Jump to content

geamby

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About geamby

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    URECHESTI-VN
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    CIELO
  • An
    1996
  1. Salutare...am un caz "dosarele X"...cielo 1997..acul in bord intre punctulete, dar antigelul refula din vas..pt ca trebuia inlocuita distributia, am schimbat termostatul si garnitura chiulasa, admisie, sonda apa, etc...acum, este invers...acul sta intre puncte vreo 15 km, dupa care zboara pe rosu, dar nivelul este normal in vasul de expansiune...daca cuplez AC, acul zboara mult mai repede catre maxim...In bord nu se aprinde niciun martor...cred ca este pe partea electrica...MULTUMESC ANTICIPAT PT EVENTUALELE SUGESTII
  2. Scuze pt intarzierea raspunsului...am rezolvat problema, nu frige, dar este cald...Precizez inca o data ca am schimbat radiatorul de caldura de sub bordul masinii.. In ordinea operatiilor efectuate: am fost la dezmembrari si am luat un capac de radiator, am curatat radiatorul vechi care a fost pe masina (la o spalatorie cu autoservire, 1 fisa spuma si 1 fisa limpezire), apoi am demontat radiatorul nou-nout de pe masina + capacul si am montat caloriferul vechi cu alt capac. Problema insa nu a fost de la radiator sau termostat, ci de la T-ul de pe furtonul de iesire al radiatorului...acest racord (are rolul de a dirija antigelul catre plamanul GPL) era obturat 90%-95% cu depuneri (parca era ceara de albine)...Acum vine caldura, iar GPL functioneaza perfect. Revenind la radiatorul de caldura, am masurat pe cel vechi si cel nou: unul are 26x13.5x5.5, iar celalalt are 26x14x5...Radiatorul nou a fost cumparat de la magazinul cielo din focsani...Cel vechi este de cupru, cel nou de aluminiu...Ca sa-l montez pe cel nou a trebuit sa sparg umarul capacului, intrucat avea alte dimensiuni...de accea am cumparat alt capac radiator incalzire, sa fie calibrat pe vechiul radiator...Toata operatia de inlocuire radiator a durat 4 ore si jumatate, fiind avantajat de un canal...fara canal, cu ridicare pe cric, sigur dura mai mult, datorita spatiului disponibil...furtunul de scurgere montat pe capacul radiatorului a iesit foarte greu, parca era sudat. Acum o sa tai aricii de la clapeta de sub stergatoare, cred ca o sa vina aer si mai cald deoarece turbina nu mai bate direct spre radiatorul de caldura (o sa revin cu rezultatul variantei fara arici) Inainte de (re)inlocuirea radiatorului mi-am luat si alt termostat, insa consider ca nu mai este cazul sa-l inlocuiesc pe cel de pe masina...termostatul deschide cand acul ajunge la primul punctulet gri, apoi scade putin, si acolo stationeaza. Am ramas cu 2 piese noi : radiatorul de aluminiu si termostatul...dar am invatat practic cum se face inlocuirea... Multumesc de sfaturi, va doresc cati mai multi kilometri fara probleme.
  3. 1) Geo-ZGA...clapeta rece-cald (de sub stergatoarez) nu sta decat in pozitia rece...pentru cald a trebuit sa o ancorez cu soricei, ca vacuumul o trage pe aer rece.. la consola nu am umblat, asa ca sigur s-a rupt ceva...Daca fierbinte inseamna sa nu poti tine mana pe furtune, atunci acestea nu sunt fierbinti. Si caloriferul daca ar fi fierbinte mi-ar ramane pielea pe el, insa tin mana pe radiator, la limita suportabilului... Iar gpl nu functioneaza cu lichid rece sau caldut. Sunt convins ca termostatul este vinovat, chiar daca a fost nou-nout. Desigur, si consola de climatizare poate fi vinovata, insa maine aflu, cand ajung la service. 2)smv...radiatorul este nou, din magazin...suprafata cred ca este egala cu cel vechi, deoarece cel nou este mai mic pe lungime cu vreo 4-5 centimetri, dar pe latime are un rand in plus fata de cel vechi, adica se compenseaza. Acul nu sta intre repere, ci la jumatate intre minim si primul punctulet...Asadar, tot spre termostatul ar fi cauza...
  4. Salutare...Am o problema mai grava, nu reuseste nimeni (inca) sa-mi dea o solutie...Masina Cielo, korea, cu GPL montat de vreo 15 ani ...prin primavara 2016 a inceput sa nu mai bage caldura, dar vara nu-i ca iarna...asa ca la inceputul lui noiembrie am inlocuit radiatorul de caldura...radiatorul de incalzeste, dar ventileaza tot aer rece...de pe forum am aflat de clapeta (voletul) aer rece-cald...intr-adevar, nu se mai inchidea, mai precis nu reactiona deloc la rotirea butonului pe cald..am reusit sa o blochez pe inchis cu 2 arici (plasticele care se prind la capacele rotilor)....acum vine aer aproape caldut...tot la actionarea butonului pe "caldura" am observat ca nu-si facea cursa completa o parghie, aflata la picioarele celui din dreapta fata...am imobilizat si parghia pe maxim caldura...dar tot aer aproape caldut. In vara am facut distributia, etc si am inlocuit termostatul...acum am mai descoperit o parghie sub torpedo, nu stiu ce rol are, observ ca este actionata tot de o "bila" vacuum, precum clapeta aer rece-cald....acul se ridica la jumatate, 1) pana luna asta, treceam pe gpl cand acul ajungea pe la liniuta albastra, si nu erau probleme cu functionarea sau caldura...daca fac acelasi lucru acum, gpl-ul merge prost, se face bruma pe plaman, iar caldura deloc, caloriferul de caldura este rece...daca merg pe benzina vreo 8-9 km, apoi trec pe gpl, nu sunt probleme de functionare, dar nu-i nici caldura...daca merg doar pe benzina, am o tentativa de caldura, cu toate ca este fierbinte caloriferul de caldura. 2) cred ca aerisirea s-a facut complet, altfel ar sari acul de pe cadran...furtunele sunt bine fixate, deoarece nu am pierderi de antigel. 3) nu am avut probleme cu caldura in 2012-2014, doar din 2015/2016 4) indiferent unde directionez aerul, vine si pe gurile "la fata" 5) partea buna: m-am specializat in inlocuire radiator caldura, volet rece-cald...partea proasta: n-am caldura Multumesc anticipat pentru orice idee
 

×
×
  • Create New...