Jump to content

euro4

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About euro4

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    iasi
  • Auto
    Daewo
  • Model
    Matiz
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    is11adp
  1. M-am uitat la pistonase se apasa inauntru destul de greu, invart roata si placutele ating discul ce trebuie sa schimb?.Se simte cite odata ca merge infranat iar daca las pe liber coboara acul la turometru foarte repede.Nustiu dar nui gandit deloc sistemul sa se retraga singur,servofrana asuta la ceva?
  2. voi cumpara kit distributie de la un magazin numai pt matiz si chevrolet sper sa nu fie copii.Dar a mai aparut o problema se aude un zgomot de avion la roti numi dau seama ca din fata sau spate ,dar discurile de frina fata sunt ferbinti tare.daca ar fi rulmentii ar trebui sa aiba joc roata?
  3. mia pus tot garniturile vechi,nu ar trebui sa curga benzina? ce curea si rola sa cumpar? daca nu curge ulei pe la semeringuri sa le mai schimb?
  4. am scapat de una a venit alta.dupa ce mia curatat injectoarele se aude un fasit ca o aspiratie de aer printro gaura ,furtunele is verificate nui spart nici unu,am desfacut capacul la distributie si cureua ii slaba tare zic eu si mult praf maro sau scama maro are cineva ideie despre asta?
  5. Am rezolvat problema.Era injectorul 3 infundat partial 2 gauri si pt ca ii capat de rampa si toata mizeria se aduna acolo.
  6. La aprindere cred ca nu-i nimic pt ca orice fisa scot se simte diferenta ,doar la p3 foarte putin. Atunci ramine joc la culbutori, injector infundat si bujiile is albe/galben(amestec sarac in benzina?). Astept pareri. Am uitat sa mentionez ca la motor nu-i umblat deloc, nici macar la capac chiulasa.
  7. aceiasi problema o am si eu dimineata cu trepidatu si sa se opreasca dar ramine nonstop trepidatu.Cand am luat masina 32miikm si nu a tinut garantia pt ca era distribuitor de piese auto si revizii a facut cu baietii lui.cred ca nu a facut verificare la culbutori la 10miikm.ca a zis ca de cind a luato el trepida un pic
  8. am luat toti senzorii de pe un model ca al meu si nici o schimare .Ramine sa curat injectoarele
  9. is defecte bujiile sau bobina ?
  10. am scos bujiile si is la fel albe cum leam pus acu 2-3 saptamani,ii normal?
  11. cum pot verifica supapa EGR? iam scos mufa cu mototul pornit si nici o modificare.is disperat
  12. cit trebuie sa fie distanta la bujii?multumesc de sfaturi am citit in manual service ca rezistenta injectorului trebuie sa fie 11,6-12,4 ohmi si sa creasca usor daca are o temperatura mai mare de 20*C.Eu am masurat pe toti 3 si au 15.3 .mai spunea tot in manual ca daca nu au valorile 11,6-12,4 ohmi trebuiesc schimbati , ii adevarat?
  13. asa am scos asa am pus NGK BPR5EY11.Fise masurate 2,70-2.80-2,90 khomi. sa fie injectoru 3 blocat?sau culbutori dereglati?
  14. Trebuie schimbate ? face intermitent doar cind o fortez mai tare.am schimbat bujii acu 2 sapt.am desfacut prima sonda cu 2 fire de la galerie ii curata,se vedea o sita in bomba ceea si era ca noua nici un pic de funingine, la fel si cea cu 4 fire .da in nas cind jocu culbutorilor ii mare sau mic? are 42mii km,Cu orice treapta daca accelerez mai tare se aude un tacanit constant multumesc
  15. salut,am un matiz 2008 euro4 se aprinde check sta aprins cite 2-3zile apoi se stinge 1-2 zile (se apinde dimineata la rece acu vara) si intermitent uneori.Motorul se sguduie tare se aude urat/tacanit,dupa ce se incalzeste merge mai binisor.am fost la test si mia dat cod P0300.Scot fisele pe rand iar la piston nr3 nu prea se simte diferenta.citiva senzori au fost verificati cu schimb de pe o masina fara probleme.(bobina fise-iac,tsp) a mai patit cineva asa? Edit modertor: chiar ti se pare interesanta scrierea cu caractere ... taiate ???
 

×
×
  • Create New...