Jump to content

marius_mrs

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About marius_mrs

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Slobozia
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2001
  1. Aparent mergea in 3 bujii. Acum sa vad de unde pierde asa mult ulei.
  2. E ulei, intra pe langa garnitura cred ca toate au pe ele, cel putin 3 au cam ca ala. Am completat cu ulei, era dus, tot. Garnitura aia se schimba greu sau necesita mecanic? Am vazut ca e destul de ieftina.
  3. Salut, Sper sa ma poata lamurii si pe mine cineva. Am un Cielo Executive 1.5 16v, azi pe viscol am pornit cu ea la drum, insa am observat ca motorul la relanti se subtureaza si tremura masina, chiar daca apa e la 90 grade. Si in mers daca merg cu a 2-a la relanti parca merge "pe bucati", in hopuri, ca si cum ar da sa moara.
  4. Aparent, in seara asta am turat-o la 6000 si am mers cu ea asa aprox 1km si pare ca si-a revenit caldura. Sper sa nu ma bucur degeaba, vedem maine dimineata cum se prezinta.
  5. mai are rost sa bag 2:2 super flush d'ala sau iar ma trezesc cu surprize? nu prea am timp sa umblu la ea si caut solutii rapide
  6. pot face asta fara sa scot caloriferul? nu stiu exact unde-s furtunele alea de intra in el
  7. Bun gasit, Am patit-o si eu fix in iarna si am nevoie de niste sfaturi. Acum 2 zile m-a mancat in fundulet sa bag o solutie 2:2 ca sa astup o mica scurgere din radiator, a mers, partial, dar a astupat si caloriferul si mor de frig in masina, baga caldura doar daca o turez. Ce pot face? Ma gandeam sa scot tot din ea si sa bag otet, sa merg cu el in sistem vreo 20km si apoi sa pun la loc antigel.
  8. In regula. Sunetul acela ce se aude cand am contactul la maxim presupun ca era electromotorul? Initial ma gandeam si eu la contact si dupa cand am auzit acel sunet am zis sa nu fie ceva mai grav. Multumesc pentru raspuns.
  9. Salut, am si eu o problema. Azi, toata ziua mi-a facut masina figuri, nu pornea din prima, am crezut ca e de la frig. Pe seara cand sa plec si eu acasa, surpriza, nu porneste, cum iau contactul cum se opreste, adica, daca nu-l tin la maxim, in stadiu de pornire, nu sta masina pornita, se opreste motorul, am fost nevoit sa merg cu contactul tinut la maxim ca sa ajung acasa, abia abia. Ce poate sa aiba?
  10. Era pe dreapta sau stanga? O sa ii schimb, sunt ieftini, ma gandeam sa nu fie si de la capetele de bara, sau...n-am idee.
  11. Am strans la fel cum era cel pe dreapta + echilibrat roti, la fel, face in ultimul hal cand trec de 80, si dupa cum am spus dupa ce trag dreapta de volan putin nu se mai aude. Ma gandeam, sa fie planetara?
  12. Multumesc pentru raspuns, e posibil si de la tampon, nu ma pricep, tocmai de aia cer pareri. Azi am schimbat si bieleta asta: http://imgur.com/a/mo7em Deoarece nu era pusa, aveam doar pe dreapta, am pus insa ma gandesc ca poate n-am strans-o destul? inca mai pot sa ii dau filet. Poate cauza trepidatiile si asta? trebuie stransa pana nu mai merge? Ma gandeam ca-s si rotile dezechilibrate, dar daca erau trebuia sa trepideze si cand fac dreapta cred.
  13. Salut, revin cu inca o mica problema la cielo. Cand merg peste 100 cu ea, sau chiar 100, incepe sa trepideze din toate incheieturile, si am observat ca daca iau curba dreapta, cand trag de volan nu se mai aude nimic, merge lent, trepidatiile sunt doar in linie dreapta. Care sa fie cauza?
 

×
×
  • Create New...