Jump to content

Tricko

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Tricko

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    SB
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  1. Hankook Radial 818 155/ 70 R12 - 140 lei nou, 0km, fabricat in Coreea Pretul in magazin este 240 lei Predare personala in Sibiu sau il pot aduce in Bucuresti pe ruta BV-PH intre 8 si 12 oct. Sau livrare prin curier, cumparatorul plateste taxele.
  2. Din vara anului trecut am cumparat si eu un Tico din 2000 la 66000km care in ultima vreme a cam stat nefolosit. La achizitie am schimbat distributia iar apoi pe parcurs urmatoarele piese mai importante: 70000km - toba mijloc 71000km - placute frana/cablu ambreaj 72000 km -brate pivot/planetare 83000km - toate cauciucurile (deformate destul de rau) 87000km - placute frana 88000km - rulmentii la toate rotile/discurile frana/cilindri frana spate+stg fata/flanse amortizor Rulmentii pe fata i-am schimbat de mai multe ori, erau si de calitate proasta si au fost montati cu ciocanul. Acum am pus SKF la presa, sper sa nu mai am treaba cu ei prea curand.
  3. Am rezolvat problema, era din ambele cauze: si rulmentul prost montat si cilindrul cu uzura foarte mare. Cu ocazia asta am schimbat toti rulmentii: pe spate nu-i schimbasem pana acum, pe fata unul era prost montat si altul si-a facut uzura dupa aproximativ 1000 km (pe cutie nu scrie numele, ceva de productie poloneza). Am luat de la Badi rulmenti SKF pt toate 4 rotile cu 180 lei. Problema este ca la rulmentii de fata nu am gasit distantierii de cumparat separat si a trebuit sa iau 2 seturi de rulmenti, cei mai ieftini.
  4. Am ajuns si eu la service-ul lui Andrei, initial crezand ca doar pt a schimba rulmentii dar cum Tico-ul meu nu prea a avut parte de service serios de cand l-am cumparat anul trecut, am ajuns sa schimb si discurile de frana, flansele de la amortizor, cilindrii de frana spate (care erau intepeniti probabil dinainte sa cumpar eu masina), un cilindru pe fata, lichidul de frana... plus o inspectie generala ca sa stiu la ce sa ma mai astept. Cu alte cuvinte i-am stat pe cap lui Andrei 2 zile, l-am mai si incurcat cu o programare pt ca nu gasisem toate piesele si i-am dat si mult mai mult de lucru decat ne asteptam si cu toate astea nu si-a pierdut rabdarea, mi-a explicat toate nelamuririle ce le aveam plus ca a facut o treaba pe cinste la masina, a lucrat foarte ordonat, curat si cu scule adecvate... rulmentii pe fata au trebuit schimbati dupa apx 1000 km din cauza montarii proaste la ciocan. Andrei mi-a facut recomandari in ceea ce priveste piesele care mai merg folosite si ce este necesar a se schimba acum, am reusit sa salvam tamburii care aratau de parca masina a stat parcata 1 an in balta. Concluzia este ca sunt foarte multumit de lucrare si linistit ca pot circula in siguranta. La cat a fost de lucru pt mine pretul a fost foarte ok, inclusiv timpul in care a reusit sa le rezolve avand in vedere ca trebuia sa plec din Bucuresti si nici nu am reusit sa respect o programare. Mersi mult si spor la treaba!
  5. Ce cantitate de ulei intra in cutie la un schimb?
  6. Buna, m ar interesa usa portbagaj cu luneta doar daca are liniile pt dezaburire neintrerupte si functionale.
  7. Ok, mersi . Incerc sa ajung pana la 15.30 maine.
  8. Buna, m ar interesa usa portbagaj cu luneta doar daca are liniile pt dezaburire neintrerupte si functionale.
  9. Salut Andrei, Ai avea timp marti 30.09 dupa amiaza sa-mi schimbi rulmentii la ambele roti spate la Tico (posibil si la o roata fata-prost montat acum vreo luna, va trebui sa constati tu daca e cazul). Eu doar marti pana a doua dimineata sunt in trecere in Bucuresti si revin in 8.10 timp in care masina va ramane in Bucuresti. Rulmentii ii am deja pt toate 3 rotile, ai putea sa-mi estimezi si costul? Mersi. O seara faina.
  10. Puteti sa-mi recomandati un mecanic/service in Bucuresti? Cred pana la urma ca @cris06 are dreptate, problema vine din etrier. In cazul asta trebuie schimbat pistonul sau doar bolturile? As vrea sa am si piesele la mine cand merg la mecanic. Multumesc inca o data.
  11. Am mai dat azi o data roata jos, fara sa demontez si etrierul insa (si din lipsa de timp si pt ca nu am mai facut asta pana acum) si am invartit de roata ca sa-mi dau seama de unde vine infranarea. Am incercat sa indepartez placutele cu surubelnita dar la fel mergea. Ce am uitat sa mentionez ieri este ca o data cu rulmentul am pus si placute noi la ambele roti. Azi m-am uitat la rezervorul de lichid de frana in care lichidul depaseste cu vreo 2mm linia de MAX. Totusi, daca problema vine de la prea mult lichid ar trebui sa influenteze ambele roti, nu? Daca problema este de la piston, e posibil ca zgomotul rezultat sa fie foarte asemanator cu cel al unui rulment uzat?
  12. Mie nu mi s-a parut c-ar fi de la etrier/placute, infranarea parea mai mult sa vina din butuc, planetara sau rulment. O sa ma mai uit maine o data mai atent. Mersi pt raspuns.
  13. In urma cu o luna am schimbat rulmentii pe roata fata dreapta iar ieri a venit randul celor de pe roata stanga. Desi am folosit aceeasi marca la ambele roti, la roata stanga se aude un huruit destul de puternic la peste 60 kmh. Apoi am mai sesisat la viteze mici (plecare de pe loc sau inainte de oprire) un scartait ca de cauciuc. Am dat jos ambele roti si am observat ca roata stanga (cea la care am schimbat ieri rulmentul) merge infranata si asta nu din cauza placutelor iar scartaitul provine de la burduful planetarei,cel dinspre roata. Prezoanele erau foarte incinse dupa o distanta de 70 km la viteza de apx 90kmh la drum lung fara franari dese. Problema e ca am ajuns cu masina la Bucuresti si nu mai ajung prea devreme cu ea acasa pt a o duce la service-ul care mi-a schimbat rulmentul. Aveti idee daca e problema de la rulment prost gresat sau de la montaj? Mai pot merge cu ea in siguranta inca 300 km pana acasa?
  14. Am rezolvat-o, era de la parbriz. Am scos de tot chederul ornamental din partea de sus a parbrizului si l-am inlocuit cu silicon negru pentru parbrize, nu eu personal ci firma care mi-a inlocuit parbrizul. Au trecut cam 2 luni de atunci si nu am mai avut probleme deloc.
  15. Am dat jos si aripa iar gaura de scurgere era libera si nu parea sa aiba fisuri pe unde sa poata patrunde apa. E posibil totusi sa fie nevoie sa inlocuiesc siliconul de la imbinarile de langa gaura de scurgere? Nu parea foarte copt nici ala si chiar daca ar fi nu-mi pot inchipui cum ar permite sa treaca totusi asa multa apa, in conditiile in care gaura de scurgere nu e infundata.
 

×
×
  • Create New...