Jump to content

madabz87

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About madabz87

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  1. Stiu ca unele lucruri le poti face singur , dar sunt fata, nu ma pricep sa repar.Nu-s asa blonda sa bag motorina in loc de benzina,(am auzit povesti cu ''nu stiu de ce nu mai porneste masina ca doar i-am pus benzina daia buna diesel'') sau sa nu stiu sa schimb o roata, sa intuiesc ce se aude troncanind, ce e o placuta de frana, unde se afla, cum arata, etc.Dar nu stiu sa si repar. Nu ma bag sa fac vreo prostie si uite asa sunt la mana servisurilor. E aiurea cand nu te poti descurca singur. Pentru ca altcineva nu isi da interesul pentru lucrul tau asa cum ti l-ai da tu. Merci pentru ponturi.Suna interesant si de incercat ce spui tu, dar nu ma bag eu sa nu cumva sa dau foc la masina )) Cand te duci la servis pentru ei cel mai simplu e sa spuna :''schimba aia''. Nu sta nimeni sa verifice, sa curete, sa se chinuie, etc. Si nu fac treaba cum trebuie ca sa te duci la ei pana te chelesc de bani. Cand m-am dus cu becul de la ulei aprins, nu mi-au masurat nici presiunea uleiului. Ca nu se potriveste manometrul si ar fi mai bine sa schimbam sonda ca poate e de acolo. Bafta mea a fost ca au nimerit-o Ca puteau fi si alte cauze
  2. Nu mai curge pe la planetara.Cand curgea pe la planetara, se vedea pe scut. Am deschis capota si pe undeva prin dreapta sub filtru e uns.Curge uleiul pe undeva.Se prelinge, de undeva. Ma depaseste.Probabil o sa ajung la servis cat de curand La altul, nu ma mai duc la Dorei unde am fost pana acum.
  3. Matizul, are calculator ? nu ma pricep, e prima mea masina.Dar nu pare asa sofisticata incat sa aiba computer de bord, Nu mi-a aparut decat ieri in mers, si mergea masina normal.Mai acceleram , mai disparea, aparea din nou. In schimb imi apare cateodata dimineata cand e frig afara, pana se incalzeste motorul (aprox 5-10 min max), sta chek-ul aprins si merge intrerupt.Nu prea stiu ce sa ii fac sa ii dau de cap si nici mecanici care sa isi dea interesul la mine in oras, nu prea sunt. Am fost la ei de 3 ori pt ca imi curgea ulei pe la planetara. Intr-una din vizite, mi-au spart un rulment.
  4. Multumesc pentru raspunsuri. La mine s-a rezolvat cu becul de la ulei. A fost doar de la sonda. Dar pe drum surpriza: s-a aprins chek-ul .Se mai aprinde , se stinge singur. Am umblat putin pe la fise se stinge daca impingi putin de ele se stinge becul. O sa le schimb maine, cu unele noi, sa vad daca mai apare problema. Asta nu mi s-a mai intamplat pana acum. Ceva pareri ? de la ce ar putea fi daca sa presupunem ca de la fise nu e ?
  5. Merci pentru raspuns. Am schimbat sonda azi. Am mers aproximativ 20 km cu masina si nu s-a aprins becul.Dar oricum nu se aprindea mereu. Daca nu mi se mai aprinde deloc, banuiesc ca e totul ok nu risc sa raman pe drum , nu ?
