Jump to content

mussi

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About mussi

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE/AT
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    B 10 ZRY
  1. Eu m-am chinuit 1 an, am bagat o groza de bani si nici cei de la reprezentanta nu au reusit sa-i dea de cap. Un lucru este cert, nu avem mecanici pentru asa ceva in Romanica, am facut conversie pe cutie manuala si de 2 ani nu mai am probleme, a crescut viteza si demarajul si a scazut consumul. Adevarul este ca atunci cand mergeam prin oras cu ea, era bine cu cutie automata. 0736335711 si iti explic cum am facut conversia.
  2. Oare sa se duca asa repede piesele astea? masina are doar 60 k si uleiul si filtrele au fost schimbate din 2 in 2 ani ca nu apucam sa fac 40 k si schimbam in functie de timp nu de km.
  3. Salut! Poate sa-mi dea si mie cineva un sfat? Cielo cutie automata, dupa o anumita perioada in care merge perfect (intre 10 si 30 km) in momentul cand apas pe frana la semafor imi moare motorul, pornesc si cand incerc sa bag in D sau R iarasi moare. Parca ar fi o masina cu cutie manuala dar careia nu ii functioneaza ambreiajul. Dupa vreo ora daca o las sa se raceasca functioneaza din nou cum trebuie dar cand incepe iar sa se incalzeasca iar face asa (dar nu la toate opririle, uneori opresc la 4 semafoare si nu are nimic, apoi iar face asa) Am fost la specialistul de la Autonet de 4 ori si nu a reusit sa-i dea de cap. Testerul indica parametrii de functionare ai motorului perfect, din pacate testerul lor nu poate sa-mi vada si codurile de defect de la cutie ( este stricat). Masina are 60 000 km, uleiul si filtrele schimbate ca la carte, acum are ulei si filtru noi, tipul imi garanteaza ca nu este din cutie ca altfel nu ar merge nici cand este rece dar nu mai stiu ce sa mai fac. Daca a mai patit cineva asta sau are cunostinta de un specialist in cutii automate il rog sa-mi comunice si mie.
  4. La ITP mi-au zis ca din 2010 nu se mai da ok la masinile non euro, oare este adevarat? Eu nu vreau sa ma despart de masinuta mea si ma gandeam sa-i pun catalizator si ce mai trebuie ca sa o fac euro 2.
  5. Am alarma, se aude si cand nu functioneaza dezaburizatorul iar bricheta nu prea o folosesc. Multumesc pt sfat, este o idee buna. Ma refeream ca se aude releul cand cupleaza. Si la Cielo sunt relee in compartimentul de siguranta si la ele ma refeream.
  6. Sal, oameni buni! De vreo luna de zile am o problema cu al meu Cielo. Cateodata se aude un compartimentul de sigurante un releu care cupleaza (tzac, sta o secunda, tzac pauza 5, 6 secunde si tot asa) in perioada de o secunda scade turatia la ralanti, dupa tzac isi revina si in perioada de 6 secunde merge normal, se aude si cand nerg in sarcina dar atunci nu se simte nimic la turatie sau la putere. Imi face figura asta atat pe benzina cat si pe gpl. Am fost la service langa APACA si mi-au facut o scanare dar dupa cum i-am vazut eu nu prea stiau de capul lor plus ca ala cu scanerul era si nervos ca il luase seful de la nu stiu ce treaba si nu avea nici un chef de masina mea cu toate ca aveam programare de la ora 9 si ei m-au bagat in seama pe la 10,30. Au spus ca masina este ok, ca nu indica nimic anormal, ca parca ar fi timpul de injectie putin cam mare si au inceput sa isi dea fiecare cu presupusul drept pt care am renuntat si la remedierea asta si la schimbarea rulmentului de la volan. Nu mai aveam nici-o incredere in ei. Daca cineva s-a mai confruntata cu aceasta probleme sau stie care este fenomenul il rog sa imi spuna si mie ce am de facut. Multumesc!
  7. Din pacate raman cu o paguba se 4000 ron. Pe unde am fost si m-am interesat am primit acelasi raspuns, legal nu am ce sa fac. Asa ca aveti grija unde parcati!
