Jump to content

tmr

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About tmr

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Opel
  • Model
    Astra F
  • An
    1997
  1. Salutare! 1) Prima si cea mai persistenta problema a fost cea pe care o stiam deja, si anume supraincalzirea motorului in sarcina (urcare sau peste 2000RPM). Am incercat de nenumarate ori sa ii dam de cap atat in Romania cat si in Spania (inainte de a trece in Africa), insa nu am avut succes. Asta a fost buba masinii de cand a fost adusa din Luxemburg (in 2001) si pana a fost donata in Africa Cum se manifesta? - In mod normal apa statea la 95 de grade (jumatatea gradatiei) - Daca mergeam in sarcina (urcat dealuri sau peste 2000RPM) urca la 100C si chiar peste - Nu am riscat sa ajungem pe zona rosie asa ca daca era cazul opream sa se raceasca sau dadeam drumul la caldura la maximum in habitaclu, pentru "aerisirea" motorului - Atunci cand eram in coborare si foloseam frana de motor, temperatura scadea si pana la 90C - Pe autostrazi a trebuit sa ne limitam la maxim 85-90km/h ca si viteza constanta. Mergand constant cu peste 100km/h ridica temperatura la peste 100C Cum am incercat sa remediem problema? - Inlocuit radiator cu unul nou - Scos termostat - Pus o termocupla care pornea ventilatorul la 92C direct pe treapta de viteza maxima si se oprea cand temperatura ajungea la 88C - Nu aveam scurgeri pe sistemul de racire - Verificat si incercat inlocuit senzorul de temperatura Cand am traversat muntii Atlas (Maroc) a inceput sa fiarba motorul de cateva ori. Asta s-a datorat in primul rand altitudinii, dat fiind c-am ajuns la peste 2200m. 2) Evacuarea avea o scurgere iar cand forjam motorul tot fumul negru era degajat sub capota, poluand totul in jur. 3) Alternatorul. A picat fix cand aveam problemele cu fierberea motorului in muntii Atlas. Dat fiind ca nu exista conceptul de dealer Opel sau service asa cum il stim noi in Europa, a trebuit sa-l peticim de doua ori intr-o saptamana. Prima oara cand l-am carpit, a fost practic facut din piesele ok de la alte 7 alternatoare stricate. In continuare aveam martorul aprins in bord. Dupa cateva zile a inceput sa supraincarce pana la 17V (in loc de 12V cum este normal) si trebuia sa mergem ziua cu toate luminile aprinse, incarcand telefoane si ce mai aveam pe la indemana A doua (si ultima) oara cand l-am reparat au fost inlocuite regulatorul de tensiune si rulmentul. Dup-aia a mers cum trebuie pana la finish. In rest, n-am avut alte probleme de ordin tehnic. N-am avut nici macar o pana iar amortizoarele au tinut fara probleme
  2. Salutare! Misiunea a fost dusa la bun sfarsit si am reusit sa ajungem cu BADmobilul tocmai pana in Gambia! A fost o experienta incredibila, pe care consider ca fiecare dintre noi ar trebui s-o aiba cel putin o data in viata Am avut si probleme de ordin tehnic dar am putut intr-un fel sau altul sa le rezolvam pe parcurs. In perioada urmatoare vom posta impresii, poze si filmul aventurii pe site-ul nostru cat si pe pagina noastra de Facebook (pe care avem deja foaaaarte multe poze) Intre timp, va las cu video teaser-ul nostru
  3. Tarile pe care le vom parcurge in Africa sunt: Maroc, Sahara Occidentala (care de fapt este teritoriul Marocului), Mauritania, Senegal si Gambia. Dintre acestea Mauritania este singura tara care ar putea reprezenta un pericol insa vom merge in coloana, doar ziua iar in cazul in care situtia o cere se poate organiza escorta militara in zonele in care este nevoie. Referitor la mutarea clasicului Dakar in America de Sud, parerile sunt impartite si multi spun ca acest lucru s-a intamplat din ratiuni politice si de marketing. Am vorbit cu baieti care au participat la cursa Budapesta-Bamako chiar anul de dupa mutarea Dakar-ului si au fost de aceeasi parere, spunand si ca totul a fost safe si chiar funny Pe tot parcursul calatoriei vom avea live tracking prin GPS pe site-ul nostru si vom posta materiale foto si nu numai. http://www.badrally.ro/ https://www.facebook.com/badrally
  4. Salutare! Inainte de toate as vrea sa prezint, sunt Mihai si reprezint 1/2 din BAD Rally Conceptul din spatele Amsterdam-Dakar Challenge este ca masina cu care sa te inscrii trebuie sa coste maxim 500EUR, ceea ce nu este o problema majora in tarile vestice. Am vorbit cu participanti din anii trecuti si imi povesteau cum si-au cumparat Saab 900 cu 100EUR sau Daihatsu Feroza cu 250EUR. Poate tocmai datorita acestor preturi din Olanda au setat limita la 500EUR. De asemenea, dat fiind ca este o cursa caritabila, nu conteaza cine ajunge primul ci important este ca toata lumea sa ajunga la destinatie cu masina cat mai intreaga, ca apoi sa poata fi licitata. Colegul hitman spunea mai sus ca traversarea Saharei ar putea fi o problema. Intr-adevar, nu o sa fie un simplu, insa se va merge relativ in coloana si vom avea acces la ghizi locali daca este cazul, totul datorita organizatorilor care fac acest eveniment inca din 2004. Cum spunea VAXXi, pe masura ce imbatranim devenim din ce in ce mai conservatori. Tocmai din aceasta cauza am decis ca acum este momentul sa facem asta Iar pentru cei care au mentionat despre cazane, ce ziceti de acesti participanti cu Trabant? O seara faina Hehe, vezi ca acum o luna au ajuns niste baieti cu un Matiz pana in Mongolia fara probleme, in cadrul Mongol Rally Poti vedea mai multe pe pagina lor de FB - https://www.facebook.com/pages/Mongolio%C8%9Bii/204291163043833 (sau cautand "Mongoliotii" pe FB)
 

×
×
  • Create New...