Jump to content

Andrei_F

Membru
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Andrei_F

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/02/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive DOHC 16V
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    BC 64 LAW
  1. asa, am zis sa adaug si eu din experienta mea limitata. in fiecare an imi ingheata usa. se lipeste de chedere. de obicei imi bagam picioarele, si plecam cu taxiul-ratb. dar anul trecut, si anul acesta am incercat cu glicerina boraxata si spay silicon pt bord. glicerina nu si-a facut efectul, in schimb, tubul de 4 lei de silicon, merge de minune
  2. salut, caut doar articulatiile de scaun sofer cielo. se pare ca la radacini nu mai sunt in stoc. in schimb, au pe stoc, articulatii de scaun dreapta, nu inteleg de ce sunt altfel, dar ma rog. daca stie cineva de unde as putea sa caut ar fi ideal. a, si caut, tablou de sigurante, nou. nici acela nu-l mai gasesc. multumesc.
  3. Erau 3. 150 , 194 si 380. Nu inteleg nici eu. Da, doar fagurele.
  4. Parbriz fara partea verde de sus 150 armatura bara fata 194 furtun gros radiator 19
  5. Salut, astazi cred ca visam cai verzi pe pereti, am facut accident. Am intrat intr-un alt participant la trafic. Se mergea bara la bara, am accelerat intr-un moment si la un moment dat m-am uitat la nevasta(stiu) si am intrat intr-un BMW circa 2002. Masina lui...tanc. Doar ceva urme pe bara inferioara si cam atat. Fara crapaturi, alte belele. Masina mea... Bara fara deformata (avea bara din diamant cred) capota flambata cam 5 cm pe la mijloc si parbrizul spart. In prima instanta am crezut ca visez. Aveam maxim 20km la ora. Nu mai conteaza acum. Ideea e ca trebuie sa schimb parbrizul, putin de tot indreptata capota (nu a sarit vopseaua) sa vedem ce e cu bara din fata, si vreo 2-3-4 suporturi de far/bara...ce o mai fi pe acolo. Caut pe cineva care ma poate ajuta si cu investigatii sa vedem daca mai e ceva stricat. Am permis din 2005 si cam 300.000 km facuti pana acum. Nici amenda nu am luat vreodata dar s-a intamplat. Cauciucuri de iarna pe asfalt cald..banuiesc ca nici ele nu m-au ajutat. Nu stiu cum sa adaug poze de pe telefon(de aici postez) sa va arat paguba mea si a lui dar eu am ramas marcat ce fragil e cielo. Daca stiti pe cineva specializat Daewoo lasati-mi un link sau un nr de tel. Va multumesc.
  6. cu bateria lor din 2009 nu am nici o problema. o pornesc la `sfert` cum se zice dimineata la 7 si chiar daca e foarte frig. tare sunt curios ce-mi vor zice cei de la service. o alta intrebare. la cielo, am `panoul` de comanda pentru geamuri langa frana de mana. geamurile din fata merg foarte bine, dar din panou, unul merge doar sa-l cobor , si unul nu merge deloc. din comenzile de pe usa, merg fiecare in mod separat, doar comanda centrala se pare ca are probleme. s-a intalnit cineva cu problema asta pana acum?
  7. mentionez ca am verificat incarcarea masinii si daca am consumatori ascunsi si alternatorul. totul e in barem `ideal`. pierdere de numai 0.07. deci perfect. bateria `veche` de 4 luni era de vina. am pus-o pe redresor si doi elemeti nu fierbeau. dar acum e faza misto. m-am dus la garantie cu bateria, si am dat de ultimele scursuri umane ramane in existenta. am ajuns acolo, i-am zis problema, in timp ce tipul facea un rebus. nici nu s-a uitat 2 secunde la mine. s-a ridicat in scarba, a luat un densiometru (cred ca se numeste) s-a dus la baterie, si mi-a zis ca e valoarea de 1.22. cica trebuia sa arate peste 1.25 ca sa fie incarcata. i-am spus ca bineinteles ca e asa, de asta am si venit la el, nu tine curent bateria. raspunsul lui a fost : hai ca am treaba si m-ai