Jump to content

bucata

Membru
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About bucata

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos 1.2
  • An
    2004
  1. Merci, am vazut pe forum ca si la Tico e la fel. Ma gandesc sa astept sa mai treaca frigu sa nu se sparga vreun plastic si dupa aia incerc.
  2. Salut, Am oglinda dreapta rupta si vreau sa o inlocuiesc. Am cumparat deja una dar nnu stiu sa dau jos ce a mai ramas din cea veche. Mai exact, nu stiu cum sa scot masca din interiorul masinii ca sa pot desuruba partea de pe exterior. Am incercat sa caut manualul de service dar pe Topicul inchis despre manuale nu mai merge nici un link. Ma poate ajuta careva? Multumesc. E vorba de chey Kalos 2004, 5 usi.
  3. Merci. Asta e o veste buna. Acum intrebarea e: e complicat? Trebuie neaparat un service? As incerca eu, mai ales daca e o treaba mecanica.
  4. Salut. Cred ca aici ar trebui sa-mi spun si eu pasul. La Kalosul meu de 1.2l ambreiajul tine foarte sus. Adica parca nu mai am cursa deloc. Se poate regla de undeva sau e totul dus si trebuie sa inlocuiesc ceva?
  5. Da, asa ne-au spus si noua. Ca ne costa caseta 3000lei + manopera 1000lei (aproximativ). Total 4000lei. La banii astia mai bine vind.
  6. Sa inteleg ca raspunsul la intrebarea mea ar fi: stai linistit, n-ai nici o problema
  7. La mine a fost simplu. Masina a stat o saptamina la tinichigerie. Cind mi-au zis ca e gata si sa o iau, i-am rugat sa o bage ei la revizie. Dupa ce au terminat revizia si au zis sa vin sa o iau, i-am rugat sa ii faca ITP-ul. Tocmai ca sa nu ma cert cu ei. E revizia facuta la ei, n-ar avea motiv sa iasa prost ITP-ul. Masina a luat-o sotia mea. Poate vazind-o au incercat sa o sperie. Intrebarea este daca eo fi sau nu adevarat ce i-au servit ei. Adica prostia cu caseta de directie. Mi se parea normal sa ma avertizeze cei de la revizie, nu cei de la ITP. Cum am spus, masina nu are nici zgomot si nici joc de nici un fel. Iar statia ITP e cea din cadrul serviceului GTT.
  8. Salutare tuturor! Acum o saptamina am scos masina din service. Ceva tinichigerie, revizie de 4 ani (la 42000km) + ITP. Toate bune si frumoase. Doar ca la ITP, desi mi l-au dat fara sa-i "ajut", i-au spus sotiei mele ca trebuie sa schimbe casteta de directie!?! Masina nu scoate nici un zgomot, directia nu joaca, pare sa fie ca la inceput. De unde si pina unde? Satori, in 2005 ai postat aici ca ai joc si ca ar trebui schimbata caseta de directie. Au trecut peste 3 ani. Problema ta s-a agravat? Ai schimbat caseta? Sau a fost un foc de paie? Mi-e teama sa nu fi zis aia ceva doar ca sa bag masina in service. Desi a ajuns la ei la ITP direct de la ei de la revizie!!!! Oricum, pina nu simt eu ceva nu intentionez sa actionez.
  9. Vad ca tu compari, cumva, mere cu pere. Iata comparatia mea: Kalos 1.2: consum 9.2% Peugeot 307 hdi - consum 6.6%. Soferul e acelasi, traseul e acelasi, AC pornit nonstop la Peugeot (doar cind e nevoie la Kalos). Eu platesc combustibilul la ambele masini. Deci mi se pare cam mult la chevy. Unde mai pui ca nici n-am puterea de la cealalta. Dar revin si spun ca vad ca toti aveti cam acelasi consum. Deci asta e. Merg mai departe.
  10. Cred ca am uitat sa precizez ceva. Am zis ca SNova e mai nervoasa. Doar ca o compar cu Kalosul meu, care are 1.2l. S-ar putea sa conteze un pic. Dar, cu toate astea, prefer kalosul.
  11. Subscriu la ce ai spus. Am avut SNova si consuma mai putin. Si in mod cert era mai intepata.
  12. Mi-am facut si eu consumul. Asta dupa ce 4 ani nu m-a mai interesat subiectul. Rezultatul 9.2%. Mers numai prin oras. Cu AC pornit, evident. Ca sa fiu cinstit mi s-a parut mult. Dar citind pe aici vad ca si altii stau la fel. Credeam ca mi-a imbatrinit masina. Dar inteleg ca pentru plimbatul zilnic in Bucuresti, cind e aglomeratia mai mare, si cind e soarele mai puternic, cam asta e scorul.
  13. De uscat pare ca s-a uscat. Cel putin la suprafata. Doar ca ... pute.
  14. Ok! Gresala mea. Poate eram prea suparat ca, desi am o masina luata de noua, incep sa am probleme cum aveam pe vremea daciilor vechi. Scuze daca am interpretat gresit. Am inceput deja sa merg cu geamurile deschise. Nu m-am gindit sa merg cu aerul pe recirculare, voi incerca. Ideea e ca mocheta s-a cam uscat. Am tinut masina la soare cu usile deschise (intr-o curte). Am si norocul ca masina e neagra. Doar ca eu stiu cit de imbibat cu apa e buretele de sub mocheta. De ala imi e frica. Ca nu pare sa aiba zone pe unde sa se aeriseasca. E clar ca mi-e cam lene sa desfac tot. Asa ca voi spera sa se aeriseasca pur si simplu.
  15. Noutati! Am gasit sursa problemelor dupa ce am desfacut masca de la stergatoare, aparatoarea de la aripa si mocheta si buretele de protectie de peste pedalier. Turnind apa, am constatat ca intra in masina pe undeva prin stinga, in dreptul bordului. Pentru ca nu vroiam sa desfac bordul, si nici nu imi incape capul acolo ca sa vad ceva, am luat-o la pipait. Si am aflat, cu stupoare, ce am patit. Un manunchi de cable intra dinspre motor (aripa) in masina prin pedalier. Cablele trec printr-o garnitura de cauciuc care este prinsa de tabla. La mine garnitura aia era sarita. Cum am montat-o la loc, tot pe pipaite, cum n-a mai curs apa. Deci am rezolvat cauza. Doar ca tot buretele de sub mocheta este imbibat cu apa. Si miroase. Cred ca incepe sa mucegaiasca. Si ca sa scot mocheta imi trebe ceva timp. Trebe scoase scaunele, pt ca mocheta e dintr-o bucata. Trebe scoasa masca de pe mijloc cu schimbatorul si frina. Asta nu iese decit daca scoti si maneta de la frina de mina. Pina aici am ajuns si a trebuit sa string si sa pun totul la loc. Dar daca nu o scot, incepe sa mucegaiasca si nu mai e de stat in masina. Tot ce sper e sa nu patiti si voi la fel. Mai ales "Razv" caruia ii pasa mai mult de gura lumii decit de probleme ce trebuie rezolvate.
 

×
×
  • Create New...