Jump to content

BogdanS

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About BogdanS

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/14/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1996
  1. Am rezolvat ... era de vina modulul de aprindere.
  2. - Magazin Brancusi (adersa: strada Constantin Brancusi Nr.23-25, telefon: 021.340.24.20) 1. Modul aprindere (delcou): 230Ron, 2. Bobina ruptor (delcou): 86 Ron. - Magazin Drumul Taberei 1. Filtru aer: 19Ron, 2. Bujie: 11Ron, 3. Capac delcou: 8.5Ron, 4. Pipa delcou: 6.5Ron, 5. Bobina inductie: 58Ron.
  3. Salut! Stie cineva unde pot gasi in Bucuresti modulul electronic si bobina ruptorului (piese din interiorul delcoului) pentru Tico? Le-a mai schimbat cineva pana acum? Am cautat la cateva magazine Drumul Taberei, Apaca, Gara de Nord - Radacini dar nu au asa ceva. Am atasat o poza cu piesele respective . Multumesc.
  4. Electrovalva din carburator de pe circuitul de mers in gol. Am inlocuit-o dar tot fara succes ... motorul porneste dar se opreste cand vrea el. Ultima data cand s-a oprit am verificat sa vad daca am scanteie ... se pare ca am probleme cu releul (sau bobina) din delcou. Partea proasta e ca nu gasesc la magazine. Am incercat in mai multe locuri (Drumul Taberei, Apaca, langa Gara de Nord) si nimic.
  5. Salut! Am si eu o problema cu masina. In urma cu o saptamana s-a oprit in mers. Am incercat sa-i dau cheie sa-l pornesc dar nu a mai vrut. L-am lasat sa se 'odihneasca' cca. 5 minute dupa care a luat-o la prima cheie . Timp de 2 zile a mers normal dupa care a inceput sa faca iar figuri (se opreste in mers si porneste foarte greu). Am observat ca atunci cand e rece motorul socul parca nici nu exista ... nu se tureaza (trebuie sa o tin din acceleratie). Operatiuni efectuate dar fara succes: carburator desfacut si curatat; verificat circuit benzina (suflat conducte, pompa benzina + filtru schimbate anul trecut); schimbat bobina inductie; inlocuit fise bujii. Urmeaza sa-i schimb maine si electrovalva de la carburator. Ma gandesc sa nu fie pe parte electrica ceva ... stiu ca in delcou exista o bobina (bobina ruptor) pe care inca n-am verificat-o. Ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi? Multumesc.
  6. Salut! Am o problema la cutia de viteze. De 4-5 luni mi-a aparut o bataie (usoara la inceput) in cutia de viteze. Zgomotul este sesizabil numai in mers (indiferent daca e cuplata cutia sau nu) incepand de la 25 Km/h. Am crezut ca de vina sunt planetarele (pentru ca in viraj stanga aproape ca nu se aude) asa ca am schimbat articulatiile (dinspre roata) azi, la ambele dar zgomotul tot nu a disparut (e destul de puternic si aproape ca-l simt si in podea). Am ulei in cutie si in afara de zgomot cutia functioneaza super bine. Sunt curios daca a mai patit cineva; ar fi a doua oara cand dau cutia jos de pe masina si imi vine sa turbez dar zgomotul nu-mi da pace. Multumesc!
  7. Salut! Am si eu un tico din '96 cu 123000Km la bord si sunt forte multumit de masina. In urma cu 2 luni am observat ca-mi curgea ulei pe la semeringul din capacul pompei de ulei. Mi-am luat 2 zile de concediu si m-am apucat de treaba. Ca sa fac un lucru bun (sa curat si mizeria din compartimentul motor) am dat motorul jos, am schimbat toate semeringurile (inferior - superior arbore cotit / axa cu came) si cureaua de distributie. Totul a decurs normal problema s-a remediat. In urma cu o saptamana ma plimbam cu familia prin Bucuresti si s-a oprit motorul (fara zgomote urate). Am incercat sa dau la cheie dar nimic; motorul se invartea foarte usor (la fel cum se invarte fara bujii) - am zis ca s-a rupt cureaua de distributie ... ghinion. A doua zi, curios sa vad ce se intamplase, am dat capacul de la culbutori jos, am invartit motorul de la fulie si am constatat spre surprinderea mea ca se rupsese axa cu came (in zona de langa roata de antrenare a axului) .
 

×
×
  • Create New...