Jump to content

Andrei_MTZ

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Andrei_MTZ

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/19/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    B-84-MTZ
  1. Nu stiu cum arata motorasul la tico, daca e acelasi ca la matiz, iti dau eu. Intereseaza-te si ma suni; 0745.65.95.38 - Andrei
  2. "teoria ta este gresita" : Fii mai explicit. Nimic din ce am scris eu acolo nu este fals, gresit, poate o fi, dar din punctul tau de vedere. Poate nu ma intelegi ca ce am eu este un bec xenon cu o singura faza. Daca ce are MAD MAX acolo este un bec bixenon inseamna ca el nu a stiut sa-si prezinte marfa, eu am spus ca am un bec xenon si asta am. Mai departe: "Ai fost pacalit cu un H4 cu o singura faza sau H4 cu xenon pe scurta si halogen pe lunga sau si mai rau ai primit un H1 sau H7.Deci la becurile xenon nu se face nici o modificare la montarea in far." Aici nu inteleg de ce faci niste afirmatii bazate pe... numai tu stii. Cine m-a pacalit? De cine am fost pacalit? Poate tu stii mai bine decat mine. Eu cred ca n-am fost pacalit de nimeni , mai ales ca mi-am facut rost de toate cele necesare pe cont propriu fara a da nici un ban pe nici una din componente, desi valoreaza ceva banisori. Eu am scris aici din cu totul alte motive, nicidecum pentru astfel de polemici. P.S.: Daca totusi am fost pacalit, am fost pacalit de stiinta Astept in continuare raspunsuri pe care sa le putem discuta. Cat despre modificari: daca becul are un anumit sistem de prindere care nu este nicidecum acelasi cu cel de la matiz, trebuie facuta o adaptare, trebuie mesterit ceva ca sa-l faci sa stea acolo la locul lui ( ceva cat mai profi ), ca doar n-am scris aici ca sa aflu de existenta super-glue-ului sau a siliconului sanitar.
  3. Pt. MAD MAX: In poza pe care ai atasat-o este un anumit tip de bec xenon, din probabil multele tipuri existente in lumea asta. Oricum din ce vad eu acolo becul respectiv are sistem de prindere cam ca al becurilor noastre ( de exemplu: matiz ), ma refer la cele trei picioruse ( 2 inguste si unul mai lat, cele pe care se sprijina becul in oala farului ). Acel sistem de prindere din poza cred ca ar veni perfect pe masinile noastre. De la ce masina ai luat becul? Sau l-ai adaptat tu? Eu am mai vazut ceva tipuri de becuri xenon dar nici unul ca asta, e cel mai ciudat. Am vazut, de altfel si becuri xenon cu sistemul de prindere modificat ca sa cada perfect pe oala farului, arata ca in poza pe care ai pus-o tu. Daca cel pe care il ai tu e modificat, inseamna ca e facut super, daca nu e modificat, iar e bine pt. ca are acelasi sistem de prindere cu al nostru. In legatura cu protectia aia pe care o are becul tau, iar trebuie sa-ti spun ca n-am mai vazut niciodata. De fapt nu-i prea inteleg rostul. Becul xenon nu are nevoie de asa ceva, el bate direct in acea lupa, care are o forma special gandita pentru a proiecta lumina. Fasciculul luminos, sau mai bine zis, acea perdea luminoasa care ne place tuturor cum se vede atunci cand aprinde "taticul" cu X5-ul sau cu "mertanu" farurile este data de un intreg ansamblu de parghii care are la capat o clapeta care sta in fata becului in partea lui superioara, pentru ca acesta sa nu imprastie lumina pana la "etajul 7". Problema in cazul nostru este ca daca vrem sa montam xenoane pe o masina ale carei faruri nu au fost proiectate sa aiba asa ceva, nu putem introduce inauntrul farului tot acel sistem pentru ca este foarte voluminos ( ceva mai mare decat o minge de tenis, ca sa va dati seama ). O instalatie adaptata pentru masinile noastre este formata din: ridicator de tensiune, fara de care nu se aprinde becul, un releu (doar la unele masini) si becul xenon cu tot cu soclul lui in care mai are un mic circuit (nu stiu exact ce rol are ). Problema e ca bate prea puternic, cu toate ca eu am lasat si maciulia farului de matiz montata, nu face fata. Trebuie chitibusarit ceva pe acolo. Sper ca am fost destul de clar, daca nu va astept cu intrebari, nu-i nici o suparare, ca sa lamurim problema. Si, scuzand offtopicul spuneti-mi si mie cand e o intalnire ca sa vedeti si voi problema pe viu. Promit ca o sa aduc cu mine si un far de BMW, ceva care e dotat cu xenon ca sa vedeti clar ce se poate face si ce nu. Astept raspunsuri noi ca sa le dezbatem cu interes. Zilele astea fac rost de aparat foto ca sa pun cat mai multe poze.
  4. N-am scos nici o protectie de la farul de matiz, pentru ca becul xenon oricum n-are nici o protectie. Am dat farurile la maxim in jos din motorase, n-a fost destul asa ca le-am dat manual din surubul acela de reglaj. Tot nu e de ajuns. In sensul asta nu cred ca au ce sa-mi faca nici cei de la service. Eu vroiam de la voi sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si cum a rezolvat-o.
  5. Eu tocmai mi-am montat instalatie xenon pe Matiz si tin sa va anunt ca nu prea pot merge noaptea cu masina. Este blestem pentru cei care vin din sens opus. Tin sa precizez ca farul este dotat si cu "maciulia" de rigoare, care de altfel nu face fata. De vazut, se vede super, dar nu prea ma simt in regula. Cred ca mai trebuie improvizat ceva si nu stiu ce as putea face. Solicit pe aceasta cale niste sfaturi pentru remedierea acestei probleme. Deocamdata nu am poze sa le pun aici, dar pot veni cu masina la o intalnire, ceva ca sa ne dam cu parerea. Astept cu interes sfaturi si pareri de la cei care au pe Matiz asa ceva, ca sa pot merge si eu noaptea cu masina.
 

×
×
  • Create New...