Jump to content

ShadowNCS

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ShadowNCS

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E A/C
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    B 54 DHY
  1. 1. Nu ti se aprinde nici daca dai direct din butonul lampii? 2. Incearca sa gadili intrerupatorul de la usa - poate s-a oxidat 3. Poate e setata pe pozitia off din cele 3 pozitii ar mai fi dar mai putin probabil 4. - nu isi mai ia +ul. Ai facut vreo reparatie / interventie pe electrica recent (cass, alarma)?
  2. Excelent, si eu sunt un fericit cu bataia in dreapta la buburuza. Si masina are 6000 km, sapt viitoare e revizia de 10000 (6 luni). Stiu ca la revizia de 1000 am reclamat ca bate pe spate. Acum ori bate tare pe fata si nu mai aud pe spate ori s-a reparat singura. Oricum buba mare este pe fata dreapta. Am dat o data intr-o gropana de s-a indoit janta (gri), mi-e frica sa se fi indoit dracu ceva. Buna treaba cu foaia de la autonet, tot acolo o sa ma duc Si ca sa fiu si putin on-topic, ca un rezumat, cauzele bataii din dreapta-fata, inordinea frecventei aparitiilor, ar fi: - bucsa de la caseta - flansele de amortizor - etrierul - bucsaraia si pivotaraia - roata nestransa mg:
  3. Salut, am si eu nevoie de catalog pt Matiz, tocmai ieri seara am patit-o... fata de usa sifonata Daca poti, n.cristian la gmail.com. Merci frumos!
  4. Cred ca ai dreptate, m-am dus la garantie si mi s-a spus ca asta este zgomotul motorului, asa face toate. Eu sunt convins ca trebuie reglati culbutorii, poate la 1000 km incerc cu o spaga ceva, doar e treaba de 10 min. Poate cu schimbatul uleiului mai dispare, vom vedea. Mersi!
  5. Ziceam de o bataie la motor cand e motorul cald, revin cu amanunte. Azi am ridicat capota cu motorul cald si bate si la relanti doar ca nu se aude in masina. L-am accelerat si bataia se aude si la turatii ceva mai mari dar dispare (sau nu o mai aud) cand motorul e turat. Este clar ca bataia e metal-metal si vine dinspre motor... ce poate fi? are numai 500 km me->
  6. Salutare, Matiz E3 nou, 500 km la bord se aude o bataie la motor cand e cald mai ales intr-a 3-a in decelerare. Ce o fi? Ulei e curat, presiune ulei este. Nu cred ca sunt fustele de pistoane, din cate stiu eu alea nu bat continuu ci din cand in cand cate o bataie. Asta de o am eu este continua, atata timp cat motorul decelereaza si este in turatie relativ ridicata. Eu unul ma gandesc la culbutori dar parca astia nu se regleaza la revizia de 1000... Este o bataie metalica discreta, nu bate tare dar ma deranjeaza (mai mult psihic). Pls help!
  7. am dat pe google nu gasesc nicaieri astrowin, nu prea ma tenteaza sa experimentez. In schimb am gasit un Panasonic CQ-C1303NE la 3,8 mil si cred ca merita. Nu stiu cum va arata ala negru in cu becuri verzi in bordul gri cu indicatoare albastre al matizului dar asta e. http://www.price.ro/preturi_panasonic_cq-c1303ne_36044.htm Sper sa fie o alegere buna, daca/cand il iau va scriu cum merge. Mersi!
  8. Luat Matiz E A/C pe 4 august, are fete de usi pline. Poate conteaza si dealerul, eu luat de la autonet.
  9. Salut, vineri mi-am luat matizu si ma si taie gandul la prostii... vreau muzica in el, vreau mp3 player. Am gasit o ciudatenie pe price.ro, se cheama AstroWin CD-308U si este mp3 player, radio etc., are 4 cai, 45 W/canal si poate sa citeasca usb, SD, MMC. Aproape 4 mil. http://www.price.ro/specificatii_astrowin_cd-308u_40305.htm Ce parere aveti? merita? ati mai auzit de marca asta astrowin? eu nu No2: eu am 2 boxe in usi fata, de putere mica - alea default de pe matiz. Casul are 4 cai de 40W/cale... cum sa fac sa nu ard boxele? imi trebuie neaparat 4 boxe sau sunt de ajuns astea de le am? In rest, ce mpe playere imi recomandati? dar va rog, la preturi decente ca ustura Mersi frumos, cele bune
