Jump to content

VAL

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About VAL

  • Rank
    Forumist
  1. salut ! Cine stie de unde se regleaza turatia motorului, la care Cielo "2004" trece pe gaz ?as vrea sa treaca pe gaz la o turatie mai mica. am folosit functia de
  2. Salut !!! Problema cu troncanitul pe spate o am si eu la Cielo 2004 GPL, si o am de cand masina era noua. Am fost la service si am schimbat in garantie amortizoarele originale ( care credeam ca troncane ) cu amortizoare Monroe dar rezultatul este acelas. De aceia am abandonat problema ( am verificat antena, plasticul din porbagaj , placajul din portbagaj . butelia de gaz ) deoarece nu stiu ce sa mai verific si mai ales ca vara dispare fenomenul. Ma bate gandul ca se aude pompa de benzina ??????? dar numai cand este rece ????? MERCI PTR. RABDARE
  3. salut Eu cred ca "ticneala" ta cu injectoarele este nefondata ptr. ca injectoarele sunt folosite doar cand merge masina cu benzina , cand masina merge pe gaz admisia se face ditrect in MIXER , nefolosind injectoarele ...NU? ..poate gresesc dar nu cred saltare
  4. salut cdorob Nu sunt cazul despre care ai auzit ptr. ca sunt din Ploiesti cat despre eroarea de care intrebi (de calculator),nu stiu exact la ce te referi ..la calculatorul masinii sau la scanerul de testare de la service ? Cred ca trebuie sa spun ce interventii au facut in service pentru remedierea problemelor. 1. pentru exploziile in filtru de aer care aveau loc la trecerea de pe benzina pe gaz ( in mers) chestie care oricum nu este recomandata atata timp cat motorul este relativ rece: au taiat o bucata din racordul de cauciuc care vine de pa filtru de aer la piesa care face amestecul ( 5 cm din gatul care intra in piesa de omogenizare amestec pentru a nu fi strangulat)............ PROBLEMA REZOLVATA 2. pentru aprinderea martorului de la bord (pe gaz)care indica avarie motor , martor care se aprindea aleator si pentru a carei rezolvare mergeam la service si cu scanerul resetau calculatorul masinii dupa care se aprindea iar ,.... interventia a fost de modificare a instalatiei electrice de la GPL (de sub bord in dreapta) prin montarea unui senzor care trimite impulsuri catre sonda lambda pentru ca aceasta sa stie ca este "bagata in seama" asa ca PROBLEMA REZOLVATA daca te pot ajuta cu ceva ... salut
  5. Am uitat sa va spun, ca de la o vreme in coace (2 saptamani) mi s-a arpins iar martorul de motor defect. Pe benzina sta aprins tot timpul, pe gaz clipeste. Deocamdata merg pe principiul ca daca se invart rotile, inseamna ca merge ca nu merita sa ma mai supar de ceva, teapa am luat-o de mult. SALUT... AM CIELA EURO3 DIN 2004 CU GAZ...PROBLEMA DE CARE TE PLANGI CU APRINDERE martorului DE DEFECT MOTOR A FOST SI LA MINE SI A PROVENIT DE LA FAPTUL CA INSTALATIA DE GAZ DE PE MASINA NU ERA COMPATIBILA CU INSTALATIA ELECTRICA..ADICA...LA TRECEREA PE GAZ SONDA LAMBDA ( UNA DINTR ELE) NU PRIMEA NIBI UN FEL DE IMPULS DE LA INSTALATIA GPL DECI...BEC APRINS REZOLVAREA A FOST PRIN MONTAREA IN INTALATIA ELECTRICA A UNEI PIESE CARE TRAMSMITE IMPULS SPRE SONDA DECI SA REZOLVAT .. SA REZOLVAT SI PROBLEMA CU DETONARILE DE CARE SPUNEAI MAI SUS ( LA TRECEREA DE PE BENZINA PE GPL).. MASINA MERGE PERFECT DAR AM AVUT SI EU O PERIOADA IN CARE NU STIAM CE SA MAI FAC..
  6. SALUT... AM UN CIELO DIN 2004 CU GPL SI DUPA PRIMELE TESTE DE CONSUM PE GPL A REESIT UN CONSUM DE 9 IN REGIM DE ORAS + AFARA SI DE 8.5 IN AFARA (DAR LA VITEZE DE PESTE 100 kM/ORA) OARE ESTE BINE SAU RAU ... VAXXi: nu mai scrie cu litere mari, suntem bătrâni şi ne dor ochii
 

×
×
  • Create New...