Jump to content

CatalinC

Membru
  • Content Count

    566
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

2 Followers

About CatalinC

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/02/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.lautar.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Br-Buc
  • Auto
    Tico
  • Model
    SX
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    BR - -
  1. pai vezi daca joc in caseta , sau daca se aude de la amortizoare flanselel ?
  2. e euro2 ? uitete la furtunule de la valvele de vacum .
  3. sa dezgrop eu putin ? instalatia cred ca ajunge la pretul uneia de gpl / https://www.youtube.com/watch?v=u9v3E5DsRzg a mai studiat cineva problema ?
  4. uitativa si la furtunele de vacum pe la valvele alea. daca aveti si valva aia de pe amortizorul din dreapta . uitativa la furtunu care pleaca in spatele motorului, sa nu fie rupt sugrumat, face ala la probleme de nu mia venit sa cred .
  5. unde citisem eu odata ca alternatoru de tico nu poate mai mult de 50 Ah ?
  6. pentru skf exista brandi, de acolo am luat rulmenti . si au fost eftini .
  7. iam dat de cap , deh nu se auzea iac-ul mergang si era din cauza furtunului care pleaca din iac in spatele motorului, era sugrumat,acuma l-am desugrumat si merge ca noua se aude si iacul iar functionand , vreau sa schimb furtunu ala ca deh e vechi, da e jale cu locu acolo
  8. topicul cu moare dupa pornire trebuie tinut din acceleratie nu mai merge mufa de la valva care se vede din fata de sub filtru de aer, masina e euro 2 . si inca ceva ciudat . am atins odata furtunul de la iac care duce in spate la motor si a murit instant ? ala pare umpic sugrumat . influenteaza si ala? pozitia lui e c-am sugrumata acolo in spate . poate face si ala probleme ? si egr pare sa nu mai lucreze , . au intrat dracii in el vad am uitat sa precizez ca tot ce am povestit aici a inceput de dimineatza ., si dupa ce am ajuns acasa la 19 , am parcat cand am vrut sa plec iar afara pa . a inceput ultima simptoma. bine ca nu ma lasat pe undeva naibi .
  9. Se pare ca tico meu vrea sa moara incet incet, Cine ma poate lamuri si pe mine , va rog sa stiu daca o sa o duc la doctor sau se poate remedia simplu . Deci nu mai vrea sa stea la relantii, decat accelerata, cand scade turatie si da sa moara , nu se mai aude click-ul ala care tureaza motorul .Sa fi murit o valva vacumatica ? si ce e ciudat, ca unitatea lavado arata mereu aprinse ledurile verde si galben, desi cand e turata inniate era aprins rosu. acuma pot sa o turez cat vreau tot verde e aprins. Momentan l-am resuscitat cu intinderea cablului de acceleratie sa stea clapeta mai deschisa la relantii, da nu e asta o solutie , merge in suturi in frana de motor . Sa fie vreun furtun vacumatic crapat ? Am verificat scanteia, da scanteie. pe bloc destul de rapid . Cand e turat merge ok . Si am mai facut un test cu clapeta de soc inchisa , mergea normal parca nu avea nici o problema . sunt blocat sa intamplat deodata. a inceput cu pornitur greu,da statea normal la relantii , apoi cu porniri doar cu accelerATIA apasata si pe urma statea normal, si acuma nu mai sta deloc ,decat ajutat de acceleratie .pot sa mai merg cu el asa 1-2 zile pana . sa nu pateasca altceva ma gandesc . Multumesc .
  10. Luati rulmenti skf. Direct de la reprezentanta . Prin bucuresti noi
  11. Ehh asta e , daca nuti place masina dece ai mai luato . Eu am schimbat tot ce e pe fata . Si zici ca e alta masina se aude totu frumos . Am eliminat si jocu la schimbator prin 4 bucsi simple . Si merge ceas . Se aude acuma suspensia frumos infundat .
  12. termostatul e sub delcou urmaresti furtunul gros e acolo o flansa cu doua suruburi,iti recomand sa schimbi suruburile ca mie mi sa rupt unul .in rest poate te lamuresc colegii
 

×
×
  • Create New...