retinut( nu mi-a venit sa cred); scoate certificatul de garantie, si-mi arata unde scrie (chiar scria, si am ramas putin uimit) ca orice baterie trebuie sa fie prezentata incarcata la garantie pentru a fi verificata. i-am zis ca problema e ca am incarcat-o si pe redresor, dar nu tine curent. DE ASTA SUNT SI ACOLO, si daca mergea si tinea curent nu ma duceam la ei. dupa multa multa scarba din partea lui si vreo cateva `hai ca am treaba`, m-am enervat si am inceput sa-i zic vreo doua de pe la mine din moldova. cand am terminat cu bagatul in gura mare pe acolo de se uita lumea, le-am zis ca iau bateria si le-o arunc in depozit si le las si certificatul. a iesit un tip mai ...sef de pe acolo, si mi-a explicat ca asa scrie pe garantie, asa procedeaza. le-am explicat ca este imposibil sa le duc bateria incarcata. ma rog, dupa mai multe vorbe goale, mi-au dat o baterie de prin 2009 sa am la schimb cat o tin ei pe aia la teste. ii intreb la sfarsit : `maine la ce ora sa vin`... primesc cel mai tare raspuns : (asta a fost miercuri) : maine o incarcam noi (deci aveau si ei redresor) , vineri o testam, si sambata ...si-i tipa unu` din spate ca sambata e zi scurta... deci luni... am sa ma duc vineri. mai ales ca nu mi-au dat nimic la mana cu bateria de rezerva , dar a mea e la ei pe baza unei hartii ca au luat-o in primire. oricum am sa le scriu si celor de la rombat (daca ma baga cineva in seama) , si la protectia consumatorului.
  8. iar e bateria moarta... uimitor. a mers 3 zile la prima cheie, si acum iar e moarta. ma duc astazi sa vad daca baga 13.5-.13.8 alternatorul. daca baga cum trebuie, o duc la garantie.
  9. In 10 ani fara 2 luni, e prima data cand s.a ars blocul de lumini. Nu cred ca e cazul sa presupui ca mi s.a mai ars blocul de lumini de n ori si sa adopti un ton moralizator. Puteai sa dai un link de produs daca vroiai sa ajuti. Eu, personal as monta asa ceva. Piesele de 10 ani trebuie protejate.
  10. Am invatat ceva. Faza cu piesele de schimb era doar de curiozitate. Eu sunt bucuros ca nu mai am probleme cu bateria si ca nu am fost nevoit sa umblu pe la alternator sau sa iau alta punte de diode.
  11. erm... am schimbat blocul de lumini cu unul facut tot in coreea (scria si in coreana pe el). si se pare ca s-a rezolvat problema. cred ca acel contact imperfect imi atingea ceva , pe undeva din cand in cand. revenind la faza cu abs; am fost indus in eroare ca il am , pentru ca am pozitia de avertizare in bord (becul) (nu l-am vazut aprins pana acum) si , cand am demontat protectia volanului (atat cea inferioara, cat si cea superioara) pe ambele parti scria `ABS` si sigla celor de la Daewoo. atasez o poza in care se poate observa. (am uitat sa fac poza si la partea inferioara, dar si acolo aparea scris) si ca sa faceti o diferenta intre calitatea `de demult` si cea a pieselor de schimb. blocul de lumini vechi avea 3 picioruse acoperite / sau din cupru, si blocul nou, are toate piciorusele din `tabla` aceea
  12. cred ca ma duc maine de dimineata pe la un service. cred ca am sa caut pe net unde e `rux`. si-i fac o vizita.
  13. becul se aprinde cand pun contactul , si atat. nu ma avertizeaza in alte ocazii.
  14. eu aveam 12.7 pornita , si 12.4 oprita. (pornita aveam absolut toti consumatorii deschisi)
  15. buna faza cu abs-ul ) masina o am de cam 6 luni, nu stiam , nici nu m-am uitat prin cartea ei. a fost masurata bateria cu toti consumarii porniti , 12.4. fara consumatori o idee mai mult. cred ca era 12.7 exact cum ai zis si tu, la fel... e destul de ciudata faza zic eu. ca sa fiu sigur, i`am comandat un bloc de lumini. maine ma duc si-l pun. e grea demontarea?
 

×
×
  • Create New...