  10. Sarumana, si voi sa va bucurati de ale voastra masini si nu numai. Se poate ca in suma aia sa fi intrat si altceva, nu mai tin bine minte. RCA este 170 ron. Legat de alarma, am intrebat la dealeri de alarma si inchidere si costa 600 ron la ei cu tot cu montaj. Mie mi se pare exagerat de mult asa ca mai studiez. Da, vreau sa le montez impreuna pt ca au anumite puncte comune + ca nu vreau sa impart garantia pe partea electrica la mai multe serviceuri. Ba chiar vreau sa montez alarma+inchidere+cass deodata, depinde de banutzi. Deocamdata sondez piatza. Revin cu amanunte sub topicurile cu pricina. Peste o sapt sper sa ma duc la revizia de 1000 si dupa aia o sa vad cum se misca, imi dau seama ca acum e prea devreme sa trag concluzii. Cele bune!
  11. Salutari, de vineri 4 aug. sunt si eu fericitul posespor al unui Matiz E A/C gri! L-am luat prin programul de schimbat rable, mi-am luat adio de la vechea dacie (care cam ramasese fara praguri) si iata-ma. Am cumparat de la Autonet, am citit pe aici ca sunt ok ca dealeri si ca service. Ce sa zic, chiar sunt ok. Le-am dat ordinul de plata si a 2-a zi am luat masinuta. Am incercat - cam cu nesimtire - sa negociez ceva alarma/inchidere dar nu s-a putut, chiar s-a enervat tipa. La masina am primit asa: - covorase destul de grosute si moi, nu stiu daca sunt bubbles dar nici cele mai proaste nu sunt. Se aseaza cam nasol in spate. - cric + levier, carlig remorcare, cheie de roti, trusa sanitara, triunghi - benzina cat pt 3 km, chiar a zis baiatul sa nu merg cu AC ca sa nu raman in drum Ca dotari, ce am urmarit eu si eram in dubiu daca are/n-are: - cauciucuri continental - jenti otel albe - carton de acoperit portbagajul - panouri usi complete cu buzunare - oglinzi rabatabile, reglabile din interior - NU are spoilere vopsit - un moft oricum - NU are casetofon dar ARE boxe in usi (nu am verificat) + antena pe plafon - NU are proiectoare Costuri suplimentare: - 10 mil casco omniasig - 3 mil RCA (asiban), numere provizorii Cand am luat masina nu mi-a placut ca era spalata cam intr-o doare, urme pe geamuri etc. Mai grav chiar, pe o usa spate daca te uitai in soare se vedeau niste zgarieturi minuscule, un efect de generate clar de stergerea cu o carpa uscata... Si nu mi-a placut ca avea pe interior urme de grasime pe bord si pe plasticele de interior. Cand am ridicat-o am observat ca plasticele de sub faruri, cele vopsite de deasupra spoilerului, parca sunt de dacie, nu se aliniaza cu caroseria, ies colturile in afara, distante inegale... clar sunt romanesti . Am plecat cu ea pa drum Bucuresti - Corabia + retur. Extrem de puturoasa, benzina CO95 de la OMV, schimbat vitezele ca pe forum. Pe bune, mai rau ca o dacie... parca acum s-a mai lasat. Aerul conditionat face f bine fata doar ca mananca sensibil din puterea motorului. In depasiri si pante nu am putut sa merg cu AC on, cand intra compresorul se auzea releul si puff scadea puterea - compensam din pedala, cam obositor dar asta e. Amortizoarele pe spate sau ce-o fi acolo troncane la gropi dar destul de subtil. La viteze peste 90 km/h se aude un suierat nu m-am prins de unde e. La gropi scartaie ceva pe spate, posibil centura sau bancheta, nu stiu. La intoarcere am observat ca atunci cand dadeam drumul la AC primele cateva sec se auzea ceva nasol, un suierat de la motor din dreapta care disparea dupa 5 sec. E normal? In rest chiar nu am ce sa reprosez masinii, se conduce impecabil, frana eficienta, manevrabila, stabila pe sosea chiar si la viteze mari, cu conditia ca soseaua sa fie dreapta. Ce imbunatatiri sa-i fac? Nu se pot numi imbunatatiri, vreau inchidere centr., alarma si mp3 player. Bottom line - pt banii pe care i-am dat sunt multumit de ea, sper sa nu apara si alte scartaieli sau troncaneli prea curand. Va rog, daca ati putea sa ma indicati catre un atelier de electice auto unde sa nu pierd garantia! Si va rog orice sfat aveti, impartasiti-l, sunt newbie pe gargaritza si poate fac si greseli Salutari!
 

×
×
  • Create New...