Jump to content

bogdan34val

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About bogdan34val

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    slobozia
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    IL UK
  1. Salut! E posibil ca din cauza ca am ulei de dacie la cielo (provizoriu) ca motorul sa inceapa sa mearga in suturi dupa 30 de minute de mers? Merge ff bine numai cand e rece . Nu pierd ulei nu pierd antigel!
  2. defectul a fost din bobina de la senzorul magnetic.. cu toate ca imi masura 480 ohmi... cam mult ptr cate spire are .. si discul cu magneti era fisurat ..probabil fisura a schimbat polaritatile daca discul e un magnet intreg .. pana la urma am schimbat delcoul cu totul din cauza discului fisurat si merge struna.
  3. Salutare... am venit cu vesti noi si bune.. delcou linvers nu intra oricat te-ai chinuii sa-l bagi .. semeringurile sunt intradevar uzate..dar inca mai porneste instant la sfert de cheie si are vlaga de rupe .. bobina buna,fisele bune,puse bine ,bujiile noi ,supapele verificate si curatate si frecate scaunele ,schimbate semeringurile la supape(fara presa.. m-amfolosit de o tubulara de 19 un mic magnetel si un patent ca sa stiti si voi sa nu mai dati bani pe prese si daca ai un pic de imaginatie iti poti face prese de bucsi proiectate de tine si facute la un strung ) etc etc .. toata treaba cu mersul motorului in sens invers a fost de la delcou.. aici inca nu am aflat mai in detaliu ..senzorul magnetic sau bobina de la senzor sau modulul de aprindere electronica.. aprinderea nu cred.. ca nu face altceva decat sa primeasca impulsurile si sa dea tensiune de atac in primarul bobinei de inalta.. deci . cu delcoul vechi facea cam asa: cand motorul era rece pornea mergea bine si dupa vreo 3-4 minute chiar 5 incepea sa mearga sacadat..mai dadea si cate un rateu si se oprea..daca acceleram de cateva ori si -l lasam in pace...incepea sa scada turatia pana se oprea dar avea tendinte sa se invarta invers .. m-am uitat mai atent la distributie si am vazut clar ca incepuse sa mearga in sens invers ... delcoul ... am fost la tara cu un alt cielo si mi-a venit ideea sa schimb si delcoul cu totul.. acum merge super bine. va doresc multa bafta
  4. mda.. m-am lamurit. cand am eu timp postez si filmarea.. poate credeti ca aberez
  5. fisele sunt amplasate corect.. le-am verificat de cateva ori..acum insa nu stiu daca luleaua pica pe fisa nr1 cand e pistonul 1 sus . asta ramane de vazut... daca nu pica ,cel mai probabil am pus delcoul inverscu toate ca ,canalul de pe ax nu este exact pe centrul ax-ului.. e intr-o parte.. mda. trebuie sa mai verific atent pas cu pas..
  6. o sa descarc filmarea de pe telefon si poate ma lasa sa o postez aici .. turatia scade ff aproape de 0 si apoi ma gandesc ca un piston care deja intra in faza de compresie primeste scanteia si explozia nu-i mai da voie sa faca cursa pana la capat asa ca-l impinge inapoi... cienva mi-a zis ca este prea avansat motorul si probabil ca am pus invers delcoul ptr ca atunci cand delcoul este aliniat la semnele din fabrica imi da rateuri in filtru si nu porneste ,ca sa porneasca motorul am sucit delcoul spre parbriz si exagerat de mult ..da sunt curios tare chiar intra si invers pe ax delcoul???? atunci cum deimi face presiune mare in galeria de admisie incat imi arunca toate furtunele racordate in galerie? senzorul map,map-ul de la gpl si vacum-ul de la returul benzinei?probabil mi-a spart si filtrul de aer.. o sa vad duminica si asta..
  7. Inainte sa apara acest defect.. pornea la sfert de cheie si doar pe benzina.. daca era sa fie vorba de uzura pornirea greoaie aparea treptat.. dar in cazul meu sa zic.. ieri mergea foarte bine.. si azi gata.. pornea foarte greu .cam asa s-a intamplat si apropo . la un moment dat a pornit si a mers bine dupa ce am umblat la capacul (l-am schimbat) de la delcou dar dupa o repornire iar si-a revenit defectul... calamina este dar putina,cu uleiul am fost foarte atent mereu sa verific aproape de fiecare data inainte sa plec la drum lipsa nu am avut ,ulei imi manca fff putin sa zic undeva la 0,5 l sau chiar mai putin la aproape 2000 km singurele reglaje la care am putut sa umblu sunt la distributie si la delcou.. dar distributia am verificat-o de 3 ori .. si cu delcoul.. am semn facut din fabrica . apropo, delcoul poate intra si invers pe canelura de pe ax-ul cu came?nu prea as crede dar am sa verific si asta si inainte sa -si schimbe sensul de rotatie.. scade fff mult turatia si tremura tare vreo doua secunde dupa care incepe sa se tureze treptat din ce in ce mai tare sufland pe la filtru de aer gazele arse ,cred ca in momentul tremuratului se da scanteia in timp ce un piston urca sa-si faca compresia si fiind turatia ff mica explozia impinge pistonul inapoi nelasand-ul sa-si faca cursa pana la capat pentru compresie... curioasa treaba ..
  8. Salut. Intrebare de baraj.. un defect ce nu am vazut si auzit nici-o data .. cum se poate ca un motor de cielo din 96 sa porneasca normal ..bine dar greu ..uneori foarte greu dupa ce jonglez la avans , turez de doua trei ori motorul apoi il las la relanti.. aici incepe beleaua... scade turatia f mult.. apoi se ridica exagerat de mult .. necontrolat.. imi scoate fum albastru pe filtru de aer ..furtunele de vacum de la gpl de la conducta de retur si de la motor sunt aruncate de presiunea ce se creeaza in galeria de admisie .daca opresc motorul din contact se opreste..deci auto aprindere nu exista, distributia este pusa la punct si verificata de 3 ori . sageata de pe pinionul mic de la arbore este fix in jos aliniat cu crestatura de pe pompa de ulei si semnul de pe pinionul mare de la axul cu came este aliniat cu crestatura de pe carcasa fisele schimbate de pe un cielo care merge ff bine ,bujiile noi , capacul la delcou nou.. ciudat!! nu??? un prieten mi-a spus ca dupa ce scade turatia arborele incepe sa se invarta invers si imi da evacuarea pe admisie.. probabil am gaze nearse in carter care intra pe admisie .. din cauza segmentilor sau senzorul map defect.
 

×
×
  • Create New...