Jump to content

Cristian W

Membru
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About Cristian W

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/12/1967

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Buftea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Standard GPL
  • An
    2006

Recent Profile Visitors

2188 profile views
  1. Am revenit azi pentru a va spune ce s-a mai intamplat: Am fost la service si am schimbat uleiul si filtrele, - inclusiv cel de aer, apoi am schimbat bujiile. Trebuiau oricum schimbate astea. Mi-au pus iar testerul si rezulta acelasi defect la senzorul de aer de la filtrul de aer, - adica ceva de genul fie o problema la temperatura prea mare a acestui aer care intra in motor, fie senzorul insusi defect. Au scos IGR-ul si au spus ca e imbacsit si nu lucreaza bine... l-au curatat, etc. Au resetat iarasi datele din computerul de bord si mi-au spus ca "Dom'le n-avem ce face. Le luam prin tatonare. Daca se aprinde iarasi inseamna ca trebuie schimbat senzorul ala de la filtrul de aer." Am plecat cu masina si in ziua aia am facut vreo 35 km fara probleme. A doua zi iarasi vreo 10 km. Azi dimineata s-a aprins iarasi martorul "check engine" si nu s-a mai stins. Defectiunea a reaparut dupa vreo 50 km de la restarea datelor. Masina merge bine... ... nu stiu ce sa mai zic...
  2. Mircea, nu stiu ce e aia "misfire" insa sa-ti spun ce am facut la tester: A butonat-o ala vreo juma' de ora si mi-a spus ca "un senzor de aer indica o problema cu temperatura... e prea mare temeperatura la aer". Am reprodus exact ce a spus. A resetat din tester toata minunea aia si becul s-a stins. Apoi a pornit-o atat pe benzina cat si pe gaz si nu s-a mai aprins becul. A mai citit niste parametrii pe acolo si a spus ca acum e totul OK. Mi-a recomandat sa schimb bujiile, - chiar daca inca nu fac probleme. Am cumparat ulei, filtru, filtru de aer si bujii. Maine merg sa le schimb. Am facut un drum de vreo 20 km pe benzina si gpl si becul buclucas nu s-a mai aprins. Mda... ceva misterios!
  3. Salut. Am un Cielo Standard cu GPL din fabrica, are 49.000 km si e fabricat in 2006, fiind Euro 3. Pana acum nu s-a aprins martorul "check engine" niciodata. S-a aprins acum 3 zile pe la Obarsia Lotrului. Nu cred ca am fortat masina prea tare... nu am depasit 3000 rot/min si in general depasesc rar aceasta turatie. Am ajuns acasa si am scos bornele de la baterie pt ca sa se reseteze. Am verificat mufele la toate cablurile de pe la motor, nu este nici una iesita sau slabita. Am suflat filtrul de aer cu toate ca nu prea avea praf. Am urmat toti pasii descrisi pe forum pentru resetarea ECM si martorul nu s-a mai aprins. Am plecat la drum pe benzina si timp de vreo 17 km nu am avut probleme. Masina "tragea" la fel de bine. Am trecut-o pe gaz si iarasi nu am constatat nimic deosebit, pana in apropiere de casa cand iarasi s-a aprins becul. Am oprit motorul, l-am repornit pe benzina si martorul este aprins in continuare. Mentionez ca temeperatura apei este in parametrii normali, motorul merge la fel de bine ca inainte, teava de esapament nu prezinta nici un fel de depuneri, etc. Uleiul trebuie schimbat intr-adevar, deoarece are cam 8000 de km, - insa nu cred ca e de la ulei... in trecut l-am schimbat si la 10.000 si nu am patit fenomenul asta. De asemenea mentionez ca nu am curatat niciodata filtrul de gpl ( nici nu stiam pana de curand ca are asa ceva si nu stiu unde este). Fenomenul cu aprinderea "check engine" apare si se mentine si pe benzina si pe GPL. Azi ma duc la un service care are tester. In convorbirea telefonica de ieri cu mecanicul, acesta mi-a spus ca e un simptom frecvent la multe masini si ca de obicei implica o nefunctionare corecta a sondei Lambda, sau probleme la catalizator. Nu ma pricep la mecanica auto, insa nu cred ca am catalizatorul infundat... masina asta a mers 99% numai pe gaz... folosind benzina numai la pornire sau in drumuri de 20-30 km ( am inteles ca se recomanda astfel de drumuri o data pe luna, pe benzina, - pentru buna functionare a injectoarelor). Sunt curios ce va spune testerul respectiv. Daca e vorba de sonda Lambda, o schimb, am inteles ca nu e scumpa. Dar catalizatorul... habar nu am cat este, insa am citit undeva ca ar fi in jur de 1500 ron! Hm... mai bine, fara... Va tin la curent cu situatia. (daca are cineva vreun sfat, multumesc anticipat). ---------- Am uitat sa va comunic un lucru: Cum ziceam, masina are 49.000 km. Bujiile nu au fost schimbate niciodata, sunt cele cu care a venit din fabrica ( Champion RN9YC cred...). Am vrut sa le schimb acum vreo 7 luni ( cu toate ca motorul merge perfect) si le-am scos pe rand. Mecanicul s-a uitat la ele si a zis ca NU E CAZUL. I-am spus ca in carte zice ca trebuiau schimbate la 20.000 km. A spus ca bujiile sunt perfecte, au lucrat corect, nu au nici un fel de depunere si a insistat ca sa nu le schimb. Si nu le-am schimbat.
  4. Mda... maine merg la un service. Azi i-am scos bornele de la baterie si am resetat-o, - asa cum ziceam. Am plecat cu ea pe benzina si am facut vreo 17 km fara nici o problema... dar cand sa ajung acasa, cam cu vreo 2 km mai inainte, iar s-a aprins dracovenia. Si asa a si ramas. In rest ce sa zic? Merge bine, nu si-a modificat performantele in nici un fel Sper sa-mi dea un raspuns la service, maine.
