Jump to content

sorin_frumuseanu

Membru
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About sorin_frumuseanu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/13/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://sorin-frumuseanu.blogspot.com/
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    sorin_frumuseanu

Profile Information

  • Location
    Orsova
  • Interests
    Matiz
  • Din
    Orsova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz SE
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    MH-01-BEA
  1. Se pare ca tobele mele sunt coapte, motiv pt care vreau sa cumpar toata evacuarea-cap coada pt matiz euro 2 (2004), din dezmembrari. Multumesc.
  2. Se da matiz euro 2, din 2004. Daca am inteles bine, prima "umflatura" dupa racordul flexibil este catalizatorul. Ieri am avut bucuria sa se desprinda pe drum, pe un frumos drum de tara, din fericire in apropiere de multe sarme de baloti. Din cate am vazut, "umflatura" sunt doar doua table prin care trece fain frumos o teava. Adica zona de unde s-a rupt se pupa la fix, teava la teava. Posibil sa nu am catalizator deloc si doar sa fie teava imbracata in ceva care pare catalizator? Mentionez ca am facut itp pe bune, in diverse orase si nu am avut probleme.
  3. Macara manuala usa sofer pentru Matiz? (stanga fata) Banuiesc ca e model E (2004). Multumesc
  4. Bine ca s-a rezolvat Ma documentez acum la ce trebuie inlocuit la 90 mii km chiar daca arata bine. Am verificat si cablul de ambreiaj (spunea cineva ca se subtiaza) si pare ok.
  5. Rezolvat. Schimbat: Capac delcou, lulea, fise: cost piese 100 lei. Mecanic zicea ca era sarit si un dinte de la distributie care ar fi condus la uzura mai mare a luleleli. Ca idee: carbunele central din capac era dus (ar trebui trecut in carte verificarea asta pe la 60 mii km) si luleaua (minunea pe care atingea carbunele) prezenta urme de scurt, coacere, temperatura mare. Cica exista 2 tipuri de capac de delcou si 2 tipuri de lulele. De preferat sa mergeti cu piesa la magazin ca sa nu faceti ture ca mine Desi schimbasem bujiile, mi-a pus totusi bujiile Nk... (cele din carte). Fise: Bosh Capac delcou: made in Italia. Impresie generala: inca e buna buburuza, exceptie vopseaua care a inceput sa se umfle, dar si aici sper sa rezolv cu inhibator de rugina (fertran parca sau altele asemenea).
  6. Fix problema asta o am si eu. Ce a fost pana la urma? Defect asemanator: Matiz 2004, 88 mii km. Initial in primavara 2010: Mergea cu rateuri pana a murit de tot. Am schimbat bujiile si si-a revenit. Dupa o luna revizia normala: ulei, filtru benzina, filtru ulei. Repetir acum 3 zile: Ca si anul trecut, nu a mai pornit dupa un semn vag de mers neregulat. Nu mai pornea deloc. Ca sa vad bujia cu problema am schimbat bujiile pe rand. Dupa prima, a pornit dar neregulat. Am schimbat si bujie 2. Nu a mai pornit. Schimbat si 3: deloc. Am lasat pe loc in ideea ca vine mecanic. Inainte sa o duc pe platforma, am incercat sa repornesc. Dupa sprituri repetate (dadea oarece semne de pornire) a pornit si am dus-o turata la mecanic unde... a murit complet si cica nu-i da de cap. Nota: mecanic cu experienta, dar nu si pe matiz. Cum sa-l mai ajut? Multumiri
  7. Tks Viktor, asa ceva am vazut dar sunt prea sofisticate si nu se nimereste culoarea. Am vopsit jentile tot la nuanta masinii (golden yellow) din ratiuni feng shui (cica nu merge aurul cu argintiul) asa ca as vrea sa raman peste tot la negru cu galben. Pan la urma ori le fac, ori ma risc cu dopuri de dacie+prenadez ca sa stea.