  8. Scuze, 30 000 000rol sau 300 ron. Am inteles ca de anul acesta nu a mai castigat nimeni in instanta, judecatorii merg pe solutia ca daca societetea de asigurari la atat au evaluat masina, atat face si vinovatul nu mai are nici-o raspundere.
  9. Cielo gle 96, full option, cutie automata (deci pret de nou mai mare) 52k reali, tinuta in garaj, bibilita si ocrotita cat se poate, stare de functionare ireprosabila, consumabile si revizii dupa manual si la reprezentanta. Pe 11 iulie fiind ziua mea ma pune dreaqu sa ma duc incarcat cu bunatai la slujba si ca sa nu iau taxiul sau Dacia pe care o hingheresc zi de zi, scot limuzina din garaj si ii dau bice. Ajung la munca, o parchez regulamentar si dupa o jumatate de ora ma anunta o colega ca afara este vanzoleala mare pe langa masina mea. Ies afara si imi pun mainile in cap, masinuta mea care in 11 ani nu avea decat cateva urme de zgarieturi pe capota de la motor facute de pisica cea obraznica a nevesti-mi(manca-i-ar coada) stiu (si pe a mea) avea curul facut praf si de la usile din spate indoit sasiul spre stanga. Idiotul care a intrat in ea a proiectat-o in alta masina care era parcata alaturi dare si ea a lovit-o pe cea din fata. Mers la politie, la constatare totul normal(tipul avea rca la asiban) trecut tot ce era vizibil pe constatare, cerut deviz estimativ si o eventuala reconstatare. Aici vine marea magarie, serviceul (reprezentanta Daewoo) cu care asiban are decontare directa si care imi fusese recomangat de ei imi dau cu aproximatie 68 milioane( 6800 ron) ma duc la asiban si astia imi evalueaza masina inainte de accident la 40 000 si ca imi dau maxim 30 000 rol, mi-a incadrat-o in cea ma proasta categorie de exploatare( dupa ce la constatare acelasi inspector mi-a zis ca rar a vazut o masina cu atata vechime sa arate ca noua), INTREBARE: Cine imi poate spune si mie cum pot sa combat un asemenea abuz? Cum pot sa ii oblig sa fie corecti in evaluarea masinii? Nu au respectat nici macar un criteriu di grila de evaluare din legea asigurarilor 3108/2004 care ete inca in vigoare? Va rog, daca stie cineva sau poate sa imi dea un "pont" Nevinovat, alergat pana la epuizare pe caldura asta, concediu fara masina, spagi si sa mai scot si 40 ooo de bulioane din buzunar?
  10. Te rog sa imi spui si mie cum ai ajuns la compromisul asta? Am si eu nevoie de asta.
  11. Nu, merci! Rezolv eu problema in vreun fel. imi place prea mult cum se aude pe cd ca sa-l vand, are doar 4 zile.
  12. Problema cu antena ca nu se mai coboara cand este pe cd nici nu o mai pun in discutie, am inteles ca unele mp3-uri nu pot sa dea asemenea comanda. Antena este aceeasi, deci nu de acolo este problema, firele sunt 8 pt boxe, 2 alimentare, 1 comanda antena deci nu are ce sa fie legat gresit. Ecranaj are numai cablul de antena. Am incercat ieri cu un sony explode si tot asa se aude radioul. Nu ca nu se aude dar NU SE MAI AUDE CUM SE AUZEA TANK-UL. Am vorbit cu un meserias si mi-a spus ca tank era o firma aplicata pe radio si ca avea bobine acctive fata de cele de acum care au bobine pasive si ca sculele astea de categorie mijlocie niciodata nu or sa atinga performantele radiourilor mai vechi. Mi-a sugerat sa-mi cumpar o antena cu amplificator si eu de aceea am intrebat aici, poate a incercat cineva asa ceva, cica se lipeste pe parbriz dar parca nu-mi vine sa dau banii aiurea si sa fiu din nou dezamagit. Eu ma refer strict la radio, cd merge bine
  13. Mufele le-au taiat cei de la service pt ca nu aveau adaptor euro si oricum era cam 75 de ron, cam scump. Trebuia sa apelez la ei pt montaj ca altfel pierdeam garantia. Cum sa nu am nevoie de radio, cand iti cumperi ceva si platesti mai mult pt niste optiuni in plus iti convine sa nu iti functioneze ceva asa cum iti doresti? Mp3 si boxele le-am luat de la altex.
 

×
×
  • Create New...