Jump to content

andrei_du

Membru în rodaj
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About andrei_du

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Ploiesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2005
  1. Am rezolvat, era alimentarea. Toate problemele de pornire se datorau unui nivel prea mic de benzina. Litrometrul din bord nu functioneaza, aveam impresia ca rezervorul de benzina este jumatate dar defapt era aproape gol. Am pus benzina, masina a pornit doar tractata dar de atunci porneste la prima cheie la rece sau la cald. IAC-ul nou(110 lei) se cunoaste si el, pornirile sunt mult mai sigure si cand motorul este rece merge mai frumos. La -7 grade o ia la prima cheie. Pe GPL mai sunt niste probleme cu ralantiul dar alea sunt din plaman si o sa ma ocup si de ele. Numai bine!
  2. In zona mufei de diagnoza, la picoarele pasagerului, sunt doua sigurante. Ma intereseaza cea din stanga, cu doua fire rosii, imi poate spune cineva ce rol are acest circuit? Masina are GPL Lovato pus de fabrica, este un Cielo 2005 Euro 3 SOHC, Ecotec. Multumesc!
  3. Caut sfatul cuiva cu experienta. Am un Cielo 2005 Euro 3 SOHC, Ecotec, cod motor A15SMS, benzina + GPL, care nu porneste la rece. Dau la cheie, o ia la sfert dar se opreste dupa jumatate de secunda. Oricat as da la automat dupa asta, nu mai porneste si nici nu da semne ca ar vrea sa porneasca. Fix acelasi comportament si pe benzina si pe GPL. Am incercat sa-i dau si cu spary inflamabil direct in admisie in timp ce ii dau la automat si nici nu-l simte. Trag concluzia ca nu e din alimentare. - masina are 350.000 km, RK la 280.000 km. Uzura setului motor si a chiulasei la acest moment, o aproximez la 60% avand in vedere gazele de carter si epurator. - compresia este scazuta dar inainte de RK cu compresia foarte slaba, pornea bine si la rece si la cald, deci nu cred ca e compresia de vina. - consumul de gaz e 35% in oras si 25% afara. De mult timp are consumul asta, probabil datorita motorului uzat. Pe benzina nu am incercat sa-i vad consumul. - piese noi: bujii, filtru aer, filtru benzina, filtru gaz, pompa benzina, supapa I.A.C, regulator presiune(cel de pe rampa injectoarelor) - fisele au 80.000 km - rezervorul de benzina si cel de gaz sunt 1/2 pline. - am montat IAC nou si am facut reset ECM, nici o schimbare - martorul "check engine" se stinge dupa pornire - distributia este pusa la punct Cum se manifesta problema: - cu motorul rece dau la automat, porneste instant dar se opreste dupa jumatate de secunda - dau lung la automat ori pe benzina ori pe gaz cu acceleratia apasata sau neapasata si nu da nici un semn - daca o tractez cu o alta masina, porneste si pe benzina si pe gaz - la cald porneste oricand - problema s-a agravat de cand a venit frigul dar mentionez ca si in vara pornirea era greoaie Rog pe cineva cu experienta sa-mi dea si mie cateva indicatii, legat de ce as putea verifica in continuare si cum as putea izola problema: - care credeti ca este cauza? - as vrea sa masor bobina de inductie la rece si la cald dar nu stiu la ce pini sa masor (bobina euro 3, fara delcou) si nici nu stiu valorile corecte - as vrea sa masor si senzor ax came, senzor vacuum - fisele ma descurc sa le masor, cunosc valorile corecte - ce altceva mai trebuie incercat? Un lucru foarte interesant este ca in toamna am micsorat debitul de gaz si am facut un reset de ECM. Din acel moment am avut porniri impecabile, pur si simplu nu mai recunosteam masina. A durat 3 saptamani pana intr-o zi cand am mers subturat si ceva s-a schimbat in mersul motorului chiar in timp ce mergeam (am simtit-o cand m-am oprit la un semafor). PRESUPUN ca supapa IAC si-a schimbat pozitia. Am ajuns acasa, am oprit motorul si de a doua zi problema a reaparut dar mult mai grava, cam cum este acum. Multumesc!
 

×
×
  • Create New...