  5. Salutare. Problema aparuta acum 2 zile la un Cielo Standard cu GPL, fabricat in septembrie 2006, cu 49.000 km reali: Becul de la "check engine" a ramas aprins. Mentionez ca am sesizat problema la coborarea de la Obarsia Lotrului. Cu o zi inainte fusesem pe "Transalpina" si cu 4 persoane la bord, masina a fost cam solicitata... Nu am observat nici o modificare de performante la Cieloul meu, insa becul ala a ramas aprins. Am scos filtrul de aer si l-am scuturat ( nu era imbacsit), l-am montat la loc. Nu a disparut semnalul de avarie. Habar nu am ce are. (o fi vreo mufa iesita pe acolo, de la trepidatii/gropi... naiba s-o ia, ca nu imi dau seama!) Cred ca maine ii scot bornele de la baterie, resetez parametrii aia si sper sa dispara...
  6. Va salut. Nu am mai intrat de foarte multa vreme pe forum, deoarece nu prea am avut probleme cu Cielo-ul meu. L-am cumparat de nou in toamna lui 2006 si pana acum a fost ok. Treaba e ca deunazi m-am uitat in cartea ei si am vazut ca bujiile se schimba la 20.000 km. surpriza! Eu am deja 42.000 km cu aceleasi bujii cu care a venit masina! Porneste la "sfert", nu-mi face probleme... insa ma gandesc ca deja TREBUIE schimbate. Nu le-am desfacut niciodata din locasurile lor, habar nu am cum se prezinta, - insa repet: masina merge bine. Am citit pe aici diverse despre bujiile de Cielo... al meu este Standard cu GPL ( din fabrica). Ce bujii ii trebuie? Ma gandesc la cele "originale", specificate de producator... ( in cartea mea NU scrie nimic despre indicativele bujiei). Am vazut pe aici ca se folosesc Champion RN9YC . E corect? Sa cer la magazin asa ceva? Scuze pentru nepriceperea mea...
  7. Mda... a fost de la capatul de bara din stanga. S-a rezolvat. Pentru "amatori" : OCOLITI SERVICE-UL DE PE STRADA VIILOR, DIN BUFTEA! V-am povestit mai sus , din ce cauza...
  8. Mda... azi am fost la un atelier care regleaza unghiurile. Dis-de-dimineata, nu erau clienti, s-a apucat mecanicul sa verifice pe aparat, apoi vizual, sub masina, etc. Concluzia: Nici vorba de caseta! Incredibil! Am schimbat caseta ( cum v-am zis) pe baza "diagnozei" facute de vreo 5 insi ( mecanici) , la 2 service! Inutil! Se pare ca e capatul de bara de pe stanga. Intrebare ... retorica? Aia chiar au fost ORBI?! Chiar nu si-au dat seama?! Incredibil! ---------- Deci capul de bara...Are un joc mic ce cauzeaza "bataia" aia... Am comandat piesa, o iau la ora 14.30, apoi il sun pe mecanic sa o monteze si sa regleze unghiurile. Va tin la curent.
  9. Mda... ce sa va zic? O caseta de directie noua e undeva intre 1200 lei si 1800 lei, - in functie de furnizor. Nu mi-am permis asa ceva, deci am gasit la dezmembrari un Cielo ca al meu, tot din 2006, care fusese facut zob in spate. Mi-au demontat caseta de pe el si mi-au dat-o cu 450 lei. Masina aia avea pe la 15.000 km, nu vreo 38.000 ca a mea. Am montat caseta la un service ( mentionez ca in prealabil mai fusesem la cativa mecanici si TOTI au zis ca e caseta de vina). Am platit 200 lei manopera si am plecat la un drum de proba. Zgomotul respectiv disparuse, - asa ca am fost multumit. Am pornit din nou la drum ( cativa Km) catre un atelier de reglat unghiurile la roti, cu toate ca nu trage nici dreapta , nici stanga... dar am considerat ca asa trebuie. Ce sa vezi? Pe drum, am auzit IARASI ZGOMOTUL! Am tras pe dreapta, am rotit usor volanul... zgomotul era la fel ca inainte! Am pornit iar la drum... si m-am programat la reglaj pt dupa-amiaza ( momentat era "coada"). Zgomotul era prezent, ca si cum nu as fi schimbat caseta. Mentionez ca mecanicii care au demontat si montat caseta, au verificat ( oare?) daca exista jocuri pe la pivoti, bielete, ax volan , etc) si mi-au zis ca TOTUL e OK! Ce e de facut? Idei? Ca eu nu mai stiu ce sa zic...
  10. Salutare! Am un Cielo din 2006 octombrie si intr-o dimineata am gasit usa dreapta-fata usor indoita. parca ar fi de la un pumn sau minge... nu se vad urme de zgarieturi. Adancitura respectiva se observa relativ greu, daca privesti dintr-o parte, altfel nu prea e sesizabila. Ma gandesc... exista vreo posibilitate de a indrepta usa? Vad ca se vorbeste aici se scule speciale cu ventuze... ceva mai concret stiti? Un nr de telefon? Multumesc anticipat.
  11. Salut tuturor, nu am mai intrat de multa vreme pe forum... nu a fost nevoie, masina a mers foarte bine pana acum ( am aproape 38.000 km cu ea, din octombrie 2006 cand am cumparat-o, la 0 km). De vreo 2 luni am sesizat un zgomot ( ca pacanitura metalica relativ slaba) la rotirea volanului, - mai ales "pe loc". La inceput zgomotul se auzea numai la miscarea volanului, apoi a devenit sesizabil si in mers, fara legatura aparenta cu denivelarile, etc. Mentionez ca directia e la fel ca inainte, nu exista jocuri, nu curge nimic de la servo-pompa. Am fost la un service , au demontat rotile si capetele de bara, au "zgaltait-o" bine si au spus ca e uzura la caseta de directie. Hm... dupa nici 40.000 km! In fine, la "Radacini" vis-a-vis de Nord-Hotel caseta asta e vreo 1850 lei. La service aveau cu 1200 lei+200 lei montajul. Mi se pare mult, sincer... pe criza asta (bugetar fiind). Exista si varianta reconditionarii casetei? Stiti cumva ceva despre casete SH de Cielo, ori , daca se potriveste ceva de la vreun model de Opel? Multumesc pentru sfaturi.
  12. has not set their status

