Jump to content

mercury

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About mercury

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  1. "Limbaj IRC"? Imi poti da un exemplu? ca sa stiu ce sa evit pe viitor...
  2. Am avut si eu un necaz cu matizul meu. De 1 Mai, m-a tamponat un alt matiz din spate in timp ce eu eram oprit la trecerea de pietoni (s-a intamplat in Mangalia, la trecerea de pietoni din fata garii). Impactul a fost destul de violent, din moment ce scaunul soerului si al pasagerului din dreapta (eram eu si cu prietena in masina in momentul respectiv) s-au indoit catre spate (noroc cu tetierele ca altfel ne repeam gaturile probabil). Evident, avariile sunt destul de mari la partea din spate a autoturismului. Problema care ma deranjeaza pe mine este faptul ca asigurarile (RCA-ul celui vinovat, Astra, dar nici Omniasigul, unde am CASCO) nu vor sa imi despagubeasca paguba produsa la cutia de viteze care consta in ruperea rulmentului de presiune si spargerea carcasei cutiei, ami exact a peretelui carterului de la ambreiaj. Ei sustin ca nu s-au spart in momentul accidentului. Totusi, pe procesul verbal de la politie sunt trecute "avarii sub capota" deoarece i-am aratat politistului ca masina pierdea ulei destul de repede. Inainte de accident nu aveam nici un fel de pierdere de ulei. Am fost initial la Astra, unde are RCA vinovatul, dar cei de acolo nu au vrut sa treaca pe constatare avariile de la cutia de viteze. Tin sa spun ca agentul constatator de la Astra nici nu m-a anuntzat ca se duce la service sa faca constatarea. Initial nici nu a trecut in constatare scaunele si roata de pe dreapta spate care fusese sparta si janta indoita si pe care o schimbasem cu rezerva la fata locului. Abia la al doilea drum pe care l-a facut in service a trecut scaunele si janta, dar fara sa treaca si anvelopa, despre care, desi se vedea clar ca e taiata (se infipsese bara in ea), spunea ca trebuie umflata ca sa vada daca este sparta. Bineinteles ca nici de data asta nu m-a inshtiintzat ca se duce in service, chiar daca il rugasem in mod expres sa ma anunte. Am facut o sesizare la directorul departamentului daune de la Astra, dar am primit un raspuns scris, culmea, tot de la agentul constatator in care se spunea ca nu imi despagubesc dauna la cutia de viteze pentru ca, sustin ei, aceasta a fost facuta de o ureche a rulmentului de presiune care s-a rupt si care a spart peretele carterului. Bineinteles, ca nu spun cum s-ar fi putut rupe acea ureche. In urma acestui raspuns, mi-am restras dosarul si m-am dus la Omniasig, unde am Casco, in speranta ca voi intalni aici oameni care sa inteleaga situatia mai bine. Aici, m-am lovit de acelasi raspuns legat de avaria de la cutia de viteze. Am cerut sa se faca o expertiza, pentru ca faptele imi dau dreptate. Acum astept sa fiu contactat de agentul de la omniasig pentru expertiza. Macar cei de aici au trecut respul avariilor mai in detaliu, si au constatat ca trebuie inlocuite unele piese din spatele mashinii pe care cei de la astra le trecusera la reparare. Cunoasteti vreun caz similar? Stiti daca sunt impartiali acesti experti chemati in astfel de cazuri? De asemenea cred ca o sa ma adresez CSA-ului (comisia de supraveghere a asigurarilor) pentru ca nu mi se pare normal modul in care m-au tratat cei de la astra. Aveti cunostinta care este procedura?
  3. ai o adresa de email sau un numar de telefon? eventual un link catre un site web. e cam departe de mine ca sa bat drumul degeaba pana acolo...
 

×
×
  • Create New...