Jump to content

Axxel

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Axxel

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    suceava
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive DOHC 16V
  • An
    2003
  1. Intr-un final se pare ca am rezolvat marile probleme pe care le aveam. S-a rezolvat cu o chiulasa second, dusa la un specialist pusa la punct corespunzator, o segmentare si inlocuirea rotorului de la electromotor. Segmentii erau cam praf, erau segmentii de pe stoc, costau 60-70 de Ron si de banii astia m-au tinut. Tura asta m-am invatat minte si am consultat pe cineva inainte de a cumpara. Pe langa cele de mai sus am mai schimbat iar cureaua de distributie, garnitura de chiuloasa, ulei, filtru, antigel, fise si bujii. De la operatiunea asta am facut aproape 2.000 km si pot spune ca sunt multumit. Masina merge rotund, nu mai scoate gram de fum, trage foarte bine si porneste si la cald. Va multumesc pentru sfaturi. Am luat iar ulei si filtru si vreau sa fac iar schimbul de ulei luni. 2000 km cred ca sunt destui pentru rodaj si cred ca ar fi ok sa schimb uleiul.
  2. Fumul iese la pornire (in 90 % din cazuri) si la mers dupa circa 5 minute timp in care se incalzeste probabil motorul. In trafic motorul nu se incalzeste excesiv, chiar si cu carton in fata pus de cand a dat gerul acul la apa nu trece de jumatate. Nu iese tot timpul fum la fel, uneori e rezonabil, alteori daca stau 5 minute intr-un loc (la relanti) fac ceata dupa mine. Momentan caut pe cineva (dupa cum bine spune si bibicu) care sa se si priceapa ce trebuie sa zica testeru'.
  3. supapele si semeringurile au fost schimbate cu altele noi, la ghiduri insa nu s-a umblat... ...de acolo sa fie problema?
  4. A mai patit cineva necazul meu? Nu stiu ce sa fac...sa desfac iar motorul sau sa caut unul second?...eventual doar chiuloasa?...cert este ca mult nu mai pot continua sa circul asa, consuma prea mult ulei si stau cu stres daca mai porneste sau nu si mai scoate si o gramada de fum.
  5. Dati-mi va rog o idee. Dupa cum am mentionat intr-un post anterior am schimbat destul de multe la motor insa masina se comporta in continuare foarte rau. La rece porneste, insa la cald am avut surpriza de mai multe ori sa nu mai porneasca sau sa porneasca f greu. Consuma ulei foarte mult si implicit scoate mult fum albastru. Sunt perioade cand merge rotund si trage bine, insa sunt si perioade cand balbaie la relanti, ba chiar am avut surpriza sa se mai si opreasca motorul la franari mai puternice. Nu stiu ce sa fac...sa merg sa desfac iar motorul si sa o iau de la capat sau sa caut o chiuloasa second? Sa fie de la ghidajele de la supape?...sa nu fie distributia la punc?...sau de la ce poate fi?
  6. nu stiu daca e de la segmenti, bujiile au fost schimbate si apoi verificate la o perioada si nu era nici una umeda si nici nu scoate fum pe la carter sau pe la celalalt furtun de sus de la capacul chiuloasei. Insa mai nou scoate fum la pornirea la rece, iar la cald alterneaza. sunt perioade cand scoate fum putin, insa sunt si perioade cand ii afum destul de tare pe cei din spate.
  7. Salut. S-a terminat si rodajul insa situatia nu s-a imbunatatit. Acum scoate fum albastru destul de mult cand pornesc la rece. In mers nu scoate fum tot timpul insa cam "papa" ulei. Mai nou a inceput sa faca figuri la relanti, are perioade cand nu mai merge rotund, are fluctuatii (ajunge si la 4-600 ture) in special cand calc frana. Au fost schimbate bujiile (tot cu NGK) si filtrul de benzina. Bujiile au fost verificate la o perioada si nu era nici una umezita.
  8. Fac acum rodajul si incerc sa urmez sfatul tau (la fel mi-a recomandat si mecanicul)...insa in conditiile in care simeringurile de la supape si segmentii au fost pusi noi nu stiu ce as mai putea schimba. Ar putea fi chiuloasa fisurata? Ma cam ingrozeste situatia asta dupa cati bani am bagat in ea...cert este ca imi consuma ulei...
  9. a avut dreptate cine a zis ca e buba mare cu distributia la 1.5 dohc...sunt patit recent in ciuda faptului ca distributia a fos schimbata anul trecut in urma cu aprox. 40-45k km. lista de piese la mine a continut : kit distributie (curea + role), supape, semeringuri supape, 6 tacheti hidraulici (restul am inteles ca erau ok), 2 garnituri de chiuloasa, semeringuri axe cu came + vibrochen, cuzineti , set segmenti pistoane, ulei+ filtre, antigel...si problema nu e inca rezolvata deoarece am avut supriza sa constat dupa segmentare ca in momentul in care motorul se incalzeste scoate ff tare fum albastru (atat la relanti cat si in sarcina). Compresia e buna, motorul merge rotund, uleiul i-l voi verifica iar, insa am facut abia 150km din rodaj, antigelul e la nivel...bujiile nu au fost schimbate, au fost doar arse si curatate. Are cineva vre-un sfat poate?
  10. salut...am si eu o problema cu fumul albastru... de curand mi s-a rupt cureaua de distributie si am schimbat urmatoarele: kit distributie, supape, semeringuri supape, cativa tacheti hidraulici, garnitura de chiuloasa, ulei, filtru ulei , set segmenti pistoane (segmentare). problema este ca masina scoate fum albastru destul de tare dupa ce se incalzeste motorul. cateodata daca opresc masina si motorul este cald nu porneste la cheie, trebuie sa stau cateva minute si sa dau din nou la automat. masina este un cielo executive 1.5 dohc , fara gaz, din 2003 are in jur de 200k km , uleiul folosit este Mobil 1 10w40. compresia este buna, fumul nu este de la evacuare/catalizator deoarece a fost scoasa galeria si fumul tot a aparut. au fost scoase bujiile si pus un servetel de hartie alba peste care a fost pus capacul de la bujii si s-a dat la automat. servetelul a ramas alb, nefiind stropit cu ulei sau altceva pe la nici o bujie. ieri am inceput practic rodajul si am facut vreo 150km. astazi voi verifica uleiul pe joja. ieri era ok, deasemeni nivelul la antigel era ok. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ar fi super fiindca nu stiu ce sa-i mai schimb. va multumesc anticipat. P.S. -am uitat sa precizez ca au fost schimbati si cuzinetii si semeringurile de la axele cu came si de la arborele cotit. -fumul este prezent atat la relanti cat si in sarcina si este destul de dens.
 

×
×
  • Create New...