Jump to content

allkool2all

Membru
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About allkool2all

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/30/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    allkool2all

Profile Information

  • Interests
    Neinteresante....
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz SE POWER R/SP Euro II
  • An
    2004
  1. Am schimat ieri uleiul din CV si am ramas uimit de rezultate. FFFFF BUNE! Evident aceeasi problema cu retrogradarea 3 - 2 si rar ueori cand era rece 4 - 3. Chiar si vara pornita de dimineata...agata 3 - 2 de ziceai ca se rupe cutia...caraia. Problema in totalitate rezolvata cu ulei TOTAL 75w80. Esta alta cutie...parca e noua. Cand am cumparat masina toate erau OK la a doua revizie din viata masinii parca...trebuia sa schimb uleiul de cutie. Zis si facut cu Valvoline 75w90, de atunci am probleme. Acu sunt iar fericit...parca nici nu imi vine sa cred...nu mai am teama de a baga a 2-a la 25 km/h.
  2. Din nou aceeasi problema...caldura mare, A/C, frane canci. Am observat ca e vb si de cat de cald este afara. Seara cand e mai racoare cred ca e compresorul mai putin solicitat si e mai bine..dar cand e f cald se simte grav. Ma gandeam ca poate am valva aia de pe furtunul de vacum bulita..sa schimb furtunul si va tin la curent. smailmiami...tu ai gasit ceva? ca io inca nu.
  3. La mine aia era..acu nu se mai aude nimic. >-
  4. Am fost la mecanic si e de la cureaua de alternator. Ciudat dar daca el asa zice..asa o fi. Masina are 33.000km si are 2 ani si 6 luni. Si cureaua nu a fost schimbata la revizia trecuta...desi trebuia.
  5. am auzit si eu un pacanit de curand..adica de azi a inceput si se aud din zona alternatorului sau ceva pe acolo oricum mai mult pe partea aia. (Canistra aia neagra ce e? De deasupra motorului..aia rotunda si ca un cilindru...?) Pacanitul e in functie de turatie.
  6. Am fost plecat in weekend cu buburuza mea in afara Bucurestiului si am avut ocazia sa testez comportare fara restrictor: IMPECABIL oameni buni. Depasiri cu a IV-a de la 85-120 de zici ca ai motor de 1000cmc nu de 800. Si sa nu mai vb de consum care a scazut. Oricum cheia e sa schimbi treapta 4-5 la peste 95Km/h si nu vei mai simti treapta a 5-a asa de lenesa..ba chiar la 110km/h in a 5-a cu pedala la fund(WOT) simti ca accelereaza. Poti sa depasesti si cu a 5-a!
  7. La SE POWER caseta de directie e la fel ca la cele fara servodirectie? Ca am inceput parca sa aud niste zgomote in fata. Si nu cred sa fie etrierii... Nu mai scrie cu limbaj IRC!
  8. Ieri dimineata am patzit-o! Ma duc la masina, deschid usa..ma asez pe scaun(intre timp un tramvai trecea pe langa mine)....inchid usa. SURPRIZA, dupa circa 2 sec mi se crapa luneta si se face praf. Asa ceva nu am patit de cand mama mo facut. M-am gandit ca a fost un pic crapata..dar e geam securizat..nu se poate doar un pic. Sa fi fost un fel de rezonanta cu tramvaiul...si sa fi fost presiunea mare in masina cand am inchis usa??
  9. in sfarsit am reusit...am schimbat..am bagat o cheie tubulara de 7 si a mers super usor..a trebuit sa dau filtru de aer jos. Am cumparat una bucata capac si rotor Mando...le-am schimbat si bucurie si artificii...nu mai face...poa sa ploua si sa tune ca numai tuseste Maty. Cand m-am uitat la capacul vechi am observat aprox 1mm de depunere pe electrozi...si de la electrodul central un fel de scursura pe acolo..un fel de apa bogata intr-o chestie mai lipicioasa...nuj ce draq era..ideea e ca era conductoare..ca atunci cand ploua se facea condens pe balaria aia si se impleticea. O problema rezolvata! URAAA >-
  10. Franeaza si fara servo dar mult mai greu...la mine daca opresc motorul si fac 2 pedale inca franeaza in schimb de la a 3-a se intareste pedeala si tre sa apas de imi ies ochii..semn ca servo functioneaza...valva aia de care ziceti voi unde e? E vb de furtunasul ala din servo care duce in capul galeriei de admisie..(in capatul opus clapetei de acc).Oricum smailmiami daca te duci la service...posteaza si tu aici ce ti-au zis baietii de acolo...ok? Astept cu nerabdare. fftopic: (Reductorul este o piesa din filtrul de aer...e in partea de sus a filtrului...exact la intrarea in tubul Venturi. Are o forma conica...si se scoate) http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1838 P.S. Tu ai SE sau SE POWER? Ma gendesc ca daca e POWER o fi prea incarcat motorul...si cu pompa de servo frana, si A/C si ServoDirectie...si nuj daca o regla bine IACul relantiul..?? Nuj ce sa mai zic..la mine acu nu mai e asa pregnant
  11. nuj sincer daca am sau nu valva ca nu m-am uitat...o sa va zic dar de cand am scos reductorul parca e mia bine cu frana. Legatura mea intre frana si A/C era ca la pornirea A/C ului turatia motorului la relanti scade si atunci cand franezi..apesi ambreiajul si automat motorul ajunge la relanti. Atunci dat fiind ca motorul este subturat vacumul din servofrana scade si d-aia nu tine dom'le.
  12. E doar impresia mea sau A/Cul de la matiz cand mergi din stop in stop nu prea face fata in zile toride? Poate e al meu defect...cand prinzi ceva viteza incepe sa raceasca bine...nu ar tb sa raceasca la fel si cand stai pe loc...? Ventilatorul ala zic ca ar trebui sa faca fata sa raceasca cat de cat freonul ala.
  13. Eu am scos restrictorul de vreo 2 luni si pot sa trag o concluzie: e mai bine...chiar si la turatii joase motorul este mai vioi..este mai elastic.Consumul este aproximativ acelasi..poate un pic mai mic. In nici un caz mai mare. La mine e mai mare din cauza uleiului ales putin cam vascos.(Mobil 1 5W50). O sa il schimb, promit. Diferenta mai mare am observat-o acum la venirea caldurii cand la pornirea A/C-ului masina nu mai este gatuita..se simte totusi dar mult mai putin. Aproape ca nu ma mai deranjaza in trafic.
  14. Cumva jocul se aude mai tare cand mergi pe piatra cubica cu roata barcata? Ca la mine atunci se aude mai tare. Cand merg drept si iau o "gropitza" parca nu se aude asa tare. Am joc la bascula dar parca se aude mai din alta parte. Caseta de directie la SE POWER e la fel?
  15. Am luat d-aia cu 138 de lei pentru ca este diferenta intre asta si sora mai ieftina..de 70, 80 de lei. E filozofie mare sa inlocuiesti bascula ca am un prieten care a schimbat la tico? Sa nu ma mai duc in service pt juma de ora! Bascula cam asa arata..e putin diferita de cea care e originala din masina? Sa fi schimbat matrita? Sau sa nu fie originala?
 

×
×
  • Create New...