Jump to content

maimuta

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About maimuta

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/06/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Pitesti
  • Interests
    Masini economice, nu risc sa ma cred pilot de curse
  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    AG-05-XXX
  1. Iaca noutatea: "Daewoo Craiova are comenzi pentru motoare şi cutii de viteze pentru tot anul 2007 Daewoo Craiova are comenzi pentru exportul de motoare şi cutii de viteze pentru întregul an 2007, iar producţia de automobile va continua, deoarece licenţa de producţie este pe termen nelimitat, au spus vineri pentru NewsIn reprezentanţii companiei. "Uzina are comenzi pentru întreg anul viitor pe partea de producţie a motoarelor şi a cutiilor de viteză. (...) Sperăm ca în 2007 volumul producţiei acestor componente să fie cel puţin la nivelul de anul acesta", a spus directorul de Comunicare al Daewoo Craiova, Valeriu Gârlea. Uzina estimează o producţie 140.000 de motoare şi 190.000 de cutii de viteze, cu mult peste nivelul din 2005. Gârlea a adăugat că indiferent de cine va deveni proprietar la Craiova, nu ar fi rentabil să se renunţe la producţia acestor componente. "Niciun manager responsabil nu ar renunţa la comenzi clare şi la o activitate eficientă. N-ar avea sens să se întâmple asta, mai ales că noi exportăm motoare şi cutii de viteze încă din 1998 şi avem deja clienţi stabili care au nevoie de aceste produse". Uzina foloseşte la 90% capacitatea de producţie a acestor componente. El a adăugat că Daewoo Craiova a angajat în acest an 440 de oameni pentru acest segment de producţie. Nou-veniţii au fost angajaţi în două tranşe, una în mai şi una în septembrie, iar numărul total al angajaţilor uzinei a crescut cu 12%, şi a ajuns la un total de 4.000. O bună parte din producţie este exportată către uzinele GM Daewoo din Coreea de Sud, iar restul merge către Polonia, Ucraina şi Uzbekistan, la uzine cu care General Motors are legături comerciale. Vineri, 17 noiembrie 2006, Multumit?
  2. Statul roman a reintrat in posesia Daewoo Craiova Statul român a finalizat preluarea Daewoo Craiova prin semnarea de către Daewoo Motor Co. Ltd Coreea şi Daewoo Automobile S.A. a Certificatului de Finalizare a Tranzacţiei, informează un comunicat al Ministerul Economiei şi Comerţului (MEC). "Prin semnarea Certificatului, compania română a răscumpărat 51% din acţiunile deţinute de compania coreeană şi a fost reglementată problema creanţelor între cele două societăţi", menţionează comunicatul MEC, potrivit agentiei NewsIn. In perioada următoare se vor înregistra modificările corespunzătoare în Registrul Acţionarilor Daewoo Automobile România şi se va relua procesul de privatizare pe principii concurenţiale. MEC mai informează că mai multe firme printre care Ford, GM Daewoo Auto&Technology, Renault – Nissan, Cherry şi Tata şi-au manifestat interesul privind reluarea acestui proces de privatizare. În urma tranzacţiei, statul deţine 100% din capitalul social al Daewoo Craiova prin intermediul companiei Automobile Craiova SA, la care MEC este acţionar majoritar, controlând 72,4% din capitalul social. Daewoo Automobile România a fost înfiinţată în 1994 ca societate mixtă creată de Automobile Craiova şi grupul sud-coreean Daewoo. Grupul Daewoo a intrat în 1999 în faliment, fiind cumpărat parţial de General Motors, care însă a refuzat să preia şi fabrica din România.
  3. Daewoo va fi scoasa la vanzare in decembrie 2006 (19 Octombrie, 2006) Ministerul Economiei si Comertului va finaliza pana la sfarsitul acestei luni preluarea producatorului de automobile Daewoo Craiova, urmand ca in decembrie sa il lanseze la privatizare, a declarat, joi, in cadrul unei conferinte de presa, ministrul de resort Codrut seres. "In a doua jumatate a lunii octombrie partea coreeana vine la Bucuresti sa semnam ultimele hartii pentru preluarea Daewoo Craiova. O sa scoatem societatea la privatizare in luna decembrie, iar in primul trimestru al lui 2007 ne asteptam sa avem numele viitorului proprietar", a spus seres. intrebat care va fi pretul de vanzare al fabricii de automobile de la Craiova, ministrul a spus ca acesta poate porni de la suma de 61 de milioane de dolari, cu un milion de dolari mai mult decat a platit statul pentru rascumpararea companiei. "Stim sigur ca Ford si General Motors sunt interesati de Daewoo. Cand o sa publicam anuntul o sa vedem daca si Cherry Automobile din China confirma interesul", a adaugat oficialul Ministerului Economiei si Comertului (MEC). Guvernul a aprobat, la inceputul lunii septembrie, contractul de preluare de catre statul roman de la Daewoo Motor Coreea a 51% din fabrica de automobile Daewoo Craiova. Statul roman, reprezentat de Automobile Craiova, a redobandit controlul asupra fabricii de automobile Daewoo, prin semnarea contractului de transfer de actiuni si tranzactie asupra creantelor intre Daewoo Motor Co. Ltd Coreea si Daewoo Automobile Romania. Daewoo Craiova si-a rascumparat cu bani din bugetul sau 51% din capitalul social, coreenii primind in schimb 60 de milioane de dolari (pachetul de actiuni avand valoarea de 50 de milioane de dolari, iar 10 milioane de dolari reprezentand datoriile uzinei catre firme din grupul Daewoo). La momentul semnarii, ministrului seres spunea ca intr-o anexa a contractului de preluare, partea coreeana si-a asumat acoperirea unor datorii in valoare de aproximativ 530 milioane de dolari. "Este putin probabil sa apara si alti creditori care sa ceara ca Daewoo Craiova sa le plateasca sume suplimentare fata de aceste 530 de milioane de dolari. Parerea mea este ca un astfel de lucru nu se va intampla", afirma oficialul. Negocierile dintre reprezentantii MEC si partea coreeana pentru reintrarea in portofoliul statului a fabricii de automobile din Craiova au durat aproximativ un an de zile. Cea mai spinoasa problema a fost generata de dorinta autoritatilor romane ca Daewoo Motor sa-si asume preluarea tuturor datoriilor pe care posibili creditori le-ar revendica, in afara datoriilor certe in valoare de apoximativ 500 de milioane de euro pe care compania coreeana si le-a asumat intr-o prima faza. In urma tranzactiei, statul detine 100% din capitalul social al Daewoo Craiova prin intermediul companiei Automobile Craiova SA, la care MEC este actionar majoritar, controland 72,4% din capitalul social. MEC a primit mai multe scrisori de interes din partea unor investitori care vor sa preia Daewoo Craiova. Printre acestia se numara Ford Motors, General Motors, Renault-Nissan si Chery Automobile China. Semnalele ca uzina ar putea fi reprivatizata au urcat vanzarile Daewoo in iulie, acestea atingand un maximum istoric lunar de 4.177 de unitati. Dupa primele sapte luni, vanzarile de automobile produse la fabrica de la Craiova au ajuns la 13.717 unitati, in comparatie cu 14,697 vandute in perioada similara a anului trecut. Daewoo Automobile Romania a fost infiintata in 1994 ca societate mixta creata de Automobile Craiova si grupul sud-coreean Daewoo. Grupul Daewoo a intrat in 1999 in faliment, fiind cumparat partial de General Motors, care insa a refuzat sa preia si fabrica din Romania. Sursa: newsin.ro
 

×
×
  • Create New...