  6. Buna. Am si eu o problema cu becul de la ulei. Dupa ce se incalzeste motorul se aprinde martorul de ulei si nu se mai stinge. Dar daca opresc motorul si repornesc, ramane stins. Face asa de vreo luna. Intre timp am schimbat uleiul ca am zis ca de acolo e . Am pus GM 10w40 si filtru ulei Mann. Problema a reaparut azi doar ca s-a stins mai greu decat de obicei.Am bagat-o pe un drum de tara si martorul se stingea se aprindea ca si cand ar fi un contact imperfect pe undeva si de la denivelari tot palpaia becul. In fine am fost la servis.Mi-au zis ca nu se potriveste manometru ca sa masoare si mi-au spus sa schimb sonda ca probabil de acolo e. Acum eu nu ma pricep, dar din ce am citit pe aici pot fi mai multe cauze:supapa PVC de inlocuit, pompa de ulei, ceva infundat, poate sonda cum au zis ei..Voi ce ziceti. ? Maine oricum schimb sonda(tot am facut comanda de piesa si nu costa decat19 lei), sa vad daca mai face asa. Si inca o intrebare?daca merg cu becul aprins aprox 200 de km (am un drum de facut in weekend ) si nu stiu daca rezolv problema , care sunt riscurile? Dupa cum am mai spus, becul se mai stinge nu ramane aprins mereu. Banuiesc ca atunci functioneaza normal si nu trebuie sa imi fac probleme cat timp nu e martorul aprins , nu ? Masina e Matiz din 2003 . Am uitat sa spun ca au verificat la servis si ceva legat de motor si mi-au zis ca nu pare sa fie nimic grav, la motor nu se aude nici-un sunet care sa indice probleme.
  7. Buna . Vad ca e mai vechi topicul, dar sper totusi sa mai intre cineva pe aici sa ma lamureasca si pe mine. Ma gandesc sa imi schimb uleiul si la motor si la cutia de viteze la un Matiz din 2003, motor 796. Am citit diverse pareri. Cum ca ptr motor ar fi recomandat de constructor ulei sintetic 5w30, 5w40 ori 10w40 daca e motorul mai uzat.Si al meu cred ca e cam uzat .Are ceva km la bord. Pentru cutia de viteze 75w80 recomandat de constructor sau 75w90 spun altii. Voi ce imi recomandati ? eu as merge pe 10w40 la motor si 75w90 la cutie. Cati litri sunt necesari?Ajung 3 ,itri pentru motor si 2 litri pentru cutie ?
  8. Aceasi problema o am si eu. Vad ca e topicul vechi, nu stiu daca mai intra cineva pe aici. Am un Matiz pe benzina din 2003 si mi se aprinde chek-ul in bord, apoi merge intrerupt, nu trage. Asta se intampla 10-15 minute dimineata cand e motorul rece.Apoi daca merg toata ziua cu ea si nu mai face asa. Merge foarte bine. Am schimbat deocamdata bujiile.Tot asa face dimineata. Ma gandesc sa schimb si fisele ca nu sunt asa scumpe.Daca nu functioneaza poate o duc la servis , dar dupa cum spunea cineva pe aici, aia te pun sa schimbi piese aiurea , poate remediezi problema, Cineva care a avut aceasi problema, a-ti rezolvat-o ? ce era in neregula?
  9. De ce zici tu ca de la baterie ? nu se incarca bine si ramai fara curent? nu cred. Ca nu face probleme numai dimineata. Daca acum merg cu ea nu stiu cati km si opresc motorul si pentru 2 minute, cand dau sa il pornesc iar , nu mai ia deloc. Bateria are vreo 2 ani si e Varta.
  10. Buna seara. Am si eu niste probleme cu pornirea la Matiz. Are momente cand, nu invarte deloc, raman martorii aprinsi in bord, dar de invartit, nimic.E moarta. Nici macar nu incearca sa porneasca. O imping, apoi porneste, merge n-are treaba o perioada. La relanti, mi se aprinde in bord, martorul de la baterie. Banuiesc ca nu incarca.In mers, incarca, se stinge becul. Am fost la servis si mi-au spus ca problemele mele cu pornirea sunt de la alternator. Ca trebuie schimbat, Dar nu vad legatura.Mi-e ca mi-au spus numai asa ca sa scape de mine pentru ca erau ocupati Eu ma gandeam mai bine ca ar fi ceva pe la contact, contact imperfect sau eventual probleme la electromotor. Ca trebuie schimbat alternatorul, da e evident. Dar nu cred ca prblemele de la pornire sunt tot de acolo. Voi ce spuneti ? Cum e?
 

×
×
  • Create New...