Jump to content

luciano

Membru
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

About luciano

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    smartlucian@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    vaslui
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico "limited edition"
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    VS 05 MOV
  1. eu m-am resemnat cu zgomotul etrierilor, dupa ce m-am stresat ani in sir am decis doar sa dau mp3-ul ceva mai tare de ceva timp incoace. Nu prea exista solutii pt zgomotul etrierilor, am incercat si cu mici bucatele de cauciuc pt a le fixa dar se pare ca la o frana mai serioasa pe la 120 se cam topesc si acestea...asa ca...il pun pe nicolae guta
  2. Eu am fost putin dezamagit de tico-losul meu coreean, motorul si sasiul sunt brici inca( dupa 11 ani), fara gram de rugina cu vopseaua originala iar motorul toarce perfect dar am schimbat bratele, bieletele, si pompa de benzina la 37.000km , pompa de apa la 45.000 km,discurile de frana recent (erau ovalizate) la 51.000 km. masina mea are in prezent 54.000km si o am de noua. In trecut am lucrat pe un tico "romanesc", de la 0 la 340.000 km am schimbat doar o data pompa de bezina si odata o bieleta in rest doar consumabilile (bujii, fise, filtre, curele,lichidele, amortizoarele), ATAT! A fost the best of the best masinuta aia...
  3. Daca ar fi de la turatie atunci problema ar fi numai de la relanti, nu? Pot sa am si 120km/h ca tot nu merge in treapta 3 de ventilator.
  4. Nu-i cazul, chiar daca opresc toti ceilalti consumatori aceeasi poveste iar in instalatia electrica nu s-a intervemit niciodata, totul este original. Cred ca are legatura cu vre-un termostat sau ceva de genul dar nu sunt sigur
  5. Am o mica problema la AC-ul masinii mele, mai precis merge numai in treapta 1 si 2 a ventilatorului, daca comut pe treapta 3 a ventilatorului se decupleaza AC-ul. De asemenea daca actionez geamurile electrice aceeasi poveste, se decupleaza AC-ul. Are cine habar care este cauza? (mentionez ca virgula comutatorul treptelor de la ventilator este ok) Multumesc, Foloseste te rog functia
  6. Intr-adevar anvelopele imbatranesc dar ca o baterie dupa 10 ani de folosinta sa-ti porneasca la -30C iarna eu zic totusi ca spune multe si nu-s un caz izolat, vecina mea care l-a cumparat in acelasi timp cu mine la fel; are anvelopele si bateria originale. Eu cand aud ca la Matiz amortizoarele cad dupa 5000km, bateria dupa 2-3 ani , anvelopele nici nu merita mentionate ca-s de tot rasul sau tot felu de chichite din astea cu ECM, senzori viteza, furtunase, etc mi se face rau. Am o ruda in olanda care are cumparat de acolo un Matiz acum 4 ani, in prezent are 120.000 km si nu a avut nici cea mai mica chichita la el, nici macar odata! doar reviziile de rigoare cu respectarea graficului. Tare ma tem ca se va intampla la fel si cu Chevrolet-ul "made in romania"
  7. geta are dreptate, la masinile pe injectie din anii 70- 80 nu exista ECM ci doar un circuit ce tine injectia sub control. Sa nu uitam ca primele motoare pe injectie de benzina au fost folosite in al doilea razboi mondial pe avioanele de vanatoare mitsubishi cand nici macar tranzistorii nu erau inventati .Ulterior s-a trecut injectia prin ECM in primul rand pentru a eficientiza performantele motorului inclusiv respectarea normelor de poluare si nu numai. (cel mai elocvent exemplu tico cu euro2 -desi nu este pe injectie micul modul de control al gazelor are rolul de a mentine noxele sub un nivel prestabilit) cu privire la problemele matizului mi se face sila si greata, singurul cometariul "made in romania". Coreenii u proiectat si construit masini cu un raport pret/calitate excelent, pacat ca tot ce trece prin romania isi pierde calitatea si nu numai... Ca exemplu am un tico din 96 din Coreea la care nici macar anvelopele si bateria nu le-am schimbat si are 100 de mii acusi
  8. In momentul cand ajunge ulei in filtrul de aer atunci motorul e varza, nu are nici o legatura cu uleiul prea mult in baie sau garnitura de etansare. fenomenul e urmatorul: se pierde compresie in cilindri, compresia pierduta pulverizeaza uleiul pe furtunul ce preia gazele nearse din motor si le reintroduce pe admisie exact dupa filtrul de aer si asa te trezesti cu ulei in filtrul de aer. Masina aia are 20.000 km cu inca un zero dupa! Verifici uleiul dimineatza? daca nu consuma ulei atunci garantat motorul a fost segmentat!
  9. tureaz-o pe la 4-5000 sa vezi daca scoate fum. daca scoate e clar segmentii. Asta cu gazele de ecartament, stropii de ulei de la buson sunt interpretabile...
  10. Nu va mai stresati cu huruitul din cutie la rece, nu este tico fara acest huruit, garantez eu! doar exceptii- poate 5% care nu le huruie. La al meu a inceput de la 22.000 km sa se auda, la un foarte bun amic de-al meu inca de la 9500 km, la un vecin cam la fel deci asta e boala lor...
  11. Am observat un fenomen ciudat la Tico-ul meu de 4 zile. Am cumparat un spray pt curatat carburatorul nu pt ca era infundat ci doar pt intretinere pe care l-am pulverizat aproximativ jumatate in carburator, cate un pic pe valva PCV si in fiecare furtunas de vacuum. Pana in momentul acela n-am avut nici cea mai mica problema cu acceleratia la rece dar de atunci de cate ori plec cu motorul mai rece nu raspunde instantaneu la acceleratie. are o intarziere de 1-3 sec in functie de cat de tare apas acceleratia. Dupa ce se incalzeste la normal motorul merge perfect. Nu pot spune ca da in nas dar nici normal nu este. Mentionez ca am toate consumabilele noi- filtre, fise,bujii. benzina numai de calitate. A mai patit cineva fenomenul? Am folosit spray 2+2
  12. Numai in treapta 2 nu se mai aude? In 4 si reverse tot se aude? Porneste motorul si pune pe cineva sa traga de el spre fata, spate, lateral.
  13. @kornelush ,Cum sa pui ulei 15W la 7000 km? Cine te-a invatat pe tine asta? Vre-un vanzator care doar pe asta il mai avea pe raft sau vre-un mecanic care a facut mecanica la seral toamna? Sau poate vrei ca motorul sa ajunga mai rapid la uzura optima. Schimba-l de urgent cu 5w daca nu vrei sa te pandeasca 6 tone de belele mai tarziu. 15w se pune la matiz doar in mometul cand incepe sa consume ulei ! Cam asta spune Suzuki motors...
  14. Ideia era ca la un consum de ulei de 1 litru la 5000 km trebuie sa fii un perfectionist plictisit de prea multi bani in buzunar ca sa desfaci motorul. Recomadarea mea este sa se umble in motor la un consum de 1 litru la 2000-2500 km.
 

×
×
  • Create New...