Jump to content

padual

Membru
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

About padual

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/07/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    padual87

Profile Information

  • Location
    Mangalia/Bucuresti
  • Din
    MANGALIA
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    CT 89 PAD
  1. aduc stelele..:)

  2. sunt o gramada de asemenea matiji pe mobile.de. Stiu ca s-au fabricat in Polonia atat cu motor de 800 cat si de 1000 si din ce am vazut prin poze difera putin bordul. Am vazut si prin Romania vreo 4-5 in ultimii ani, probabil aduse din vest.
  3. Am fost la revizie la 1 an jumate, 23000km si am amortizoare fata curse amandoua si unul pe spate. Mi s-a spus ca nu se poate schimba decat daca fac test de amortizoare care costa, nu stiu cat, dar nu am nici un chef sa dau bani pentru asta. Nu ar trebui schimbate fara test, avand in vedere ca sunt curse, si masina se leagana ca o barca...? Nu am verificat in ghidul de service - o sa ma uit- dar eu stiu ca au 2 ani garantie amortizoarele...gresesc? Inca o problema ar mai fi cu caseta de directie: volanul incepe sa se miste din ce in ca mai greu cu fiecare luna...e vreo solutie?
  4. padual

    Matiz Euro 4

    cand si-au luat ai mei matiz in 2006 era numai cu Euro 3 si scria la consum extraurban 4.7 ... acuma vad ca scrie 5.1 cam pete tot... Pacat. Deja nu prea mai face fata motorasul!
  5. Pentru cei interesati de portbagaje exterioare pentru matiz: In Carrefour Orhideea am vazut ca au adus saptamana trecuta de 320-350l pe la 360-400 de lei. Au si bare pentru montare la pretul de 2.5 milioane lei vechi (25o Ron) Eu mi-am cumparat bare exact ca cele din Carrefour de langa Carrefour Militari cu 2 mil, dar erau ultimele, si portbagaj exterior de 320l cu 580 lei de pe Iuliu Maniu de langa Agip. Este acolo un showroom, imposibil sa nu il vedeti, intre Politehnica si Cora. Mai multe detalii aici http://www.portbagaje.info/contact.php Alte detalii: - consumul creste foarte putin (cel putin cu modelul pe care il am eu) : max 0.5l% - nu am sesizat zgomot - se precizeaza in instructiunile portbgajului ca se interzice a circula cu mai mult de 120km/h cu el montat - dupa montarea barelor una din gheara a scapat -> am ajuns la concluzia ca este absolut necesar sa se stranga toate cele 4 gheare in mod egal adica cam cate o tura fiecare pe rand pentru a nu avea probleme. Acum sta pe masina de o luna protbagajul si gheara nu a mai sarit. - spatiul este foarte util si binevenit: in portbagajul masinii imi incape cam o geanta jumate de voiaj, in timp ce in cel exterior incap 3si1/2...deci merita! Intre timp am si lovit masina cu el pus si nu au fost probleme
  6. stiti cumva daca imi iau bare transversale de la carrefour sau alte asemenea merge sa pun pe ele suport de schiuri de la Roof Rack Land? Am vazut niste bare pentru Matiz pe la 2.5 milioane fata de 120E prin alte parti si suport de schiuri nu am vazut decat aici pe iuliu maniu...stiti cate ceva?
  7. si totusi de unde aflu si eu cum e cu roata de rezerva la matijii din fabrica? La tine EFZ cum e cu butelia: e de forma unei roti sau e 'clasica' butelie. Nu vrei sa pui niste poze ca mor de curiozitate cu ai reusit sa ramai cu 2/3 din portbagaj.Te rog mult.
  8. Masinile voastre Darkangel si Safta au venit si cu roata de rezerva? Matizul meu este luat anul trecut, si as fi luat si eu cu GPL, dar nu era pe atunci. Se pare ca e un factor care sporeste vanzarile la Daewoo. Mie imi pare o masina cu consum de diesel dar cu pret de intretinere muuult mai mic...si ma bate gandul sa pun asa ceva pe masinuta...dar mai incolo un pic, mai aproape de sfarsitul garantiei.Deci cum e la voi cu roata de rezerva???
  9. macar nu are nimic in comun cu Sandero...viitorul logan hatchback
  10. Parerea mea esta ca Dieselul este mult mai placut la condusul in regim urban decat orice benzinar, si mai cred ca eficienta si calitatea motoarelor diesel din prezent face ca producatori de automobile care nu au avut in plan niciodata sa produca masini pe motorina - zise si tractoare - sa isi schimbe optiunile : Vezi Honda! Pentru moment masina visurilor mele este Lexus IS 220d, iar pe locul 2 este BMW 530d (as zice 535, dar deja ce cam mult...2 turbine...nu ma exprim prea corect dar cunoscatorii stiu despre ce este vorba). Asta si pentru ca poti sa mergi cu consum in limite rezonabile, dar sa ai si multi cai si mult cuplu sub capota. GPL-ul mie mi se pare ok doar daca vine din fabrica masina cu el...problema e ca nu se poate compara cu un Diesel chiar si la aceeasi putere, datorita diferentelor de cuplu, si placere la condus, chiar daca la pretul carburantului ar fi tot pe acolo, si chiar daca ai iesi in avantaj cu un pret de intretinere mai scazut.
  11. Sesizez ca lumea e putin contrariata de tendintele Chevy in materi de design...ce pot sa zic, nici mie nu imi place. Mai observ ca o masina care vrea sa para din fata A6 dar este mai mica de jumatate din el, arata din spate asemanator cu un spark. Cum poti sa aduci asemenea contraste peste imaginea creeata destul de greu cu modelul anterior de masini dragute, chiar frumoase am putea spune? E o moda sa se umfle masinile cu pompa de la un an la altul - vezi peugeot 206/7, opel corsa, ford mondeo, si altele - dar parca si mie mi se pare prea de tot ce e aici...
  12. padual

    Ford Kuga

    Interesant. Mie imi seamana intr-adevar mult cu mondeo in fata,dar din spate si mai ales din lateral ia priviti...si spuneti si voi o parere. Subaru, sau Ford? Nu credeam ca o sa ii copieze cineva la design pe cei de la subaru, si mai ales un concern asa mare precum Ford.Dar...iata ca nu e tocmai cum credeam eu.
  13. Da, ai dreptate, scuze . Am fost la revizie si cunosteam pe unul din baietii care lucrau la service-ul respectiv. Si l-am intrebat nu poate sa vb cu un coleg de-al lui de la tinichigerie/vopsitorie sa imi dea si mie cu niste silicon la luneta. I-am platit 10lei pentru serviciul prestat. Siliconul resptectiv nu este de WC!Asta era si ideea intrebarii mele. Am inteles ca are pretul in jur de 70-80 de lei tubul, si dureaza aproape 2 zile pana se intareste definitiv.
  14. si pe mine m-ar interesa sa gasesc un service unde doar sa platesc si sa mi-o faca ei cu piesele lor. Nu sunt prea bun la electronica, iar masina e in garantie. Stie cineva aici in Bucuresti unde se poate face, sau alte detalii? Eu intreb, si tot eu va si raspund: La Radacini Auto Gara de Nord de pe Calea Grivitei (vis-a-vis de Hotel Ibis) costa 1 milion lei vechi - 100lei noi(cu totul). Am fost eu astazi si asa mi s-a spus. Momentan nu au piesele, dar incepand de saptamana viitoare au spus ca se poate face.
 

×
×
  • Create New...