Jump to content

popika

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Posts posted by popika


  1. On 6/9/2019 at 12:41 PM, catapkz said:

    are treaba distributia cu pornirea, mersul inecat, relanti balbait, accelerație cu lag?

    Cred ca e neschimbata de ani buni... Cred de prin 2017.

    Așa pornire aveam și eu la Nubira dar când aveam putina benzina in rezervor.Nu se amorsa decât după ce îi dădeam vreo două chei mai lungi.

    • Like 1

  2. On 9/28/2018 at 8:37 AM, popika said:

    Salut.Am o alta problema cu Nubira.(1.6 16v 1999).Am mers un pic cu 160k/h  și în mers am simțit că nu mai merge motorul cum trebuie și într-adevăr mergea în 3pistoane.Pistonul 3 nu funcționează.Scanteie are,bujii schimbate,fise probate dar tot nu vrea să lucreze.As dorii ceva idei.Multumesc.

     

    Am pus testerul de compresie pe ea si pe pistonul 3 este 0.Pe celelalte pistoane este peste 12 bari.

    Urmeaza desfacutul motorului.


  3. Dupa ce am curatat clapeta,senzor tps,controlat punctul la motor si alte nimicuri care le am mai facut...am gasit si problema.Am scos returul din spatele admisiei dupa rampa de injectoare sa vad cum vine benzina si iam pus un furtun si o sticla sa recuperez in ea....minune mare...masina se tura pana la limitate adica maxim,returul evident fiind infundat.Am bagat compresorul si l am suflat si acum este ok.Dar ma gandeam cu ce s o fi infundat?ca doar circula benzina...

    Multumesc de ajutor si pana data viitoare numai bine.

    • Thanks 1

  4. Daca egr-ul este defect,ce simtome are masina?L am dat jos si am incercat sa l anulez dar nu prea a iesit si asa ca l am curatat un pic si l am pus inapoi pe masina...pot merge cu ia dar mai mult de 80km/h nu ia si motorul daca il turez la maxim merge de zici ca este inecat sau fara aer.Nu se tureaza mai mult de 2000 de ture in viteza.


  5. Buna seara.Am patit o problema la nubira 1(1999.1.6 /16v) astazi si as vrea o indicatie ceva daca se poate.

    Nu o mai pot tura...adica mergeam si nu am mai avut pedala la acceleratie si sa oprit motorul.L-am pornit si a pornit...sta la ralantiu dar nu pot sa sar de 1500...2000 de ture,daca insist se opreste motorul...il pornesc si porneste iar.Am venit cu ia in jur de 10 km in a2a la ralantiu.Este prima problema majora ca sa zic asa cu masina asta.Sper sa nu fie foarte majora.


  6. Asa am si facut cu bateria.Problema este rezolvata...adica a disparut singura.Am bagad siguranta de la farul dreapta si mi sa aprins fara sa fie comutatorul pe faza lunga si nu mi a placut si am scos siguranta cu gandul sa aprind farul stang ca era mai aproape de mine ...cu gandul sa caut releul farului.Cand am bagat siguranta in soclu posibil sa se fi auzit un plici ceva ca nu sa mai auzit dupa si sa remediat problema. :-/ Rezolvarea stiu ca nu i asta dar momentan este urat afara si nu pot sa surubaresc.

    Multumesc pentru indrumarile date.


  7. Salut.Am si eu o "mica" problema cu nubira mea in sensul ca nu mi se mai stinge faza lunga deloc.

    Defapt sa aprins acum 2 zile singura si asa a ramas.Am scos sigurantele dar martorul in bord este aprins mereu.

    Pozitia si faza scurta lucreaza normal.Am desfacut tabloul de sigurante din compartimentul motor si nu este nici o problema cel putin vizibila.Am umblat acolo cu gandul ca ar putea fi un scurt ceva dar totul este ok.Cablurile sant izolate si nu sant crapate deloc.Va rog o idee unde sa umblu.(bloc de lumini?).

    Multumesc.


  8. Salut.Am o nubira din 99 la care nu imi merge a/c ul.Problema cred ca este in interior in habitaclu pentru ca vad umezeala in partea dreapta sub presul de pasla.Vreau sa stiu cum as putea desface radiatorul acela din interior sau ce este acolo pentru ca nu am reusit nici macar sa l vad.Banuiesc ceva spart acolo pentru ca freonul il pierde cam intro luna.O idee de dat jos ar fi binevenita...am desfacut jumatate de bord si nu vrea sa se desfaca deloc.Multumesc.

 

×
×
  • Create New...