aiptek
Membru-
Content Count
285 -
Joined
-
Last visited
About aiptek
-
Rank
Membru Metalist
- Birthday 04/14/1981
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Gender
Male
-
Yahoo
da un pm si il afli
Profile Information
-
Location
cluj
-
Interests
cars
-
Din
cluj
-
Auto
daewoo
-
Model
matiz E
-
An
2006
-
Nr. Inmatr.
CJ-81-NDV
Recent Profile Visitors
3332 profile views
-
Nu ti s-a indoit discul de frana de pe partea opusa de pe fata?Si eu la la matizache meu, 2006 cu 140000km imi ardea roata stanga si se bloca efectiv.Am facut schimbul de placute si atunci am vazut ca discul de pe partea dreapta era stramb si franele erau moarte complet pe dreapta, intepenit , efectiv masina numai cu roata stanga frana, mi-a mancat in draci placutele.130 ron discurile si 70 placutele, curatat si merge ok acum. Rulmenti nu am schimbat niciodata la el pe fata, nu stiu sa ma pronunt sa te pot ajuta.Ce iti bbate tie la gropi sunt flansele de la amortizoare.Si eu am schimbat de vreo 2 ori, lucru mult si inutil, in cateva luni iar troncane, asa le-am dat pace. La schimbul de distributie ai schimbat si pompa de apa?
-
O tânără la ginecolog, doctorul îşi spală mâinile, fiind cu spatele la pacientă: - Culcaţi-vă. - Cum să mă culc ? - Aşa cum staţi, când faceţi sex. Ştergându-şi mâinile, doctorul se întoarce: - O, Doamne, unde oare, aţi putea face sex, în aşa poziţie ? - În Matiz !
-
Probleme La Motor Matiz Euro3
aiptek replied to iuliangaburici's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
imi cer scuze ca revin asa tarziu pe topic , lispa de timp...Problema a fost destul de hilara.Calitatea beton a bujiilor bosch. Toate 3 au fost praf dupa numai 2 saptamani de utilizare.Am cumparat 3 bujii ngk, m-am gandit sa le schimb sa vad dac amai face probleme si cu ele.Cand colo motorul si-a revenit instant, checkul din bord s-a stins dupa ce am oprit /pornit masina de vreo 2 ori si acum totul e ok.Morala in cazul meu, e sa evit bujiile bosch -
Probleme La Motor Matiz Euro3
aiptek replied to iuliangaburici's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
da.fisele sunt noi si ele -
Probleme La Motor Matiz Euro3
aiptek replied to iuliangaburici's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
o problema mare as zce cu matizul meu.an 2006 euro 3.are 105000 km la bord. in mers intrerupe extraordinar.Se aprnd checku si imed dupa moare incet.Merge xtraordinar d sacadat.Da efectiv in nas motorul,smuceste ft tare.Am fost la tester si a dat eroarea 0p300 multiple cilinder misfire..Am schimhat bujii noi,bobina inductie nouaa,senzor vibrochen nou, simptomele au ramas aceleasi.Va rog daca imi puteti da o sugestie ce saa fac.Schmbarea mecanicului e o optiuje viabila pt ca masuna e folosita zilnic si acum de 3 zile stammersi imi cer scuze pt eventualele greseli de ortografie dar degetele mele sunt prea mari pt telefonul de pe care scriu -
Jurnal de bord - ce probleme ati avut la MATIZ?
aiptek replied to FLEX's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
de cand il am eu, 2006, 89000 km distributie+ pompa de apa, urmeaza schimbat la 90000 si alt set de bujii, alte placute de frana pe fata, filtre, am schimbat 2 brate inferioare pe fata stanga din cauza pieselor de origine dubioasa(o luna m-a tinut ultimul brat pana i-a puscat rotula, mers nici 2000 km pe sosea, nu drum prost), un senzor acceleratie schimbat(murea motorul la relanti , cum scoteam din viteza era oprit ) , si cam atat.In rest tablaria e de toata jena , dezamagit profund, la masina de 7 ani sa fie asa ruginita -
alarma aceasta o am si eu pe matiz, cand mi s-a terminat bateria, era o chestie in manual sa faci sa iti memoreze iar alarma telecomanda, numai asa am reusit.Daca te pot ajuta cu altceva, da un pm
-
Stim asta, ce frumos trage in a 3-a pana la 80, mai ales in depasiri
-
Am rezolvat problema asa zisului consum la mine, ca acum pot zice asa.Am umblat pana s-a aprins becul prima data si glont la pompa si am facut plinul.Au intrat 28.8 litri, am facut 100 km extraurban si m-am intors inapoi la pompa si acum mi-au intrat 5.6 litri, mai mult nu mai mergea.Deci se pare ca in cazul meu acul din bord tot de aiurea indica, si la plin nu e in dreapta de tot.Acu am dat de alta belea, cu franele )
-
stiu ca e normal sa creasca consumul dar nu sa imi ia 10 litri la 117 km cat mi-a luat azi pe un drum de Huedin - Cluj si inapoi. E incredibil.De dimineata cand am plecat am pus exact 10 l in rezerver, eram inainte de asta cu becul aprins, la intoarcere cand eram prin oras la mine deja iar s-a aprins becul
-
Nu ca am verificat.O sa ma duc si la alt mecanic sa vad
-
Ce bine ca am gasit acest topic sa nu mai deschid altul.Aceeasi problema si la mine, mananca de ma usuca nu altceva.Filtre le-am schimbat, reset si idle learn facut, subturat cu el niciodata nu ma duc, la tester l-am pus nu a dat nici o eroare...
-
Merge si fara lupe... si inca cum .De 2 sapt am pus si eu instalatie xenon pe matizaur.E chiar foarte ok