  8. Tks. Am rezolvat. Intamplarea facuse sa le cumpar tot de la el si e superfain ca se gasesc si la bucata: http://www.rimimg.ro/catalog/bandouri-laterale-daewoo-matiz-f12-p-1008.html Adezivul e super tapan (le-a rupt neorocitu/a) si la pachet sunt si un fel de servetele de curatat.
  9. Salutare. Exista cumva protectii (su ornamente?) si pentru prezoanele de la matiz? Pe la magazine le pe la care am fost nu au auzit de asa ceva. Stiu ca la dacie sigur existau niste dopuri de plastic. Mi-am vopsit noile jenti la culoarea masinii si m-ar interesa niste dopuri similare de culoare neagra. Tks
  10. Caut bandou matiz, inclusiv contra cost, pentru usa fata. Initial arata ca in poza atasata. Cineva a incercat sa-l dezlipeasca si s-a ales doar cu 1/3 din el (felicitari pt adezivul 3m). Pe moment nu imi vine sa iau set nou (140 ron gasisem) asa ca daca din intamplare aveti vreunul... mail, tel, pm. Tks
  11. E vreun topic cu revizia de 60.000 km la matiz? Daca nu, va rog sa-mi spuneti cam ce se schimba si preturi aproximative. Eventual si recomandari pentru piese care nu sunt prevazute in cartea tehnica. Multam fain
  12. In cartea tehnica zice ca nu, desi nu e exclus sa mearga. Dar ma gandesc ca nu de nebuni au dat cele 2 dimensiuni recomandate, fara schimbarea casetei de directie. Mai asteapta si alte pareri. Personal respect ce zic oamenii in carte si tocmai am trecut ITP cu brio.
  13. Pentru Matiz Golden Yellow (metalizat) Dupa o lovitura in spate, reprezentanta Daewoo din Mures nu a prea nimerit nuanta (o tenta mai verziuie, dar specificau de la inceput ca acum folosesc vopsea pe baza de apa). Rau nu arata, dar e diferit fata de nuanta originala. Intre timp au mai aparut mici punctulete pe capota si aripa (din trafic) + as vrea sa reconditionez o julitura din partea de jos de la bara din fata. Poate sa-mi recomande cineva o vopsitorie din Tg. Mures care poate sa remedieze voseaua si sa garanteze nuanta? Daca sunt meseriasi, pot sa trag o fuga pana in Cluj, Alba Iulia sau chiar Brasov. Multumesc
  14. Rezerva originala Continental de 4 ani versus Matador Stella nou. Am luat Matizul (an fabricatie 2004, echipat din fabrica cu Continental EP, 51.000 km in prezent) la 25.000 km asa ca nu am apucat sa fac rotirea rotilor recomandata in carte. In concluzie, am ramas cu rezerva ca si noua, trecand peste imbatranirea cauciucului care nu este vizibila. Un cauciuc era cam dus (am mers cu el lasat fara sa-mi dau seama) asa ca a trebuit sa iau macar pe fata noi. Efectiv la plezneala am luat Matador Stella, fiind la acelasi pret cu Debica sau Sava pe care le-am pus pe fata, iar pe spate am ales 2 Continentaluri mai rasarite, desi nu era diferenta mare de uzura. As vrea sa le schimb si pe ele in perspectiva, desi nu am avut probleme, dar sunt cam crapate. Acum nu stiu ce sa aleg: 1. Sa cumpar o rezerva Continental putin rulata, (similar cu ce am si eu ca rezerva) sau sa cumpar 2 anvelope Matador (Debica sau Sava) noi? As lua si Continental nou, dar am inteles ca nu se mai fabrica modelul de acum 4 ani. 2. Tinad cont de imbatranirea cauciucului, cam cat sa ofer pentru unul (sau cu cat sa il vand pe al meu, in ideea ca trec pe Matador)? Multumesc
 

×
×
  • Create New...