Jump to content

Sosso

Membru în rodaj
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Sosso

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira Wagon KLAJ
  • An
    2002
  1. Multumex pt raspuns si sfaturi. Pt. salex - Agreez varianta "generica" de catalizator, nu cred ca reusesc sa gasesc o masina accidentata. Pt. tester - Nu am nimic impotriva sa ne intalnim. Timp sa fie liber ...si frumos ca poate bem si o bere cu ocazia asta. O sa incerc sa iti trimit in mesaj un nr de telefon. Da-mi un sms te rog si vorbim.
  2. Salut tester5 ... BMW ursulet 318i a fost prima mea masina in 2005 jenti de magneziu, cauciuri late, amortizoare scurte sport, 2 usi ... era precum sarpele lipita de sosea asta da masina si nu era obosita atunci ... eu am fost ala rau si am chinuit-o ... consumul era de 15-16 % dar .. fugeau masinile din fata mea pe autostrada nu era nevoie sa le fac flash-uri .. deh alte timpuri . in multe privinte pot spune ca mi-a placut mai mult decat nubira ... dar asta e... revenind la problema "catalizator" te referi sa cumpar unul second hand? pt ca unul nou face cam 700-800 .. dar cum pot avea incredere ca cel second hand pe care il iau nu e la fel de infundat ca al meu ...?
  3. Salut tester5 In primul rand multumesc pt sfaturi. Iata ce am facut: 1. am verificat cu aparat de masura si este ok. 2. parerea mecanicului este sa scoatem catalizatorul ca este infundat 3. clapeta de acceleratie s-a demontat si curatat, s-au schimbat racordurile care nu mai asigurau vacuum, schimbat filtrul de aer care era negru de funingine - sudat racordul flexibil jos pe galerie acolo unde rasufla surpriza mersul i s-a schimbat .. este foarte avantata fata de cum era inainte dar .. consum exagerat de mare ... O sa studiez aici pe forum dar .. daca nu reusesc sa ajung la o concluzie poate it mai cer o parere.. ok?
  4. Revizie sanatoasa nu ... Am incercat sa limitez cheltuielile. Eu am apelat tot timpul la serviciile unui "mecanic" care de cele mai multe ori le-a nimerit. Dar nu am avut parte de defecte de genul celui pe care l-am postat.
  5. Salutare la toata lumea! In primul rand o sa imi cer mii de scuze pentru exprimarile "populare" dar o sa va rog sa ma ajutati si pe mine cu sfaturi referitor la problema/problemele mele. Am o Nubira I din 2002 si pe perioada iernii aproape ca nu am pornit-o deloc. Prin Martie i-am mai dat cate o cheie dar tot nu am miscat-o decat prin cartier. Cam de o luna am mai inceput sa o mai misc din cand in cand, iar acum am mai incercat si cateva drumuri mai "lungi", prin oras. sa zicem 7-10 km. Defectul se cam manifesta asa: - la pornire de regula porneste ok - dupa ceva timp, banuiesc ca dupa ce se incalzeste motorul incepe sa mearga aproape intrerupt, isi pierde turatia, motorul se zbate, pe esapament iese un fum negru de ti-e mai mare jena, timp in care motorul tuseste se chinuie si da in nas, parca ar fi infundata. - observ ca si consumul este altul in sensul ca este foarte mare. - daca vreau sa accelerez de cele mai multe ori nu imi reuseste din prima, tuseste se poticneste, da in nas, si abia dupa aia isi ia avant timp in care pe ala din spate l-a umplut de fum; cel mai bine se vede fumul seara in farurile celui din spate. - uneori dar rar porneste chinuit dar dupa aia toate se inscriu in filmul pe care vi l-am povestit deja Ce am mai observat (nu eu) dar eu le scriu aici: - relanti-ul este la turatia de 850-900 si asta e bine dar la inceput, cand incepe sa dea in nas uneori si relanti-ul da sa scada sau se piarda; - sus undeva in stanga e un racord la care mufa e terminata si nu mai etanseaza acolo unde intra in "perete" (scz pt. exprimari populare); racordul acela l-am cumparat dar nu am reusit sa il scot pe cel vechi din locatia de langa clapeta de acceleratie asa ca nu l-am schimbat. - undeva in dreapta motorului cam pe langa fise mai e un racord care intra intr-un "element pt vacuum" care in momentul cand il scoti