Jump to content

alin21iacob

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About alin21iacob

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    alin21iacob@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    radauti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    lacetti
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    SV 81 DEA
  1. multumesc de raspuns, in legatura cu dpf ul , din cauza utilizarii masinii intr+un oras de 4-5 km diametru imi tot creste nivelul uleiului, am iesit cu ea in afara mers mai turat a tinut o bucata dar problema a revenit, acu tre sa ii fac revizia de 60000 km si am luat o agila pt oras, pt a evita mersul pe dist scurte si o voi folosi doar pt iesirile in exterior monitorizand situatia cu nivelul uleiului
  2. o intrebare va rog la ulei 5w40 dpf castrolul este ok, a pus cineva la lacetti, sau imi recomandati sa merg pe gm 5w40 care e mai scump as pune castrol pt ca e mai accesibil la pret iar eu am problema cu nivelul crescut de ulei din cauza dpf +ului IMI POATE SPUNE CINEVA DACA A SCOS DPF+UL DE PE UN LACETTI, CARE AR FI PROBLEMELE DACA L+AS SCOATE CA MA MANANCA CU ZILE AM VB LA REVO ORADEA E APROX 250 EURO, SCOS EFECTIV SI ANULAT SIN SOFT VA MULTUMESC, ASTEPT RASPUNS
  3. am si eu o problema la un lacetti diesel daca ma poate ajuta cineva am martorul de airbag aprins in bord, m-am uitat la fire, mufe de sub scaune dar nimic... ca un om responsabil ... ce sunt mi-am achiz un tester elm327.. l-am pus sa vad daca imi arata la ce airbag ar fi problema, dar nimic... IN SCHIMB IMI ARATA URMATORUL COD P2293 FUEL PRESURE REGULATOR2 PERFORMANCE din cate am vaz pe net si am inteles eu este vb de un regulator de presiune... ma poate ajuta cineva cu informatii mai concrete si despre airbag si despre cod multumesc
  4. am si eu o problema la un chev lacetti 2.0 diesel daca ma poate ajuta cineva... mi-a crescut nivelul la ulei cu aproximativ 1 cm peste nivelul de maxim al jojei... am sunat la focsani la reprezentanta si mi-au zis ca e de la filtrul de particole a mai patit cineva asa ceva, este posibil asa ceva, ce trebuie sa fac... sa schimb uleiul si filtrul in primul rand, iar apoi incerc sa ii fac regenerarea din mers sau sa merg la reprez? multumes aceasta a fost problema.. mircea mi-ai raspuns in partea de sus a paginii.. problema a revenit, am fost la reprezentanta la focsani, mi-au spus ca problema e din cauza regenerarii, mi-ai instalat un soft mai nou care nu cere regenerarea asa de des, am pus ulei mult mai scump 5w40 si nu 5w30, si miau zis ca la 2- 3 sapt sa ii fac regenerarea(intre 20-25 km cu 3000 tur in tr 3),; o buc a fost ok, nu am facut regen la vreo 3 sapt si iar a crescut nivelul(acu e la max, pt ca cand l-au schimbat a fost lasat mai jos); i-am facut aprox la 3 sapt asa zisa regen si acum e tot asa . nivelul lichid de racire este ok deci nu cred ca ar fi chiloasa... asta e povestea, acu intrebari: am un coleg care la un volvo i-a anulat filtrul de part din calculator si la scos cu totul, se poate face asa ceva si la lacetti? pt regenerare are laceti un bidonas cu lichid ceva? lo volvo respectiv are si e scump... cand i-au pus testeru la focsani mi-au zis ca motorul e perfect, ca nu are nici o problema, ce e de facut ca sunt sigur ca nivelul va creste iar ps o fi doar de la mersul in orasul asta de cuvânt_urât in care stau ca are 5 km pe diagonala, deci orice pornire / iesire e un mers cu motorul la rece, subturat pe dist scurte dupa cum ai spus tu MULTUMESC, ASTEPT RASPUNS
  5. multumesc pentru raspuns e foarte concludent i-am schimbat azi uleiul cu riscul de rigoare si filtrul, iar dupa i-am facut o regenerare dupa cum scrie in carte, aprox 15 min constant...aprox 3000 tur.. il monitorizez si voi vedea, dar cred ca problema, dupa cum mi-ati spus a fost ca sotia merge zilnic 2 km la serv dimineata,2+2 la pranz ca are pauza si + inca 2 pe la ora 17 cand vine iar acasa, de fiecare data motorul rece... o sa va spun daca mai face, eu unul sper ca nu
  6. am si eu o problema la un chev lacetti 2.0 diesel daca ma poate ajuta cineva... mi-a crescut nivelul la ulei cu aproximativ 1 cm peste nivelul de maxim al jojei.... am sunat la focsani la reprezentanta si mi-au zis ca e de la filtrul de particole a mai patit cineva asa ceva, este posibil asa ceva, ce trebuie sa fac... sa schimb uleiul si filtrul in primul rand, iar apoi incerc sa ii fac regenerarea din mers sau sa merg la reprez? multumes
 

×
×
  • Create New...