Jump to content

mikelangello

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About mikelangello

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Navodari
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    ct-71-ken
  1. Da Pe carte zice ca e din 2006, desi cred ca e mai veche. Am inceput sa moara incet-incet.
  2. Delcoul este de vina. Am o intrebare in legatura cu capacul de delcou si carbunele din el. Mi se pare ca e cam tocit. Cati cm trebuie sa aiba unul normal. Se gasesc carbuni separat, sau schimb capacul cu totul ?
  3. Am mai observat ceva. Cand tin aerul conditionat aprins nu se mai opreste, sau cel putin nu asa des. Cum dezactivez aerul, se opreste. Si cand ii dau cheie, trebuie sa il pacalesc cumva, sa nu las sa-si faca checkul. bobina e buna, am schimbat-o. Am auzit cateva ipoteze, cu calitatea benzinei. Eu am bagat odata benzina 100, sa vad cum merge, si de atunci a inceput sa faca probleme. Am mai citit si pe forum ca cineva are aceeasi problema si baga benzina de la Lukoil numai. Revin cu noi detalii. Poate stie cineva care este cursul curentului de la contact pana la bobina, sa incep sa mai verific ce se poate.
  4. Benzina merge, se aude pompa. Problema este ca nu ajunge curent la bobina.
  5. Buna ziua boeri! Am si eu o problema electrica pe Matiz. O sa incerc sa descriu simptomele: 1. Din cand in cand se opreste motorul. Nu mai ajunge curent la bobina. 2. Am observat ca de cele mai multe ori se opreste cand este cald, sau cand ajunge apa la temperatura mai mare. 3. Am observat ca atunci cand deschid ventilatia, se opreste. 4. Am gasit siguranta ECM arsa Ef4 (20A) Stie cineva ce este intre contact si bobina? Adica circuitul de la pornire, pana la bobina. Cred ca ar fii o idee buna a verific mai departe, poate dau de problema. La service mi-au schimbat contactul, dar se comporta la fel. Motorul da la automat, insa curent nu vine la bobina. Multumesc anticipat!
 

×
×
  • Create New...