si il bagi la loc nu se intampla absolut nimic, acolo am vazut ca racordul este etans; parerea celui care a testat asta este ca nu se prepara amestecul cum trebuie si de fapt amestecul contine prea multa benzina si prea putin aer si de aici si consumul mare si fumul gros si negru, impreuna cu tot comprtamentul ei pe care vi l-am povestit mai sus. - fisele au fost scoase pe rand si introduse inapoi la locul lor (undeva in dreapta motorului) si cu ocazia asta am dedus ca bujiile functioneaza; bujiile sunt cumparate anul trecut exact indicativul care trebuie, fisele le-am schimbat chiar cum o luna cand i s-a imbunatatit putin comportamentul dar in schimb a inceput ca dupa cateva minute sa tuseasca si sa ... v-am spus mai sus si nu cred ca e cazul sa ma repet - galeria de evacuare rasufla bine undeva pe dedesubt intre primara si intermediara cam pe acolo pe unde e ciorapul, pe care l-am cumparat dar inca nu am gasit un sudor ca sa il puna; tot parerea unui amic ar fi ca din cauza asta si sonda lambda ar primi semnale false; (dar si anul trecut galeria era terminata si nu pateam asa). Ce am inteles ca ar trebui facut si am programat sa le fac saptamana asta: - sa se inlocuiasca racordul de care v-am scris mai sus undeva in stanga sus pe langa clapeta de acceleratie; - sa se curete dispozitivul unde e clapeta de acceleratie (am cumparat un spray pt frane .. am inteles ca curata f.b.) - sa se curete "dispozitivul de vacuum" cel care e dispus undeva in dreapta motorului si dupa aia sa vedem daca lucreaza sau nu - sa se monteze ciorapul la galeria de evacuare, sudura etc; Inca o data imi cer scuze pentru postul prea lung dar am incercat sa explic cat mai bine ce se intampla.
  6. Salutare confrati . Doresc sa va cer ajutorul sa gasesc DISPOZITIV CU ROLA INTINZATOARE PENTU CUREAUA DE ACCESORII ( Nubira 1 an 2000 benzina 1600cc 106cp KLAJ). Fac acest lucru intrucat la magazinele unde am intrebat mi s-a spus ca piesa care o am eu pe masina nu se mai fabrica nicaieri in lume, si nici nu se gaseste la vanzare pe undeva. Mi s-a mai spus ca, codul de pe ea 96183115 are ca echivalent 96966707 desi ele ca forma si detalii constructive sunt un pic diferite. Spre exemplu 96183115 are prindere pe un singur orificiu pe cand 96966707 are pe doua. Iata 96183115 As vrea sa stiu daca a incercat cineva sa puna piesa cu codul 96966707 in locul celei cu codul 96183115 si cum a facut asta? Exista cumva vreun cod echivalent de la Opel care sa mearga. Orice alte sfaturi sunt binevenite. Va multumesc.
  7. salutare tuturor .. si pe mine ma intereseaza acel plastic .. Eu am cumparat acum de curand SIDEM - Belgia. 106 ron Cred ca eram ceva mai inspirat daca as fi luat MOOG - Germania. 120 ron M-am ferit insa de pretul cel mai mic de pe piata, "coreene". 54 ron Mecanicul care mi le-a pus mi-a spus ca au cauciucul cam moale. Oricum chiar si cu gumele schimbate am remarcat o alta tinuta la drum. In timp o sa vad cum se comporta si o sa revin cu un post. Totusi daca ar fi sa mai aleg inca o data cred ca as merge pe MOOG-Germania, mai exista si LEMFORDER (120ron) dar observ aici pe site pareri critice la adresa lor. am cautat rola intinzatoare Nubira 1 si am gasit la 150 ron, dar este la o prima vedere parca mai "consistenta" fata de ce am eu pe masina, mecanicul meu a zis ca nu se potriveste. as inclina sa cred ca e pentru Nubira 2 ma poate ajuta cineva cu un sfat de unde sa gasesc asa ceva si eventual o marca.. in alta ordine de idei am gasit la jumate de pret bujii champion noi la folie, ce ma sfatuiti? aici pe site am vazut recomandare NGK BKR6E-11 (distanta la electrod de 1,1 mm)... ce parere aveti de cele mai scumpe, pe Iridium spre ex. , se merita? cat de curand o sa iau si baterie: VARTA 63aH SilverLine, am gasit la pretul cel mai mic 340 cu bateria veche la schimb. vechea baterie tot VARTA e si sunt multumit de ea, a rezistat 4 ani , recomand cu multa caldura.
 

×
×
  • Create New...