Jump to content

dextro

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About dextro

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    REGHIN
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  1. Buna seara. Am avut o problema asemanatoare, in sensul ca aveam un por(orificiu f.f.mic) in filtrul de benzina, care nu se observa decat in momentul in care motorul era pornit. Bine inteles ca am verificat rezervorul si conductele de eventuale scurgeri de benzina si nu am detectat nimic deosebit, inafara consumului. Am verificat, in final, cu motorul pornit, implicit pompa de benzina pornita, care are o presiune destul de mare si numai atunci se observa scurgerea, care inceta in momentul in care opream motorul. Probabil ca pierderea de benzina sa se produca in timpul mersului la relanti, cand admisia de benzina este mai mica decat la o functionare la turatie normala a motorului. Verificarea este foarte simpla, se porneste motorul si se verifica daca corpul filtrului de benzina din spatele rotii stanga spate este umed sau are scurgeri. De preferinta dupa o stationare mai indelungata pentru ca filtrul sa fie uscat. In orice caz, la o fisura minuscula a filtrului de benzina, jetul nici nu se observa, insa mirosul si umezirea corpului filtrului denota prezenta porului, care necesita inlocuirea acestuia. Oricum schimbarea anuala a acestui filtru este necesara, corpul fiind metalic, predispus fisurarii prin corodare. Erata: Filtrul de benzina se gaseste in spatele rotii dreapta spate, langa rezervor
  2. daca nu-i cu suparare vreau si eu un catalog pt. Matiz dextrodeltic@yahoo.com SARUTMANA!
 

×
×
  • Create New...