  13. Aduc stelele..:) La multi ani!

  14. Trebuie sa-mi schimb bateria la Cielo-ul meu din 2006 ( nu va mai povestesc DE CE trebuie schimbata) si... surpriza! Bateria originala are bornele INVERS fatza de bateriile pe care le gasesc la magazinele pe unde am umblat pana acum! Aveti idee ce trebuie facut? Daca montez o baterie "normala" nu cumva daunez cablajului electric , - "tragand" de cabluri ca sa ajunga la borne? Ori poate stiti vreun magazin in care se gasesc baterii care sa se potriveasca la Cielo... Multumesc pentru orice sfat. ( Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic legat de subiectul "baterii cu borne inverse", asa ca am postat aici). Edit: Ma gandesc la eventuale magazine din Bucuresti, zona sectorului 1... nu din Cluj, ori altceva...)
  15. Mda... va tin la curent... Deci in ziua de 24 Oct. m-am dus la Udriste, cladirea veche ghiseul C eliberari permise retinute. Au verificat in computer si mi-au zis ca daca nu m-am prezentat pentru re-examinare in termenul celor 2 luni de suspend, mai stau o luna! Pai de ce domnilor, daca suspendul e de 60 zile, nu de 90?! Nu mi-au spus colegii dvs. ( le-am dat numele) ca NU trebuie test pentru tipul de suspend pe care l-am avut?! Raspunsul m-a stupefiat: " Mde... au gresit respectivii, se mai intampla cu modificarile astea permanente ale legii!". Le-am zis ca e ok, dau examenul. ...Pai nu se mai poate din cauza ca nu l-ati dat in timpul celor 60 zile. Singura solutie, mai stati 30 zile si il luati FARA nici un test! ----- Mai am cateva zile de asteptare si gata. ---- ( Nu-i vorba... am condus la greu zilele astea. Nu masina proprie ci cea de servici. Dar pe plan LOCAL, unde nu prea are cine sa-mi zica ceva). Si apropos... masina de servici e un Logan Diesel. E chiar placuta la condus, sunt multumit de ea. SCUZE DE OFF TOPIC. Aviz amatorilor, NU FACETI CA MINE.
 

×
×
  • Create New...