Jump to content

Dan Constantin

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Dan Constantin

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    BC06NFI
  1. salut am si eu problema cu relantiul cielo 16v cu bobina (fara delcou) am desfacut pt a 2-a oara egr am o intrebare daca stie cineva daca prin orificiul ala rotund trece aer permanent sau se inchide complet eu l-am curatat si tot trece putin aer pe acolo cand suflu o fi defect si nu inchide complet si de aia apar probleme la relanti ?
  2. sincer asa din senin apare cate o bataie la motor instantaneu fara a fie rece/cald motorul uleiul il schimb din 10-10.000 numai castrol cel original 10w-40 ca si vascozitate ma gandeam si eu la tachetii hidraulici sa nu se fi blocat .. deci cade si bobina ultimul test ar fi sa fac o compresie revin cu valorile compresiei
  3. pai fisele sunt tesla si au valorile :fisa 1 (piston1) =5.10 fisa 2 = 4,60 fisa 3 - 4,20 fisa 4= 3,85 am avut bujii champion cele normale care se pun pe cielo si am zis sa nu mai iau la fel sa iau bosch la fel ca si constiuctie doar ca bosch ideia e ca facea la fel si dupa schimbare
  4. Salut ma puteti ajuta si pe mine cu o problema la cielo 16v 2004 cu gpl fara delcou de 2 luni ma chinui sa rezolv problema unui relanti intrerupt am schimbat fise bujii curatat clapeta verificat furtune vacum dar nimic .. are momente rare cei drept cand la pornire da sa mearga in 3 pistoane si instant dupa 3 sec isi revine si dupa ce se incalzeste e mai accentuat, in sarcina merge brici trage nu am treaba benzina si gaz dar la relanti pe gaz se balbaie rau pe benzina nu asa rau ) o fi de la bobina aia ? nici nu gasesc pe nimeni sa imi imprumute una
  5. Salut sunt nou pe aici deci poate ma ajutati voi problema ar fi asa ca la un cielo din 2004 cu gpl euro 2 am fost la un test de gaze un urma unei probleme cu relantiul dupa o lunga poveste curatat clapeta , iac , schimbat bujii fise curatat egr verificat vacuum(furtune)etc ajung la sonda lambda care e cu un singur fir cel de la gaze spune ca am amestec bogat bun hai sa schimb sonda ca are deja 170000km bun problema vine aici de aceea postez la sectiunea martori bord am scos mufa si am vrut sa vad daca e diferenta si DA este trage super nu mai miroase asa urat esapamentul dar nu mi sa aprins in bord nimic cand scot mufa de la alt senzor se aprinde ex cel de vacuum ma poate ajuta cineva
 

×
×
  • Create New...