Jump to content

gabriel.brd

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About gabriel.brd

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira 2
  • An
    2004
  1. Pfff... sunt la mana lor! O sa le fac un itinerar de interventie pe baza celor spuse de tine aici. Sper sa iasa bine!
  2. Mike, ai pe cine sa imi recomanzi care poate sa faca toate aceste reparatii? Tu ti le-ai facut singur?
  3. Consum de antigel nu am. Vasul este plin. Am sa ma uit pe capacul de ulei sa verific daca exista spuma alba... Multumesc pt. informatiile detaliate! Cum spuneam, mecanica mea este foarte redusa, spre 0 chiar, ca atare cine imi recomanda un service bun?
  4. Salutari. Am si eu o problema cu Nubira 2 - 1.6 cu GPL; daca ma poate ajuta cineva care s-a confruntat cu probleme similare, as ramane recunoscator. Mers pe benzina: Porneste la cheie insa merge infundat, parca nu are forta care trebuie sa o aiba atunci cand accelerez. Daca vreau sa mentin o viteza constanta (sub 3000 ture), se simt usoare intreruperi respectiv zvacniri in mers. Cateodata se mai opreste motorul daca reduc brusc viteza, sau chiar in curbe abordate un pic mai sportiv (fara pedala de acceleratie apasata). Acum 2 zile am observat la semafor un fum gros si alb pe teava de esapament, asta dupa ce am mers cu ea un pic mai turata in ziua respectiva. Sa zic poate ca au fost 5 min in care am scos acel fum alb, in rest nu a mai facut asa. Pe teava de esapament se simteau aburi de ulei in palma, iar masina mananca oricum ulei intr-un ritm cu care m-am obisnuit de-a lungul timpului, cam 2.5l - 3l / 10.000 Km. Fumul alb insa a fost doar un episod de moment. In aceeasi zi am verificat antigelul, avand o culoare nefireasca maronie si parca un pic de spuma la suprafata prin el. Pe tester (acum 2 sapt.), mecanicii de la Daewoo Vitan au spus ca au gasit doar un debit mic de benzina in injectoare (2,5 in loc de 3,2 sau ceva de genu`) dand vina pe depunerile cauzate de mersul pe GPL. Mers pe gaz: Este mai vioae, iar intreruperile sunt insesizabile. La accelerari rapide insa daca ii dau "talpa", masina da un rateu zgomotos (o bubuiala practic) in filtru de aer, care partial este si ars/topit. Un furtunas de la filtru de polen iese tot timpul de la locul din lui probabil supus unei presiuni mai mari decat poate duce, la fel si altul care se duce in aceeasi zona... De-a lungul timpului am schimbat bujii, bobina de inductie, fise, revizii, o hranesc constant cu ulei si in general ii fac toate poftele Nu prea reusescsa-i rezolv aceasta problema. Nu sunt nici cel mai tehnic om, singura mea solutie fiind un mecanic interesat sa o repare si nu sa o regleze temporar. Daca aveti sfaturi sau recomandari, as aprecia foarte tare. Stima.
 

×
×
  • Create New...