, mersi mult!
  4. Rimax

    Probleme Motor Matiz

    Revin cu o problema la care sper sa aiba cineva un raspuns, pentru ca e ceva destul de subtil si nu cred ca sunt multi mecanici care sa se bage la asa ceva. Se intampla in felul urmator: -relanti "agitat", instabil -se aprinde check engine aleator, de cele mai multe ori doar dupa incalzirea completa a motorului si dupa repornire (adica pornesc dimineata, ajung undeva dupa ce atinge temperatura maxima, opresc si cand pornesc din nou se aprinde becul) -check engine-ul aprins se reflecta in acceleratie greoaie, sunet de "infundat" cand calc la podea -fara nici un fel de legatura cu filtre, fise, bujii si altele, au fost schimbate, problema ramane -pare sa se comporte o idee mai bine de cand am trecut de la benzina de la Petrom la OMV Nu e ceva grav, dar te scoate din sarite mai ales la drum lung, cand vrei si tu sa o calci sanatos. P.S.: Exista service-uri unde sa citeasca codurile de eroare pe matiz? P.S.2: Stie cineva un mecanic bun in Bucuresti? Sau chiar service, dar nu ma intereseaza cu suta de lei verificarea si 80 ora de manopera cu 3 ore puse la schimbare bujii.
  5. Rimax

    Probleme Motor Matiz

    Am facut alta smecherie, am dat jos si banda si garnitura, si am pus niste banda noua SUB garnitura, in sant, si garnitura peste. Asa nu se mai desface si nu mai iese nimic de acolo, si etanseaza corespunzator. S-a mai aprins de 2-3 ori check engine la inceput, dupa care s-a stins permanent si motorul functioneaza ok. Am verificat la magazin, senzorul pare a fi de care trebuie, identic cu unul nou, o fi garnitura uzata putin sau de dimensiunea gresita. Parca nu imi vine sa dau un milion jumate doar pentru o mica garnitura de cauciuc. Dupa ce termin cu actele trec oricum si pe la service ca mai are niste bube mici pe la directie si suspensii, vedem daca zic baietii ceva, daca nu il las asa. Momentan masina merge super ok, am facut mai multe sute de Km si in oras si in afara.
  6. Rimax

    Probleme Motor Matiz

    N-am de unde sa stiu la ce pret a fost, dar sigur e pentru alta masina sau alt senzor. Am fost la vanzator si mi l-a dat pe cel de dinainte, si e mai lung si mai gros, si in plus are mufa pe un cablu scurt, al meu e cu mufa incorporata. Incerc cu cel vechi sa vedem daca e ok si mai da eroare, daca nu, iau altul.
  7. Rimax

    Probleme Motor Matiz

    Buna ziua, Sunt proaspatul posesor al unui Matiz SE 2006. Am mai avut cam 5 ani un Matiz, dar modelul simplu, cu delcou, an 2004. Vad ca la astea mai noi le-au pus niste prostii de senzori prinsi doar intr-o parte in surub si daca nu pica fix pe fix pe diametru sau nu e garnitura buna, arunca ulei pe langa senzor. Vorbesc acum despre senzorul de pozitie ax came, cel de sus de sub corpul de clapeta. Dupa ce am luat-o am mers la tara si dupa mers pe autostrada mi-a umplut motorul de ulei. Odata ajuns in garaj am infasurat niste banda izolatoare electrica pe garnitura senzorului, dar nu stiu cat tine improvizatia, momentan e super ok, nu a mai iesit nimic. Nu pare altceva in neregula, din ce vad nu e nici presiune acolo, doar cat stropeste din rotatia axului, dar senzorul joaca foarte mult in orificiul din motor, garnitura nici nu atinge peretii orificiului - cred ca e senzorul prost sau modelul gresit. Merita sa merg in service, sau caut un senzor bun si il schimb eu? L-as lasa si asa cu banda izolatoare, dar mi-e sa nu se rupa si sa pice in motor sau ceva, desi pare ca tine foarte bine asa momentan. Nu e bagata nu stiu cat, doar 2-3 ture si taiata de jur-imprejur frumos cat sa vina fix peste garnitura ca sa o ingroase. Mai merita mentionat ca imi sta si Check Engine aprins, banuiesc ca de la faptul ca nu o fi senzorul bun sau modelul care trebuie. Ceva idei?
×